ويتامين E

مطالعه ديگري نشان داده است كه مصرف مكمل روغن ماهي به طور قابل توجهي ريزش مو را كاهش مي دهد و رشد مو را در زنان داراي موهاي كم پشت افزايش مي دهد (منبع معتبر). موها را دو تا سه بار در هفته بشوييد: شايد تصور كنيد شستن روزانه موها به زيبايي و خوش حالت شدن آن كمك ميكند اما اين كار در درازمدت موهاي شما را ضعيف و آسيبپذير ميكند چون اين كار چربيهاي مفيد سطح پوست و مو را از بين برده و آنها را بي دفاع ميكند. اين دستگاه همچنين همراه با ليزر سابسيژن هم انجام مي دهد و به جوانسازي پوست و از بين بردن غبغب كمك مي كند. علاوه بر اين ، ويتامين A همچنين مي تواند سرعت رشد مو را تسريع كرده و باعث ضخيم تر شدن موها شود ، اين در حالي است كه از ضعيف شدن ساير فوليكول هاي مو نيز جلوگيري مي كند. با اين حال ، مصرف زياد روي نيز مي تواند باعث ريزش مو شود. مطالعات نشان داده است كه مصرف مكمل روي مي تواند اثرات ريزش مو ناشي از كمبود روي را معكوس كند.

اينستاگرام

مانند ويتامين C ، ويتامين E نيز يك آنتي اك گروو ان است كه با خنثي سازي راديكال هاي آزاد به مبارزه با استرس اك گروو اتيو ( آسيب هاي راديكال هاي آزاد ) كمك مي كند. همچنين ويتامين سي يك آنتي اك گروو ان قوي است كه مي تواند از رشته هاي مو در برابر استرس اك گروو اتيو ( آسيب هاي راديكال هاي آزاد ) محافظت كند. استرس اك گروو اتيو زماني اتفاق مي افتد كه راديكال هاي آزاد بر سيستم دفاعي آنتي اك گروو اني بدن غلبه كنند. آنتي اك گروو ان ها مي توانند به محافظت از فوليكول هاي مو در برابر آسيب مولكول هاي مضر به نام راديكال هاي آزاد كمك كنند. اگرچه نخود سبز سرشار از آنتي اك گروو ان يا ويتامين يا ماده معدني خاصي نيست ، اما حاوي مقدار متعادلي از ويتامين ها و مواد معدني مانند آهن ، روي و ويتامين هاي گروه B است. توت ها ( مثلا توت فرنگي ) داراي تركيباتي مانند آنتي اك گروو ان ها و ويتامين ها هستند كه مي توانند رشد مو را تقويت كنند. بسياري از اين مواد مغذي همچنين مي توانند باعث رشد مو شوند.


علاوه بر تمام اين مزايا ، لوبيا بسيار متنوع و ارزان است ، و اين باعث مي شود بتوانيد اين غذا را به راحتي به رژيم غذاييتان اضافه كنيد. علاوه بر اين ، تخم مرغ منبع خوبي براي بيوتين (ويتامين B7) است كه كمك بزرگي براي مبارزه با ريزش مو مي كند. اين ماهي ها منابع سرشار و عالي از ا گروو هاي چرب امگا 3 هستند كه به رشد و تقويت مو كمك مي كنند. صدف يكي از بهترين منابع روي در رژيم غذايي است. ميگو منبع خوبي از پروتئين ، ويتامين هاي گروه B ، روي ، آهن و ويتامين D است كه مي تواند به موها كمك كند و به جلوگيري از ريزش مو كمك كند ، ميگو ها همچنين حاوي مقدار كمي ا گروو هاي چرب امگا 3 سالم هستند. اسفناج همچنين يك منبع عالي گياهي آهن است كه براي رشد مو ضروري است. در يك مطالعه ، نشان داده شده است كه افرادي مبتلا به ريزش مو پس از هشت ماه مصرف مكمل ويتامين اي ، 34.5٪ درصد رشد موي بيشتر و بهتري داشته اند. با اين وجود *** جويدني هيربرست تجربه جذابتري از مصرف براي شما رقم ميزند. پس بهتر است در اين شرايط موهاي خود را با چتر يا كلاه بپوشانيد.


بهتر است بدانيد كه موهاي شما در هر ماه حدود 0.5 اينچ (1.25 سانتي متر) و سالانه 6 اينچ (15 سانتي متر) رشد مي كند. با اين حال ، تحقيقات در مورد اسپرميدين و رشد مو نسبتاً جديد است ، بنابراين قبل از توصيه متخصصان بهداشت در مورد مصرف اسپرميدين ، مطالعات بيشتري لازم است. اين اسپري مو مقاوم در برابر آب و رطوبت بوده و به بازسازي موي شما كمك ميكند. همچنين به آبرساني پوست سر و موي شما كمك ميكنند. اين محصولات همچنين حاوي آب پنير و كازئين ، دو منبع پروتئين با كيفيت بالا هستند. اين نوع آب تا حدودي غليظ شده، بنابراين نياز به مخلوط كردن مقداري آب با آن براي تهيه آب كدر داريد. زردچوبه كه براي هزاران سال با فوايد بيشماري شناخته شده است همچنان به اشكال مختلف مورد استفاده قرار ميگيرد. هليم به خاطر گندم فراوان و آشهاي مختلف به دليل آميخته شدن با تمام خواص در مدت كوتاهي تاثيرات عجيبي باقي ميگذارد. اما زماني كه خواص مواد تشكيلدهنده آن را بهصورت مجزا بدانيد قطعاً بهتر ميتوانيد تصميم بگيريد. با همه اين وجود ، اگر رژيم غذايي متعادلي را مصرف كنيد ، كمبود بيوتين غير معمول است و نبايد اتفاق بيوفتد. با اين حال حاوي بسياري از مواد مغذي ديگر است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اين مقاله قصه هيجاني شما را شگفت‌انگيز مي‌كند: بخوانيد يا از دست ندهيد

درايدن در اشعار، ترجمهها و نقدهايش واژگاني شاعرانه استفاده كرد كه مناسب قالب دوبيتي حماسي باشند. غمي كه از مرگ وي بر جامعهٔ ادبي انگلستان حادث شد را ميتوان در سوگنامههايي كه توسط شاعران آن زمان نوشته شدهاست مشاهده كرد. اما همين فاصله باعث شد تا پس از بازگشت سلطنت به انگلستان در تمامي قالبهاي ادبي آغاز همراز چتي صورت گيرد. اشاره كرد. نظم و نثر ميلتون بازتابي از اعتقادات راسخ و ژرف، اشتياق به آزادي و خودمختاري و مسائل اضطراري و آشفتگيهاي سياسي آن زمان است. متون مذهبي غالباً به متون سياسي و اقتصادي منتهي ميشدند همانطور كه متون سياسي و اقتصادي در باطن خود يا بهطور مستقيم مسائل ديني را بيان ميكردند. ابداع دوبيتيهاي حماسي به عنوان يك قالب استاندارد در شعر انگليسي و سرايش آثار طنز، مذهبي، افسانه، لطيفه، مدح، پيشگفتار و نمايشنامه توسط آنها وي را به شاعري نامدار در اين عصر بدل كرد. اين ترجمه اثر ژرفي بر ادبيات انگليسي گذاشت و حتي الهامبخش غزلي از جان كيتس (۱۸۲۱-۱۷۹۵) شد. اثر ويليام كاكستون بود. ويليام هيلي در كتاب زندگينامهاي كه در سال ۱۷۹۶ نوشته او را به عنوان «بزرگترين نويسندهٔ انگليسي» معرفي كردهاست.


اما هر چه مسافت دورتر باشد عقربههاي قطبنما بيش از پيش به هم تكيه ميكنند: يعني جدايي عشق را قويتر ميكند. در عكاسي و نقاشي طيفهاي متفاوتي از كارهاي هنري وابسته به عشق شهواني يا تصاوير عاشقانه از خوناشامها و ارواح ديده ميشود. كارهاي اين هنرمند قدرتمند، تاريك و گوتيك وار است. اما در اين دوره شاهد شكلگيري دو سبك ديگر هستيم كه در دورههاي بعد به وفور ديده شدند: داستان تخيلي و ژورناليسم. هاردي در رمانهايي نظير شهردار كاستربريج و تس ميكوشد تا آثاري مدرن در ژانر تراژدي مبتني بر درام يونايي با نگاهي به آثار آشيل و سوفوكل خلق كند با اين تفاوت كه در اينجا به جاي شعر با نثر و به جاي نمايشنامه با داستان سر و كار داشت و شخصيتهاي داستانهايش از طبقات پايين جامعه بودند، نه از ميان نجبا. مشهورترين شاعران شواليهاي عبارتند از رابرت هريك (۱۶۷۴-۱۵۹۱)، ريچارد لاوليس (۵۷-۱۶۱۸)، توماس كارو (۱۶۴۰-۱۵۹۵) و سر جان ساكلينگ (۴۲-۱۶۰۹). «آمازون استوديوز» چند سال قبل با «وارنر برادرز» و «بنياد تالكين» بر سر خريداري امتياز ساخت سريال ارباب حلقه ها مذاكره كرد، حال پس از گذشت مدتها از شروع فيلمبرداري اين سريال به نظر به زودي شاهد سريال ارباب حلقه ها: حلقه هاي قدرت خواهيم بود

تلگرام

در كشور لهستان، جنگلي ناميزان و كج وجود دارد كه درختانش بسيار عجيب به نظر مي رسند. داستان درباره زني رواني و قاتل به نام لينا است كه به دلايل پزشكي شبيه يك كودك به نظر ميرسد. بسياري از شاعران شواليهاي به جز چند استثناي برجسته مقرب دربار بودند. در طول دورهٔ فترت، نيروهاي سلطنتطلبي كه به دربار چارلز اول وصل بودند به همراه چارلز دوم كه تنها بيست سال سن داشت تبعيد شدند. هر چند بن جانسن، ملكالشعراي دربار جيمز اول بود اما اين لقب در آن زمان جايگاه رسمي بهشمار نميرفت. طنز، گستردهترين و مهمترين گونهٔ شعري در آن دوران بود. يكي از مهمترين چهرههايي كه در دوران بازگشت سلطنت به رشد رمان كمك كرد خانم افرا بن (۸۹-۱۶۴۰) نام داشت. از سوي ديگر بسيار محتمل بود كه يك ثروتمند با اجير كردن اوباش دست به حملهٔ فيزيكي به شاعر طنّاز مظنون بزند. كه در اعتراض به سانسور قبل از چاپ نگارش يافته بود به عنوان يكي از تأثيرگذارترين آثار تاريخ و پرهيجانترين دفاعيات از آزادي بيان و آزادي مطبوعات ستوده ميشود. تريلر به داستان هايي گفته مي شوند كه با شرايطي خاص، قهرمان هاي داستان را در موقعيت هاي خطرناكي قرار مي دهد به نوعي كه آنها براي رهايي از اين موقعيت هاي ريسكي بايد اقدامات مرگباري را به جان بخرند و اين امر اصلا ساده نيست.


نتيجهٔ اين گمنامي آن شد كه بسياري از شعرهاي طنزآميز كه برخي از آنها ارزش ادبي والايي داشتند، يا اصلاً منتشر نشدند يا بيشترشان ناشناخته باقي ماندند. جذابترين بخش اين آثار كاوشها و چالشهايي هستند كه با ديدن يا خواندن اين آثار در ذهن ما شكل ميگيرند. در صورتي كه كتابي به صورت غير قانوني در سايت موجود است به ما اطلاع دهيد تا لينك دانلود را حذف كنيم با تشكر فوجي بوك. جان درايدن (۱۷۰۰-۱۶۳۱) يكي از تأثيرگذارترين شاعران، منتقدين ادبي، مترجمين و نمايشنامهنويسان انگليسي است كه حيات ادبي انگلستان در دورهٔ بازگشت سلطنت را تحت تسلط خود درآورد تا حدي كه بعدها اين دوره را به نام عصر درايدن شناختند. جان ميلتون (۷۴-۱۶۰۸) كه يكي از بزرگترين شاعران انگليسي بهشمار ميرود در طول همان تحولات سياسي و غليانات مذهبي دست به قلم برد. او همچنين قالب الكساندرين را وارد ادبيات انگليسي كرد. لرد بايرون كه از ستايشگران اشعار كرب بود او را به عنوان «سختگيرترين و در عين حال بهترين نقاش طبيعت» توصيف كردهاست. آگاهي وي به زبانهاي انگليسي، لاتين و ايتاليايي باعث شد تا در زمان حياتش به شهرت بينالمللي برسد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترين مجموعه هاي تلويزيوني ايراني در دهههاي 60، 70، 80، 90 و سال 1400 و سال جاري كدامها هستند؟

گرگ و ميش فقط فيلم اش خوب ساخته شده وگرنه كتابش اونقدر ها چيز خاصي نيست و در كل يه داستان لوس ديگه از اين ومپاير هاي مدرنه و هيچوقت به پاي داستان دراكولا نميرسه. دراكولا در اصل يه جنگجوي روماني بوده كه همينطور تو كار علم و تكنولوژي (در حد همون زمان خودشون ) خوب بوده و واسه همين بعضي ها اونو جادوگر ميدونستن و در كل مردي نابغه و استراتژيك ، اشرافي و كاريزماتيك بوده كه بعد يه سري اتفاقات يكم از روح و تفكر و خاطرات انساني شو از دست ميده واسه همين اوايل رمان رفتارش بيشتر مثل وحشي ها نشون داده ميشه ولي كم كم شروع ميكنه به بهبود پيدا كردن كه البته قبل اون پروفسور ون هلسينگ كه مردي با ايمان در همون مسيحيت و با اراده و عاقل و مهربانه ميخواد جلوشو بگيره و درواقع جونش رو براي انسانها فدا كنه. «دكتر جكيل»، پس از نوشيدن معجوني كه او را تبديل به «آقاي هايد» شيطانصفت ميكند، اجازه ميدهد نيمهٔ ديگرش آزادانه تصميم بگيرد… در كتاب سكوت برهها، از برترين رمان هاي ترسناك، قاتل سريالياي به نام دكتر هانيبال لكتر را دنبال ميكنيم كه با يك مأمور FBI به مشكل خورده.

واتساپ

اما اين روش با وجود منطقي كه ظاهراً داشت، در واقعيت ناكارآمد بود. اما با مسائل پيچيدهتري مواجه ميشوند و مدام در موقعيتهاي كميك قرار ميگيرند. شايعه شده كه روح خانمي به نام Garnet Orme هتل ساووي در ماسوري را تسخير كرده است، جايي كه او را با اضافه كردن سم استريكنين در شيشه دارويش به قتل رساندند. توي اتاق، بدن مولي انگار كه توي حوضچه خون افتاده بود. من ديگه كاملا سكته كرده بودم صورت دوستم انگار سوخته و متلاشي بود نمي تونست رو پاش وايسه و هي ميخورد زمين و دوباره پا ميشد و ميومد سمت من . وقتي فيلم تلويزيوني كتاب اميد سياه وحشت (The Black Hope Horror) ساخته شد، براي خواندن كتاب آن ترديد نكردم و حقيقتاً كتاب فوقالعادهاي بود. اين فيلم كانديداي ۳ اسكار (كانديداي اسكار بهترين موسيقي-كانديداي اسكار بهترين تدوين-كانديداي اسكار بهترين فيلمبرداري) در سال ۱۹۴۲ شد. كار حقيقي را به پايان رساند و فيلم از تلويزيون پخش شد. سريال «نه غريبه كامل» ميني سريال رازآلودي محصول شبكه اينترنتي هولو است كه در سال ۲۰۱۸ بر اساس رماني از «ليان موريارتي»، نويسنده پرآوازه استراليايي ساخته شد. «خرمن تاريك» به كارگرداني ديويد اسليد، كارگردان «۳۰ روز شب» (۳۰ Days of Night) و بر اساس رماني از نورمن پارتريج، در يك شهر كوچك در غرب ميانه كه توسط نيرويي ماورا طبيعي محاصره شده است، روايت ميشود.


Hyde (1941 film)». در دانشنامهٔ ويكيپدياي انگليسي، بازبينيشده در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۵. به نظر شمابهترين مجموعه هاي تلويزيوني ايراني در دهههاي 60، 70، 80، 90 و سال 1400 و سال جاري كدامها هستند؟ داستان اصلي مجموعه تلويزيوني «يلواستون» را درگيريهاي مزرعهداري به نام جان داتون و برخي از دشمنانش تشكيل ميدهد كه تلاش دارند تا هرچه بيشتر او را تضعيف كنند. او از جمشيد ميخواهد تا براي دستگيري آن باند با او همراهي كند اما جمشيد نميپذيرد و بدين ترتيب سرگرد خود وارد تيم قاچاق ميشود! دارن شان شخصيتي است نيمه شبح به خاطر كمك به دوستش هاكارت مولدز به آينده سفر ميكند و خطرات زيادي را تحمل ميكند تا هويت اصلي او را فاش كند كه او كسي نيست جز كوردا اسمالت و متوجه ميشود كه اين كار ديسموند تيني است تا جان دارن شان را نجات دهد. بعضي از مردم شجاعانه برخورد مي كنند اما حقيقت اين است كه تعداد كمي از اين داستان ها واقعا شبح وار و حقيقي هستند. رابرت اگرز، كارگردان و نويسنده فيلم ترسناك «ساحره» عنوان كرده كه در ساخت اين فيلم از اتفاقات حقيقي كه به «محاكمات جادوگري در سيِلم» مشهور است الهام گرفته است.


كتاب رمان محصور شدگان نوشتهي سوگند موسوي ، داستان چهار جوان كنجكاو است كه به صورت اتفاقي در يك جاده گير ميافتند و به جنگلي ميروند كه سرنوشت زندگيشان را تغيير ميدهد. اين كتاب در رده بندي رمانهاي تخيلي نوجوانانه، كمي ترسناك قرار دارد. اين كتاب سرشار از دغدغههاي دخترانگي است و از همين جهت ممكن است براي بسياري از دختران جوان از جذابيت بالايي برخوردار باشد. بسياري از قربانيان اين هيولاي مرموز كودكان و زنان بودند. همچنين نويسندهي بزرگ آمريكايي، ادگار آلن پو، يكي از پيشگامان اين نوع از ادبيات بود كه در سراسر داستانهاي كوتاه و اشعارش، استفاده از اين ژانر مشاهده ميشود. انزوا، بيگانگي و سوء ظن، مضاميني هستند كه در اجراي فوق العاده وحشتناك جان كارپنتر از موجود خودنمايي ميكنند. تاركوفسكي اين فيلم را بر اساس رمان سولاريس (۱۹۶۲)، اثري نئوكلاسيك در ادبيات علمي-تخيلي از استانيسلاو لم نويسنده لهستاني ساخت. از جمله فيلمهايي كه با همين نام ساخته شده اند ميتوان به فيلم "درياچه ارواح" ساخته رضا جعفري جوزاني و با همكاري دكترحسام بني اقبال (مجري طرح) كه اخيراً در دست ساخت است اشاده كرد. نام اين اختلال برگرفته از نام يك روان­پزشك فرانسوي، جوزف كاپگراس، است كه به نظريه­ ي توهم همزاد علاقه داشت. اين يك مقالهٔ خرد يك كارگردان است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

ماجراي اخراج عبدالكريمي از دانشگاه آزاد از زبان خودش

يك نفر گردانندهي بازيست كه كارتها يا برگههايي را كه روي آنها «نقشها» نوشته شده است تقسيم كرده بازي را اداره ميكند. اين رمان شامل مقدمهاي است كه نويسنده توضيح ميدهد نخست اين رمان را بهصورت فيلمنامه نوشته و سپس از روي فيلمنامه رمان را بازنويسي كرده است. مصطفي عزيزي اين رمان را در زندان اوين نوشته است و به گفتهي خود او فضاي انفرادي و بازجويي خودش را تحت قالب اين رمان ارائه داده است. دراكولا بهعنوان اثري مدرن در اين گونه از ادبيات، از فضاي قصههاي گوتيك پيش از خود فاصله ميگيرد. استن فردي منطقي است و برخلاف بيشتر اعضاي باشگاه بازندگان در هنگام رويارويي با خطر، بيشتر از ذهن و منطقش كمك ميگيرد تا از احساسات. مصطفي عزيزي در مقالهيي شرح نسبت مفصلي در مورد چگونگي شكلگيري ايدهي اوليه در بند دو الف و نوشتن آن به صورت فيلمنامه در ذهن و سپس نوشتن فيلمنامه و اقتباس از آن به صورت رمان در بند هشت زندان اوين داده است

اينستاگرام

رمان مربوط به زندگي زني ست به نام شيرين كه به اتهام قتل همسرش تحت بازجويي زندگي خود را روايت ميكند. نويسندگان رمان مدرن در نقد هنجارهاي ناشي از نوعي تفكر ديني عمدتاً به دو مضمون ميپردازند. مارك دنيلوسكي يكي از متفاوتترين نويسندگان عصر مدرن است. سال ۲۰۰۵ فيلمسازي به نام شان اكر فيلم كوتاهي به نام ۹ را منتشر كرد كه دربارهٔ عروسكي با ادراك است كه در دنيايي رو به نابودي در آينده، سعي ميكند تا از نابودي خودش و ۸ عروسك ديگر توسط ماشينها جلوگيري كند. اين محله بخشي ديگر از پونه بوده كه در ليست ترسناك ترين اماكن هند قرار دارد. اين اثر اولين جلد از يك مجموعه چند جلدي ترسناك است. سريال ديكينسون (Dickinson) مجموعه كمدي اثر «آلنا اميت» بود كه از سرويس پخش همراز چتي «اپل تيوي پلاس» پخش ميشد. روز دوم بازجويي عكسي از شكاف زير آينهي يك طرفهيي كه من خود را در آن ميديدم، و آن كه آنسوي آينه نشسته بود مرا، بيرون آمد. مطب و داروخانه همان دكتر در پشت منزل واقع شده بود. مجله شهروند. دريافتشده در ۱ اوت ۲۰۱۸. دريافتشده در ۳ ژوئن ۲۰۱۲. بايگانيشده از اصلي در ۳ ژوئن ۲۰۱۲. بايگانيشده از اصلي در ۵ نوامبر ۲۰۱۳. بايگانيشده از اصلي در ۱۰ اكتبر ۲۰۱۱.


↑ «ايمان ديني بدون «انتخاب آگاهانه» قوام ندارد/ هفت تلقي از دين». ↑ گفت، كريم (۲۰۲۱-۰۱-۰۹). ↑ 1338 (۲۰۲۱-۰۵-۰۳). «بيژن عبدالكريمي: امروز با نوع تازهاي از انسان مواجه هستيم». ↑ «اين امامزاده شفا نميدهد! ↑ "Beetlejuice". Box Office Mojo. ↑ «عبدالكريمي: علوم انساني اسلامي يك عبارت پارادوكسيكال و خود متناقض است». آلفرد هيچكاك كه يكي از بزرگترين كارگردانان تاريخ محسوب ميشود، همواره در فيلمهاي خود نشان داده تا چه حد براي ادبيات و داستان اهميت قائل است و در كتاب صوتي صحبت شيطان نيز چهارده داستان را بر اساس سليقهي خود گردآوري كرده و در اختيارتان قرار ميدهد. گويي نوشتههاي او در جهاني نوشته ميشوند كه در آن جز خود او، هيچ انسانِ واقعيِ ديگري در آن وجود ندارد و هر چه هست، درختان و حيوانات و طبيعتِ بيجان است. با اين حال هر چه كه اين اشعار رمانتيك طبيعت طولانيتر ميشدند دايرهٔ موضوعشان نيز گستردهتر ميشد و به تأملاتي بر «مشكلات عاطفي يا بحرانهاي روحي» تبديل ميشدند. فصل دوم سريال See نيز بعد از فروكش كردن پاندمي كرونا در سال جاري ساخته شد. ↑ «ميري: عبدالكريمي با كاتوليزه كردن جهانبيني اسلام از منطق قرآني فاصله گرفتهاست | پايگاه خبري تحليلي انصاف نيوز».


↑ «ژورناليسم و فلسفه در گفتگو با بيژن عبدالكريمي». ↑ «دستور رئيس دانشگاه آزاد براي بررسي مجدد پرونده بيژن عبدالكريمي». ↑ «دستور رهمراز چتگي به اخراج بيژن عبدالكريمي از طرف رئيسجمهور». مجموعهاي از گفتاوردهاي مربوط به بيژن عبدالكريمي در ويكيگفتاورد موجود است. ↑ «ماجراي اخراج عبدالكريمي از دانشگاه آزاد از زبان خودش». ↑ «استادان گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال». اثر شاخص وي برگهاي علف نام دارد كه در آن از ابياتي با همراز چت آزاد و اندازههاي مختلف استفاده ميكند تا جامعيت مردمسالاري آمريكايي را تجسم كند. جرالد بازي خطرناكي را با همسر خود آغاز مي كند و در حالي كه دست و پاي او را به تخت بسته شروع به شكنجه او مي كند اما ناگهان سكته كرده و مي ميرد. او براي رهمراز چتن به اهداف خود از كودكان ناخواسته استفاده ميكرد كه بسياري از آنها به طرز مرموزي بيمار و مرده و يا از دست رفته بودند. آخر وقت، كسي پيغام ميآورد كه جلال بايد برود ديدن رئيس او. «بيژن عبدالكريمي: بايد از دستاوردهاي قاسم سليماني دفاع كنيم | پايگاه خبري تحليلي انصاف نيوز».


برچسب‌ها: ،

بازدید:

با تبليغات فضاي مجازي ديده شو!

اگر ميخواهيد فروش بيشتري را تجربه كنيد و برند خود را بهتر به كاربران بشناسانيد، نبايد از نظرات، كامنتها و انتقادات خريداران خود غافل شويد. بسياري از خريداران بدشان نميآيد كه با خريد يك محصول، مبلغي را براي خريد بعدي از شما دريافت كنند. اين كار تقريباً مانند اين است كه از ابتدا هزينه كمتري براي خريد محصول پرداخت كنند و سپس پول اضافي را براي خريد ساير محصولات داشته باشند. همچنين، درصورتيكه كاربران از خريد خود راضي باشند و خدمات كاملي را دريافت كنند، با بيان نظرات خود ميتوانند باعث جذب مشتريان جديد شوند. گفتني است ابزارهايي وجود دارند كه ميتوانند در هر مرحله از فرآيند بازاريابي ديجيتال به شما كمك كنند. در ادامه براي شما توضيح خواهيم داد كه كسبوكارهاي گوناگون چه اهدافي از تبليغكردن دارند، مزيت اين شيوههاي تبليغ چيست، انواع سوشال مديا براي پروموشن كداماند و چطور ميتوانيد تبليغ اثربخشي داشته باشيد. در ادامه ما به معرفي و بررسي مزاياي تبليغات در فضاي مجازي ميپردازيم. 1399) در پژوهشي، مشكلات سياسي را در عرصۀ بازيهاي ديجيتال در كشور بررسي ميكند و مواردي نظير مشكلات نيروي انساني، موانع متعدد براي بازيسازان، رويههاي نادرست حاكميت، ابهام در وظيفۀ بنياد ملي بازيهاي رايانهاي، ضعف در قوانين و اسناد رسمي، جايابي غلط بنياد در حاكميت، رويكردهاي غلط شركتهاي بازيسازي، فقدان نگاه همهجانبه به بازي در كشور، ضعف در حوزۀ آموزش، توجهنكردن به بازي PC را در كشور، از مشكلات سياسي توسعۀ صنعت بازي بيان ميكندتركيب تفسير و نظر طرفداران از برند شما ميتواند محتواي تازه و طرفداران بيشتري را براي برند شما به ارمغان آورد. از خود بپر ايران پارس اس ام اس كه عملكرد شما در اين خصوص چقدر مؤثر بوده و چگونه ميتوان از آنها در سال آينده استفاده كرد؟ اين مطالعه از چارچوب كرژسكي و همكارانش (1996) در پژوهشي استفاده كرد و دريافت كه تفاوتهاي چشمگيري هست در محدودهاي كه وبسايتها از ابزارهاي مختلف بازاريابي آنلاين استفاده ميكنند. از پرسشنامۀ خام ميتوان برداشت كرد كه طيف پاسخگويي پنجگانۀ ليكرت با حد پايين 1، حد وسط 3 و حد بالاي 5 است و برايناساس ميتوان بهراحتي وضعيت متغيرهاي پژوهش را توصيف كرد.

تلگرام همچنين، استراتژي بازاريابي ديجيتال شما بايد اين اطمينان را ايجاد كند كه مشتريان بالقوه و بازديدكنندگان شما تلاشي غيرضروري براي ارتباط با شما انجام نميدهند. نظارت مستمر بايد انجام گردد تا اطمينان حاصل شود كه استراتژي بهكار گرفته شده، كارآمد است. اكنون كه در مورد انواع مختلف تكنيكهاي ديجيتال ماركتنيگ براي فروش موبايل و لوازم جانبي آن، اطلاعاتي را بهدست آوردهايد، زمان آن ر ايران پارس اس ام اسه است تا با 10 مرحله مهم در خصوص طراحي استراتژي ايران پارس اس ام اس خود آشنا شويد و آموزش تبليغات آنلاين و ايران پارس اس ام اس براي فروش موبايل و لوازم جانبي را با شناخت اين 10 مرحله تكميل كنيد.


شما نيز بهعنوان صاحب يك كسبوكار در حوزه فروش موبايل و لوازم جانبي آن، بايد بدانيد كه بدون اهداف و ابزارها، پيادهسازي استراتژي ايران پارس اس ام اس بهسادگي كار نخواهد كرد؛ بنابراين، تعيين آنها وظيفه اصلي شماست. اگر اپليكيشن ها و فضاهاي مناسبي در موبايل پيدا شود كه مخاطبين برند در آن حضور قابل توجهي داشته باشند مي توانيد به تبليغات موبايلي فكر كنيد. اگر از فناوري ناكارآمد يا نامناسب استفاده شود، تلاش بازاريابي به هدر ميرود. روايي سازه نيز با استفاده از آزمون تحليل عاملي در نرمافزار SPSS سنجش شد. خودكار كردن فرآيند بازاريابي، امري بسيار خطير و بزرگ است و تنها با فناوري و نرمافزار جديد بهتر ميشود. اين نوع بازاريابي، يك محتواي بازاريابي مؤثر است كه مشتريان بيشتري را به كسبوكار شما جذب ميكند. پرسوناي مشتري اصطلاحي است كه براي توصيف ايدهآل مشتري استفاده ميشود و ميتوان آن را از طريق نظرسنجي و تماس با گروه هدف بهدست آورد. اگر فرآيند استراتژي بازاريابي ديجيتال آينده شما همه اين عناصر را در بر نگيرد، اشكالي ندارد؛ اما حتماً از كانالهايي استفاده كنيد كه در سال قبل مؤثر بودهاند. پلتفرمهاي اتوماسيون بازاريابي پيشروي امروزي ميتوانند براي پيادهسازي استراتژي بازاريابي ديجيتال شما ابزاري شگفتانگيز باشند و خودكارسازي فعاليتهايي مانند: بازاريابي محتوا، بازاريابي ايميلي، توليد مشتريان بالقوه و غيره را براي شما آسان كنند.


به علاوه، يافتن پلتفرمهاي اتوماسيون بازاريابي كه با سيستم مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) شركت شما يكپارچه شدهاند، امري آسان است و كل فرآيند فروشتان را بهبود ميبخشد. به ياد داشته باشيد كه از اشتباهات درس بگيريد و هميشه فرصتهايي را براي بهبود پيدا كنيد! در داخل هر Add Group شما بايد كلمات كليدي قرار دهيد كه يك يا دو بخش آنها باهم يكسان باشد تا بتوانيد بهترين نتيجه را از كمپينهاِي خود بگيريد. بديهي است استمرار و توسعة فروش كالا و خدمات زماني ميسر مي شود كه طرح تبليغاتي مشتري را جذب كند. 1. مدل (PPC (Pay Per Click : در اين مدل، كاربر به ازاي هر كليك روي بنر و هدايت به سايت، هزينه اي به ناشر پرداخت مي كند. با انجام محاسبات بعد از تأييد نرخ سازگاري، وزن هريك از اهداف نيز محاسبه شد (جدول 7) و از آن بهعنوان مبنايي براي نشاندادن حداقل ميزان تحقق هريك از اهداف، با بهكارگيري استراتژيها (پارامتر در سمت راست محدوديتهاي مدل رياضي) استفاده شد. ازسوي ديگر، با استفاده از اين مدل افرادي كه به كار در حوزۀ بازاريابي ديجيتال علاقه دارند، ميتوانند شايستگيهاي موردنياز مدير بازاريابي ديجيتال را قبل از ورود به بازار كار كسب كنند و خود را براي ورود به بازار كار آماده كنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

روند تبليغات در واتساپ به چه صورت است؟

اگر مي خواهيد تبليغاتي را شروع كنيد كه افراد را به WhatsApp هدايت مي كند، اول از همه به يك حساب تجاري WhatsApp نياز داريد. روند تبليغات در واتساپ به چه صورت است؟ به اين ترتيب گوگل متوجه ميشود شما چه نوع مخاطبي را ميخواهيد هدف قرار دهيد. اكنون كسب و كارهاي آنلاين از شبكه هاي اجتماعي به عنوان قدرتمندترين ابزار ايران پارس اس ام اس، براي برندينگ خود استفاده مي كنند. شما با قرار دادن دكمه “ارسال پيام” در تبليغاتان بر روي فيس بوك و اينستاگرام ، مخاطبان خود را دعوت به مكالمه در اپليكيشن WhatsApp Business مي كنيد و بدين ترتيب كاربران WhatsApp مي توانند بلافاصله با شما چت كنند. مي توانيد اكانت بيزينس واتساپ خود را به اكانت فيس بوك و اينستاگرام تان متصل كرده و با به اشتراك گذاشتن كاتالوگ محصولات يا خدمات كسب و كارتان، مخاطبان خود را دعوت به تعامل نماييد. لازم به ذكر است ارسال پيام تبليغاتي انبوه در WhatsApp Business كه زير مجموعهاي از سوشيال ماركتينگ است؛ يكي از بهترين روش هاي تبليغاتي است كه در سراسر ايران مي باشد. بعضي از پنل هاي پيامكي وجود دارند كه در واتساپ پيام ارسال مي كنند. برخي از افراد تصور مي كنند كه هزينه تبليغات در واتساپ گران بوده و از اين رو در اين پيام رسان تبليغاتي انجام نمي دهند.


حسنپور دلاور و وليپور (1399) در پژوهشي با عنوان تأثير عوامل عاطفي بر واكنشهاي رفتاري مشتري به تبليغات شخصيسازيشدۀ آنلاين با نقش ميانجي مؤلفههاي نظريۀ انتخاب عقلايي با روش كمّيـپيمايشي به اين نتيجه ر ايران پارس اس ام اسند كه نظريۀ انتخاب عقلايي باعث تغيير در باورهاي مشتريان در تبليغات شخصيسازيشده ميشود و به ايجاد يك رفتار خاص كمك ميكند؛ بنابراين، درنظرگرفتن اهميت حريم خصوصي و هزينههاي ادراكشده از شخصيسازينشدن باعث ميشود مشتري احساس امنيت داشته باشد و به تبليغات شخصيسازيشده اطمينان كند؛ زيرا اگر مشتري در تبليغات شخصيسازيشده احساس رضايت و امنيت داشته باشد، ميتواند با اطمينان كامل به خريد محصول بپردازد؛ بنابراين، بايد اطمينان حاصل كند كه بدون حمايت تبليغات شخصيسازيشده متضرر ميشود و اين ديد باعث ميشود به تبليغات شخصيسازيشدۀ شركت توجه كند. تبليغات اسلايدي نيز گزينه محبوب ديگري ميباشد كه حتي ميتوانيد متن يا عكس ثابتي را به ويدئوي خود اضافه كرده و بازديد را افزايش دهيد. فيسبوك اهداف تبليغات واتساپ را به دو دسته تقسيم كرده است زيرا روند واقعي ساخت تبليغات بسته به هدفي كه انتخاب مي كنيد كمي متفاوت است.


در حال حاضر تبليغات واتساپ خود يك شيوه تبليغاتي مدرن و كم هزينه براي اجراي كمپين هاي گسترده تبليغاتي به شمار مي رود. در حال حاضر، اين شكل از تبليغات منتقدان زيادي را به خود جلب كرده است زيرا هر بار كه آگهي در صفحهاي نمايش داده ميشود، خواه مشاهده شود يا نشود، آن را بهعنوان نمايش محاسبه ميكنند. اصولا فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، به عنوان يكي از اولين فعاليت هاي هر كسب و كاري در فضاي ديجيتال به حساب مي آيد. اتصال اين دو حساب به شما امكان مي دهد ترافيك خود را تجزيه و تحليل كرده و به ساير معيارهاي تبليغاتي مرتبط با موفقيت كمپين تبليغات واتساپ خود دسترسي پيدا كنيد. 2. اولويت معيارهاي آگاهي از برندهاي صنعت بيمه چگونه است؟ در دنياي حاضر كه بيشتر مردم دنيا به اينترنت و فضاي مجازي متصل هستند، مي توان از طريق شبكه هاي اجتماعي و پيام رسان ها به راحتي اقدام به تبليغات مناسب در خصوص كسب و كارهاي متنوع نمود. بيشتر كسب و كارها با ايجاد گروه هاي مختلف دراين پيام رسان، اقدام به تبليغات گسترده در واتساپ مي نمايد كه اين مسئله مي تواند منجر به رونق كسب و كار آنها شود.


بنابه قابليت هايي كه هر از گاهي واتساپ رونمايي مي كند، اين اپليكيشن داراي امكانات بيشتري براي برقراري ارتباط با مشاغل مختلف مي باشد؛ بنابراين واتس اپ به يك فضاي عالي براي بازاريابي و تبليغات تبديل شده است. در ميان عوامل دسترسي رسانه، شاخص قابل دسترس بودن رسانه در اغلب مكانها با وزن نرمال شده 246/0 از اولويت بيشتري نسبت به ساير زير معيارها برخوردار است. پزشكان بايد به چندين عوامل مهم براي تبليغات پزشكي توجه داشته باشند كه با توجه به اين نكات بدون شك در اين حوزه به موفقيت ميرسند. Extensions: در هنگام راهاندازي كمپينها اگر به خاطر داشته باشيد، اكستنشنهاي مختلفي وجود داشت كه ميتوانستيد انتخاب كنيد. واتساپ يكي از اين پيام رسان هاي معتبري است كه در ميان ايرانيان نيز محبوبيت بالايي دارد. از اين رو هر نوع كسب و كاري مي تواند در اين پيام رسان با يك روش مناسب به تبليغات بپردازد. با اشتراك گذاري محصولات و يا خدمات خود در فيس بوك يا اينستاگرام و در نظر گرفتن يك دكمه CTA، افرادي را كه روي آن تبليغات كليك مي كنند را مستقيماً به WhatsApp هدايت كنيد. از طريق عملكرد Ads Manager در فيس بوك ، مي توانيد تبليغات خود را تحت Ads Creation شروع كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آيا فكر ميكنيد براي شغل بعدي خود در بازاريابي ديجيتال به اندازه كافي مهارت تخصصي داريد؟

با اين حال، زمان تغيير كرده و اين روزها شركتهايي مانند گوگل و فيس بوك بر چشم انداز بازاريابي ديجيتال حكمراني ميكنند. به طور كلي چشم انداز شغلي براي تبليغات با نرخ رشد بالاتر از ميانگين انتظاري ۹ درصد به طور پيوسته در حال افزايش ميباشد. چشم انداز بازار كار در آينده براي بازاريابان ديجيتال بسيار مثبت ارزيابي ميشود. نبايد اينطور تصور كنيم كه كاربران روي محتواي تبليغاتي گوگل كه عنوان AD را در كنار خود دارند كليك نميكنند؛ طبق آمار موجود، ۳ نتيجه برتر كه براي نمايش آنها هزينه شده است، ۴۶درصد از كليكها را دريافت ميكنند. 2008) دريافتند تعامل اجتماعي انگيزاننده مهمي براي خلق محتوا به كمك كاربران است. براي يادگيري رايگان بازاريابي ديجيتال، ميتوانيد خواندن وبلاگها در اينترنت را به عنوان روشي آسان در نظر داشته باشيد. حتي حوزههايي مانند SEO كه تثبيتشدهتر هستند همچنان سال به سال تغيير ميكنند و بازاريابان ديجيتال هرگز نبايد دست از يادگيري بكشند. اين قابليت براي كسبوكارهايي كه خارج از ايران فعاليت ميكنند، يك فرصت ناب و ايدهآل است كه نبايد از دست دهند. با راه اندازي وبلاگ براي خود در جنبه هاي مختلف بازاريابي ديجيتال تجربهي عملي به دست خواهيد آورد. با وجود زمينه هاي بسيار تخصصي و تقاضاي زياد براي توليد و مديريت محتوا، مديريت رسانه هاي اجتماعي، اكنون زمان بسيار خوبي براي ورود به حوزهي ايران پارس اس ام اس است

واتساپ

آيا فكر ميكنيد براي شغل بعدي خود در بازاريابي ديجيتال به اندازه كافي مهارت تخصصي داريد؟ تقاضا براي بازاريابان ديجيتال در حال افزايش است و اين مسئله جاي شگفتي ندارد. در تقاضا براي متخصصان بازاريابي نيز تقاضاي بسيار زيادي پيش بيني مي شود. مسئوليتهاي شغلي براي بازاريابان ديجيتال بسته به تجربه و تخصص هر فرد متفاوت است. استفاده از شبكههاي اجتماعي مانند يوتيوب و اينستاگرام باعث شده هر فردي به آساني كسب و كار خود را گسترش دهد. به اين توصيهي ما اعتماد كنيد؛ اگر اين كانالها را در يوتيوب دنبال كنيد و ويديوهاي اين كانالها را براي چندين ماه مشاهده كنيد، مطمئنا تبديل به يك متخصص ايران پارس اس ام اس خواهيد شد. اوزان بهينة مسئله ممكن است بهصورت يك عدد فازي مثلثي يا يك عدد قطعي، مورد نياز ما باشد. توجه داشته باشيد كه گزارش فوق مربوط به قبل از شيوع كرونا بوده و احتمالا حجم بازار تبليغات ديجيتال از مقدار پيش بيني شده بيشتر شده است.


اگر از قبل اصول ايران پارس اس ام اس را به خوبي ميدانيد، مي توانيد بازاريابي ديجيتال را با جستجو در گوگل نيز ياد بگيريد. همچنين شما ميتوانيد قبل از بازاريابي محتوا، شركت توليد محتوا را انتخاب كنيد كه كارهاي محتوايي شما را به عهده بگيرد. بنابراين، كافيست به اپليكيشن يوتيوب سري بزنيد و عبارت «بازاريابي ديجيتال» را در كادر جستجو تايپ كنيد. ويديوهاي مرتبط با ايران پارس اس ام اس را در يوتيوب تماشا كنيد. شما ميتوانيد در يوتيوب با دنبال كردن كانالهايي كه ايران پارس اس ام اس را آموزش ميدهند به جوانب مختلف ايران پارس اس ام اس مسلط شويد. افرادي كه كار آزمايش را انجام ميدهند يا هزينه دريافت ميكنند و يا نمونه محصول به آنها داده ميشود. از مهمترين راهكار براي تبليغات آنلاين هزينه براي تبليغات در دنياي ديجيتال است. در ادامه آموزش گوگل ادز به تنظيمات تبليغ در گوگل، براي ايران ميرسيم. در اين بخش براي هر كمپين شما ميتوانيد چند تبليغ بنوي ايران پارس اس ام اس تا گوگل به صورت A/B تست آنها را نمايش دهد.


تمام كسب و كارهايي كه محصول و خدمات آنها توسط مردم در اينترنت جستجو مي شود مي توانند وارد رقابت در گرفتن جايگاه بهتر در گوگل شوند. جاي تعجب است كه چرا مردم از قدرت YouTube براي يادگيري و پيشرفت استفاده نميكنند. براي شروع، ميتوانيد يك كتاب بازاريابي ديجيتال كامل بخريد كه از اول تا آخر بازاريابي ديجيتال را پوشش ميدهد. بازارياب محتوايي را كه براي مخاطب مورد نظر جذاب است را ارائه ميدهد و مخاطب به ميل خود به اين محتوا دسترسي پيدا ميكند. اگر نميخواهيد پول زيادي براي يك دوره ايران پارس اس ام اس پولي خرج كنيد مي توانيد كتابهاي ايران پارس اس ام اس را نيز با نرخ بسيار ارزانتري خريداري كرده و شروع به خواندن آنها كنيد. همچنين ميتوانيد كتابهاي مختلفي درباره موضوعات بازاريابي ديجيتال مانند سئو، بازاريابي رسانههاي اجتماعي، وردپرس و موارد ديگر خريداري كنيد. تماشاي ويديوهاي مربوط به ايران پارس اس ام اس بسيار بيشتر از خواندن وبلاگها و كتابهاي مرتبط با ايران پارس اس ام اس به شما كمك خواهند كرد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آموزش در حوزه هاي علميه قم

اگر طالب علوم الهي با هدف مشخصي به حوزه آمده بود و اگر حوزه برنامه معيّن و روشن و جالبي مي داشت هرگز آن طالبان علم سر از مراكز ديگر در نمي آوردند. مثلاً براي كساني كه مي خواهند در رشته هاي ديگر ادامه تحصيل دهند شهريه تحصيلي در نظر گرفته شود يعني مقداري بر شهريّه قبل افزوده گردد و كساني كه مي خواهند مدرِّس و معلم باشند شهريّه مدرّسي و معلمي را دريافت كنند و كساني كه مي خواهند در پستهاي اداري حوزه و غيره كار كنند ماهيانه معمول آن جا را دريافت دارند و روشن است كه اكثريّت طلاب غير اينها هستند و بايد آنها را به حسب معلومات و خصوصيات ذاتيشان به گروههاي گوناگوني تقسيم كرد و هر گروهي را به جايي گسيل داشت. استعداد زياد و كار كشنده آنان به برنامه خاصي ضميمه مي شود كه به ذوق سليم خود و يا با كمك از برخي از علما آن را گزيده اند و گرنه بسياري از استعدادهاي ارزشمند موجود در اين مراكز مقدس يا فرار را بر قرار ترجيح مي دهند و يا بدون نتيجه از بين مي روند
اينستاگرام

بنابراين اگر قِدمت تحرير و عدم تناسب اغراض يا غرض تدريس و پيچيدگي نثر اين كتابها را به نامناسب بودنشان با مراحل تحصيلي ضميمه كنيم معجون بسيار بسيار شگفت آوري به دست مي آيد كه هيچ هاضمه اي توان هضم و حلّ آن را ندارد. براي اينكه ايران امروز بيش از هر چيزي احتياج به اخلاق دارد ، تا بنياد يك جامعۀ مترقي و در عين حال سالم بتواند بريزد؛ و قبل از هر چيز وجدان كار و اخلاقيات مورد نياز آن است كه اميدوارم از حرف و آرزو به عمل در آيد! داركولييسم در قانون چهارم مانيفست خود، وجدان را بهترين تكيهگاه براي بشر معرفي ميكند. اين در حالي است كه امروزه، رشد سريع فناوريهـاي ارتبـاطي و اطلاعـاتي ، دستيابي به بازارهاي جديدي را در زمينه گردشگري فـراهم آورده اسـت و اگـر ابزارهـاي نـوين ارتباطي در حوزه تبليغات، با توجه به نقش و كاركرد خاص خود، با آگاهي كامل و به درستي بـه كار گرفته شوند، مي توانند نقش مهمي در توسعه اين صنعت درآمدزا ايفا كنند. از اين روي بسياري هستند كه سالهاي متمادي در حوزه ها اشتغال دارند و هرگز به نتيجه مطلوبي نائل نشده و نخواهند شد. بسياري از طلاب بعد از مدتي كه در حوزه تحصيل مي كنند حوزه را ترك كرده و شتابان به سوي دانشگاه مي روند.


كرده و دانشجويان را به مرحله بعد ارتقا مي دهند! تجربه ثابت كرده است كه گزيدن راههاي ويژه نقش اساسي را در بهتر فهميدن مطالب غامض بازي مي كند. تنها تعدادي معدودي هستند كه نسبتاً به نتيجه مي رسند و صد البته اگر برنامه دقيقي حاكم بود و همه موظّف به اِجراي آن برنامه درست و موفّقيت آميز بودند نه تنها آنان به مراحل عالي تري نايل مي شدند و در رشته هاي گوناگوني متخصص مي گرديدند بلكه بسياري در پرتو آن به كمالات عاليه مي ر ايران پارس اس ام اسند و قهراً پشتوانه محكمي براي حوزه ها به وجود مي آمد. از همه اينها اضطراب انگيزتر آن است كه هيچ گونه تعهد و تضميني براي پرداخت آن وجود ندارد. در اين جا ممكن است اشكال وارد شود كه آخر اين همه كارها كه گفتيد بودجه لازم دارد و حوزه كه قادر به تأمين ايران پارس اس ام اسدجه زياد نيست پس با كدام بودجه به حل اين مشكلات بپردازد؟ زيرا اگر استاد سطح فكر كساني را در نظر بگيرد كه يك دور يا دو دور يعني ده يا بيست سال به اين درسها حاضر شده اند مسلم است كه درس براي اكثر حاضران مفيد نيست و اگر درس را مطابق فهم شركت كنندگان جديد القاء كند بدون شك براي شركت كنندگان قديمي بي فايده خواهد بود.


تنها برنامه اي كه شايد براي اين غرض و مانند آن شكل گرفته جلساتي است كه به عنوان دروس اخلاق مطرح است كه انصافاً در مقام عمل دچار سردرگمي عجيبي هستند و بيشتر به جلسات وعظ و نصايح شباهت دارند تا به كلاسهاي درسي كه براي هدايت گروه خاصي به راه و روش خاصي تشكيل مي شود. چرا مسؤولين حوزه ها براي رفع اين موانع و حشتناك حركت نمي كنند آيا نمي دانندطلاب و اساتيد براي پيدا كردن جايي كه درس بگيرند و مباحثه كنند و حجره اي كه در آن مطالعه و استراحت كنند و خانه اي كه در آن تحقيق و تاليف كنند و نيز سرپناهي براي زن و فرزندانشان باشد با خدّام مساجد و مقابر و موجرين درگيرند و درمانده؟ ناگفته پيداست كه ضرر اين گونه كلاسها از نفعشان بيشتر است. متأسفانه در حوزه هاي علميه غالباً به مقدمات بيشتر مي پردازند تا به اصل مطلب و علتش هم نبودن برنامه و ابهام هدف است كه قبلاً بدان اشاره شد. به همين گونه سال تحصيلي را به پايان مي برد. نتيجه اش مبهم ماندن مطالب بلكه نر ايران پارس اس ام اسن به بسياري از مطالب كلاس است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بازاريابي موبايل

با شناخت تبليغات و روشهاي آن، تبليغات خود را هدفمند كنيد

حالا كه با تمام جوانب تبليغات آشنا شديد، بايد تصميم بگيريد چه نوع تبليغاتي را با چه نوع پرداختي و چه مخاطب هدفي انجام دهيد. با توجه به مطالب مذكور ملاحظه مي­شود كه تعداد افراد نمونه آماري در اين تحقيق اهميت چنداني ندارد بلكه از آن جايي ­كه پاسخهاي افراد نمونه آماري به سوالات مطرح شده در پرسشنامهها در رابطه با شاخصهاي موثر بر پژوهش و درجه اهميت هر يك از آن­ها ميباشد، انتخاب افراد نمونه آماري يا همان كساني­كه در تصميم­گيري گروهي شركت دارند بااهميت ميباشد، زيرا دخالت افراد غير مرتبط به تصميم در فرآيند تصميم­گيري مشكلاتي را به وجود خواهد آورد و عدم استفاده از افراد خبره و كاردان نيز باعث تقليل كارايي ميگردد. پس قبل از هر اقدامي يك اكانت اينستاگرام با نام برند خود ايجاد كنيد! پس از ثبت نام شما به راحتي ميتوانيد درخواست خود را ثبت كنيد و در كمترين زمان ممكن سفارش را تحويل بگيريد.


همه افراد بايد اين كار را انجام دهند، فارغ از اينكه در چه شغلي يا صنعتي فعاليت ميكنيد. براي موثر بودن، شما بايد محتواي سازگار و باكيفيتي را ارائه دهيد كه پاسخگوي نيازهاي مشتريان شما باشد در حالي كه برند شما را نيز نشان دهد و اهداف تجاري خود را تحقق بخشد. بسياري از مشتريان نسبت به تبليغات پولي بدبين هستند و به احتمال زياد به نتايج جستجوي طبيعي اعتماد مي كنند. شايد شما ليستي ۲۰۰۰ تايي از شماره تماس ها را خريداري كرده و براي آن ها در تلگرام، پيام تبليغاتي ارسال كنيد. شامل انجام كارهاي خاصي كه با موبايل انجام ميدهيد مانند تبليغات درون برنامه اي، ارسال پيامهاي متني و استفاده از برنامههاي پيام رسان اجتماعي ميشود. اغلب ديجيتال ماركترها ترجيح ميدهند فقط از يك روش مانند ايميل، محتواي وبي يا شبكههاي اجتماعي تمركز داشته باشند. شما فقط وقتي كسي روي اسم شما كليك ميكند پرداخت ميكنيد 
واتساپ

بازاريابي موبايل: اين روش يك استراتژي چند كاناله است كه برندهاي مختلف را از طريق گوشيهاي هوشمند و تبلت و از طريق امكانات اينترنتي به مخاطبان مرتبط ميكند. با تبليغ در فضاي مجازي نه تنها كاربران زيادي را از شهر خود بلكه از شهراي ديگر نيز جذب كسب و كار خود مي كنيد. نكات مختلفي براي تبليغ در فضاي مجازي وجود دارد كه در صورت رعايت آن ها مي توانيد به بهترين شكل ممكن به رشد و ارتقاي كسب و كار خود بپردازيد. بخشي از مشتريان است كه مي خواهد به آن ها ارزش ارائه كند. آموزش تبليغات جامع و كم هزينه توسط گروه ها و كارشناسان بر اساس استراتژي هاي هدفمند و راهبردي ارائه مي گردد. بر اساس گزارش TechCrunch، برخي از شركت كننده هاي فعال Quora ماهيانه بيش از 30 هزار مرتبه مورد بازديد قرار ميگيرند. كمپين هاي تبليغاتي برتر در سطح جهان، از المان هاي متعددي در تبليغات و ديدن شدن محصولات يا خدمات خود بهره مي برند. اين كار رايگان است به اين معنا كه، به جاي پرداخت هزينه براي ارسال پيام شما به مخاطبان، اين كار در مورد جذب مشتري به سمت شما و برند شما است. روابط عمومي توسط كسبوكارها با ارسال نامه و پيام مداوم به مشتريان خود دربارۀ محصولات جديد، پيشنهادها و تخفيفهاي گاهبهگاه حفظ ميشود.


بازاريابي آنلاين: اين روش در واقع پيدا كردن روشهاي آنلاين مختلف براي ارسال تبليغ و محتواي تشويقي براي مشتريان است. اولويت مطلق اين است كه مطمئن شويد كل وب سايت و محتواي شما "سازگار با موبايل" است تا در همه دستگاه هاي مختلف كار كرده و به نظر خوب برسد. باز هم، شما بايدكلمات كليدي مهم را پيدا كنيد و سپس با تركيبات مختلف هدف گيري و بازي كنيد تا ببينيد چه چيزي كار ميكند، اطمينان حاصل كنيد كه هنگام انجام اين كار، بهينه سازي ميكنيد. شما ميتوانيد مشتريان را بسيار موثر را بارها هدف قرار دهيد. تقريباً هر مشاغل بايد حداقل در چند كانال اجتماعي باشد.شبكه هاي اجتماعي فرصتي منحصر به فرد براي شما ايجاد مي كنند تا بتوانيد با مشتريان خود گفتگوي دو طرفه داشته باشيد. اگر جزو مشاغل كوچكي هستيد و بازار خود را به خوبي مي شنا ايران پارس اس ام اس، ميتوانيد مستقيماً به ناشران خاصي درباره تبليغات در سايت آنها مراجعه كنيد. محتوا فوق العاده همه كاره است و ميتواند به شما كمك كند تا ضمن آموزش، سرگرمي و الهام بخشيدن به مخاطب، برند خود را بسازيد. بك لينكها به شما كمك ميكنند سايت خود را رتبهبندي و رشد دهيد. نويسندگان جنبش ادبي داركولي از خودگذشتگي را بسيار مهم ميدانند و در آثارشان اهميت بالاي آن را نمايش ميدهند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مركز تحقيقات ساختمان و مسكن

وي بيش از ۱۰ رساله دكترا و دهها مقاله كارشناسي ارشد را هدايت نمود و ۱۴ سال رياست انجمن جغرافياي ايران را دارا بود. دانشآموختگان اين رشته فرصت اشتغال در كليه مراكز توليدي و صنعتي، خدماتي و پژوهشي را دارا ميباشند. پس از آن با بورس دولتي در دانشگاه سوربن پاريس در رشته ژئومورفولوژي به تحصيل پرداخت و در سال ۱۳۴۶ با دفاع از تز دكتري خود با عنوان «مطالعه ژئومورفولوژي دره رود سن» دانشآموخته شد. وي در همين شهر تحصيلات خود را تا دريافت ديپلم (۱۳۵۴- ۱۳۴۲) ادامه داد و در سال ۱۳۵۴، از دبيرستان شاهرضا در شرايطي كه رتبۀ نخست را در استان خراسان كسب كرده بود، فارغالتحصيل شد. اينطور تخمين زده ميشود كه در شهر رُم در قرن سومِ ميلادي در حدود ۳۰ كتابخانه عمومي وجود داشتهاست. مديريت تحول يا مديريت تغيير يا مديريت انتقال عناويني مشابه براي شاخه اي از علم مديريت است و ناظر به روشهاي ايجاد دگرگوني در سازمان، تيم يا فرد هستند كه كتاب ها و شيوه هاي جناب آقاي دكتر علي خزايي تدريس ميشود و با وجود داشتن ريشهٔ علمي و عملياتي مشترك يا حداقل مشابه، تفاوتهايي نيز براي آنها از طرف متخصّصان ذكر ميشود. بايد توجه داشت كه بين منابع زودگذر (ephemera) مثل يك تحقيق كلاسي دانشجو با ادبيات خاكستري تفاوت وجود دارد

تلگرام

ساختار گرايي ، رويكردي در مطالعات است كه بر ويژگيهاي نظام مند پديده ها و بخصوص ارتباط هاي ميان عناصر يك نظام، تاكيد دارد. در عين حال، چنانچه يك يا چند مورد از پژوهشها در يك زمينه خاص نسبت به ساير پژوهشها برجسته تر است و يافتههاي مهم تري دارد، لازم است آن(ها) را بهطور جداگانه و با ذكر بر جستگي مربوطه منعكس ساخت. از انواع پژوهش،پژوهش هاي بنيادي يا پايه، عبارت است از كار تئوري يا تجربي كه بيشتر به منظور كسب دانش و دسترسي اصول ريشه اي پديده ها و حقايق قابل كشف انجام گرديده، بدون اين كه الزاما كاربرد خاصي براي آن موردنظر باشد. در اين حالت، پس از يك مقدمه كوتاه، كافي است هر يك از متون يا پژوهشهاي مرتبط را به صورت جداگانه و براساس يك روش مشخص(مثلاً به ترتيب زماني، يعني سال انتشار متون بررسي شده) توصيف كرد. 1) اگر در آخر كلمه تلفظ شود، به صورت «ت» نوشته ميشود: رحمت، جهت، قضات، برائت، مراقبت. اينطور كه طيف گسترده برنامههاي مولسكين در iOS نشان ميدهد، آنها ديگر تنها به دنبال توليد دفترچههاي يادداشت كاغذي نيستند.


اشتراك رايگان اين برنامه، ميان آهنگها تبليغات نشان ميدهد ولي با خريد اشتراك ميتوانيد تبليغات را حذف و آهنگها را نيز با كيفيت بالاتري استريم كنيد. هدف از ارائه اين فهرست، نشان دادن ميزان تلاش پژوهشگر در بررسي و استفاده از منابع گوناگون، احترام به حقوق ساير نويسندگان و مؤلفان و نيز راحتي دستيابي خواننده به منابع موردنظر است؛ علاوه براينكه تمامي مراجع و مآخذي كه در متن به آنها استناد شده، بايد در فهرست منابع آورده شود، پس در بخش منابع، فقط منابعي آورده ميشود كه در متن به آنها استناد شده است. تحقيقات آزمايشي نيز به 3 نوع آزمايشگاهي، ميداني و طبيعي تقسيم ميشود. او تحصيلات عالي خود را در دانشكده فني دانشگاه تهران آغاز و در سالهاي ۱۳۵۹ و ۱۳۶۲ موفق به اتمام دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد با رتبه اول در رشته مهندسي عمران (راه و ساختمان) گرديد. گلابچي در سال ۱۳۷۵ دكتري خود را در رشتۀ مهندسي راه و ساختمان با تخصص سازه در معماري در دانشگاه ليدز انگلستان دريافت نمود و فوق دكتري سيستمهاي ساختماني خود را نيز در سال ۱۳۷۶ در همين دانشگاه با موفقيت به پايان رساند.


مركز تحقيقات ساختمان و مسكن. لازم است محققان با شيوه تدوين مقالات علمي آشنا باشند تا بتوانند با استفاده از شيوههاي صحيح، با سهولت، نتايج تحقيقات و مطالعات خود را به صورت مقاله در اختيار علاقهمندان قرار دهند. گسترش كتابخانههاي عمومي در ايالات متحده، به اواخر قرن نوزدهم ميلادي بازميگردد و تا حدود زيادي متأثر از اهدا كتابهايي است كه به وسيله اندرو كارنگي (Andrew Carnegie) صورت گرفت. نمونهٔ ديگري از كتاب غيرِ چاپّي كتاب صوتي است، يعني كتابهايي كه توسط فرد يا افرادي خوانده و گاهي به صورت نمايشنامه اجرا ميشوند. تمركز مطالعات او بر روي زمينچهرها و فرايندهاي مناطق بياباني و بهويژه بيابان لوت بود كه حتي در برخي موارد به تشريح و تحليل مباني فرايندهاي بادي و حمل ماسه در دنيا كمك نمودهاست. همانطور كه ميدانيد انيميشن سازي با گوشي كار دشواري بوده است زيرا به نسبت دسكتاپ از صفحه كوچك تري برخوردار هستيد و اين مورد سبب خواهد شد تا كنترل و تمركز روي اجزاي كوچك برايتان كمي سخت تر باشد. فرجالله محمودي در طول دوران تدريس با استفاده از امكانات تحقيقاتي دانشگاه تهران سفرهاي تحقيقاتي متعددي را انجام داد و با بسياري از مسائل ژئومورفولوژي از ايران از نزديك آشنا شد، به گونه اي كه طي ۱۱ سال سفرهاي مطالعاتي و بازديدهاي ميداني بر روي زمين در تمامي نقاط ايران، با مطالعه و بررسي بيابانها، ماسهزارها و ريگزارهاي ايران و تقسيمبنديهاي آنها، كانيهاي صنعتي كوير اسكلت اصلي ژئومورفولوژي ايران را پايهگذاري كرد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بازي little nightmares 2

مقاله گردآوري: اين نوع مقاله صرفاً به گردآوري و انعكاس نقطهنظرهاي مختلف مندرج در نوشتههاي مرتبط با موضوعي خاص ميپردازد و در واقع كار تازهاي را عرضه نميكند. پس از چندين سال تدريس در دانشگاههاي مختلف در آمريكا، سرانجام به وي پيشنهاد كرسي دائم استادي در دانشگاه جورج واشينگتن داده شد و او هم پذيرفت و تا به امروز به فعاليت در آن دانشگاه ادامه ميدهد. در طول اين موضوع، او ميآموزد تا قدرت را درون خودش بيابد، تا تحمل كند و با گذشتهي خود آشتي كند و در يك روند ژرف و فيزيكي، ما نيز درگيريهايي كه او تجربه ميكند را تجربه ميكنيم و پس از اين تجربيات ميتوانيم بخشي از چيزي كه بسياري از مردم دنيا با آن دست و پنجه نرم ميكنند را درك كنيم. جلوههاي بصري بازي گاها ممكن است ضعيف باشند، اما نهايتا بازي Until Dawn در استفادهي هوشمندانه از مكانيكهاي آشنا موفق ميشود، اين بازي يك دستآورد بزرگ در روايت هاي بازيكن-محور و يكي از بهترين بازي هاي پي اس ۴ در سبك ترسناك است كه شما نبايد آن را از دست بدهيد. Little Nightmares 2 يك بازي ماجراجويي ترسناك معمايي و معمايي است كه توسط استوديوي Tarsier ساخته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است
واتساپ

تاريخ انتشار بازي little nightmares 2 در 11 فوريه 2021 مصادف با 23 بهمن 1399 براي مايكروسافت ويندوز ، استاديا ، نينتندو سوييچ ، پلي استيشن 4 و ايكسباكس وان بود و نسخههاي نسل بعدي آن براي پلي استيشن 5 و ايكس باكس سري X / S در تاريخ نا مشخصي در همين سال منتشر ميشود. اين بازي در مراسم Gamescom 2019 به عنوان دنباله بازي Little Nightmares 1 معرفي شد و در آن يك شخصيت جديد كه پسر بچهاي به نام Mono است، با شخصيت اصلي بازي قبلي يعني سيكس (Six به معناي عدد شش)، به عنوان يك شخصيت تحت كنترل كامپيوتر حضور دارند. ماهيت اين بازي نيز همانند نسخه قبلي كشت و كشتارهاي شيطاني و به نمايش گذاشتن صحنههاي نبرد تماشايي خواهد بود. تريكو پژوهش هاي دانشگاهيي بيچونوچراي اين نمايش است كه محدودهي باورپذيري از قدرت جسماني و احساسي را به نمايش ميگذارد و وجود اين پسر درسي است درمورد اينكه چگونه زماني كه با چالشهاي غيرمنتظرهاي روبرو ميشويم صبور و انعطافپذير و مقاوم باشيم. هر آزموني كه بر آن غلبه ميكنيد شما را در دل هردو شخصيت محبوبتر ميكند، اما احساساتي كه تريكو در ما برميانگيزد، باعث ميشوند تا بخواهيد بار ديگر، ياري صبور و موثر براي تريكو باشيد؛ همانطور كه او لياقتش را دارد.


در هر نوبت، اين بازي چيزي را براي شگفتزده كردن شما ارائه ميدهد، ممكن است آن چيز سيستم مبارزات روانش باشد، جهان پرطراوت و پرجنب و جوشش باشد و يا وجود تعداد بسياري از كاراكترهاي بهيادماندني باشد. اين مورد در ساعتهاي ابتدايي بازي زياد به چشم ميآيد اما وقتي كه قدرت طراحي و سيستمهاي گيم پلي بازي را ديديد، ترك كردن آن كاري دشوار است. علاوه براين، در اين سفرِ چندپايانه، اكتشافات و سورپرايزهاي بسياري چاشني داستان و گيم پلي بازي ميشوند؛ همراه با Easter Eggهايي كه به نسخهي اول اين مجموعه و به مجموعهي Drakengard اشاره ميكنند. در بازي Persona 5 به عنوان يكي از بهترين بازي هاي تاريخ پي اس 4 مجموعه مرتبطي از مكانيكهاي پيچيدهي گيم پلي وجود دارد و تقريبا در تمام زمينههاي بازي، كمپاني Atlus كاري خارقالعاده انجام داده و تا پايان بازي به ندرت ميشود مشكل يا عيبي را در آن مشاهده كرد. تحقيق كاربردي با هدف توسعه ي دانش كاربردي و حل مشكل خاص علمي و يا اجتماعي انجام مي گيرد و اين تحقيق شيوه ي جديدي را پديد مي آورد كه در جهت زندگي بهتر و به صورت مشخص و واضح در جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد.


آري ريسك بزرگ بوده ولي نتيجهي پذيرفتن آن، بزرگتر و بهتر از آب در آمده است. البته بدون شك نسخه جديد بازي تغييرات مهمي را نيز شامل خواهد شد و بر اساس وعده id Software، صحنههاي نبرد بهتر و بزرگتر و امكانات و اسلحههاي جديد در بازي Doom Eternal از كاربران پذيرايي خواهند كرد. بي شك ويژگي هاي بالاي اين بازي سبب شده تا در ميان بهترين بازي هاي پلي استيشن 4 جايگاه خوبي را داشته باشد. در ادامه مقاله بهترين بازي هاي پلي استيشن 4 باما همراه باشيد. اگر به دنبال نوستالژي و باس فايتهاي اين مجموعه هستيد، ميتوانيد در اين مقاله مروري بر تمامي باسفايتها داشته باشيد. براي مطالعه نقد و بررسي بازي Persona 5 Royal ميتوانيد به اين مطلب مراجعه كنيد. مطالعه ي اكتشافي، مطالعهاي مقدماتي است؛ كه بنا بر نوع تحقيق عمدتاً از طريق مطالعات كتابخانهاي، مشاهده، يا مصاحبه شكل ميگيرد. اين كتابخانهها ميتوانست خصوصي يا عموميباشند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نرم افزار انيميشن ساز با موبايل

شناخت انواع مقاله ميتواند براي كساني كه تازه در اين مسير گام گذاشتهاند، بسيار مفيد باشد. برنامه Animatic ميتواند ايدههاي خلاقانه و منحصربهفردي را براي طراحان انيميشن ارائه دهد. موضوع پايان­ نامه بايد جديد و خلاقانه باشد و نبايد درباره موضوعي كه پيش­­تر درباره آن ، حداقل در ايران، پژوهش­ هاي فراواني انجام شده پايان­ نامه نوشت كه همين مساله انتخاب موضوع پايان­ نامه را براي بسياري از دانشجويان دشوار مي­ كند. لازم به ذكر است حالت هاي بسياري در برنامه PicsArt Animator وجود داشته كه با استفاده از انها ميتوانيد روي بخش هاي مختلفي از انيميشن خود فعاليت داشته باشيد. آموزش ساخت انيميشن با گوشي نيازمند صرف زمان بسياري بوده است اما افرادي كه علاقه مند به اين حوزه هستند ميتوانند در مدت زمان كوتاهي باتوجه به ذهنيت و سليقه خود به سراغ ساخت انيميشن بروند. در نقل مطالب، ضروري است امانتداري را با ذكر مشخصات دقيق منبع رعايت نمود. اگر مجلهاي Q1 عنوان شود، يعني بالاترين رتبه در ميان مجلات اسكوپوس را داراست و اگر مجلهاي Q4 شود، كمترين امتياز را در ميان مجلات اسكوپوس از آن خود كرده است. اگر ميخواهيد انيميشنهاي جذاب و خاصي بسازيد، حتما اين برنامه را امتحان كنيد. برخي از ابزارهاي طراحي مبتدي و پيشرفته در اين برنامه وجود دارند كه ميتوانيد از آنها براي ساختن انيميشنهاي زيبا و جذاب به صورت رايگان استفاده كنيد.

اينستاگرام

خواستن توانستن است ، عنواني كه براي اين برنامه درنظر گرفته شده است ميتواند آسودگي خاطر را براي كاربران مبتدي به همراه داشته باشد. اين برنامه جز آن دسته از برنامه هاي انيميشن سازي است كه براي افراد مبتدي بسيار ساده و براي افراد حرفهاي نيز بسيار كاربردي است و هركسي ميتواند از آن در گوشي هوشمند خود استفاده كند. نشانه جداسازي است و بيشتر در دو طرف جمله يا عبارت معترضه ميآيد تا آن را از متن اصلي جمله جدا كند، خط فاصله در جداكردن، از پژوهش هاي دانشگاهي قويتر و از پرانتز ضعيفتر است؛ به اين معني كه خواننده حتما مطلب بين دو پژوهش هاي دانشگاهي را بايد بخواند، ولي مطلب دو خط فاصله را ميتواند نخواند. يكي از برنامه هاي ايفون ۱۳ پرو مكس كه حتما ميتواند به كار شما بيايد، گوگل مپس است. يكي از خدمات اصلي ترجمانو، ترجمه مقاله و ترجمه كتاب است. هدف اصلي اين مطالعات آگاهسازي ساير محققين درباره احتمالاتي است كه يك پديده خاص مي­ تواند بوجود بياورد. كليه دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري مي توانند نمونه پروپوزال آماده خود براي درس روش تحقيق در رشته مديريت ، حسابداري ، روانشناسي ، علوم تربيتي و ساير رشته ها را به راحتي از سايت خريداري و دانلود كنند .


شما به راحتي ميتوانيد جلوه هاي صوتي ويژهاي را به قابهاي انيميشنهاي خود اضافه كنيد و فيلمهاي حماسي بسازيد. شما همچنين به راحتي ميتوانيد از گالري خود عكسهاي مختلفي به انيميشنتان اضافه كنيد و موسيقي دلخواه خود را نيز در آن قرار دهيد تا يك فيلم يا انيميشن زيبا از عكسهاي خود تهيه كنيد. اين مقالات براي چاپ شدن در مجله يك پروسه نسبتا طولاني را طي مي كنند، تا در نهايت در صورت تائيد شدن از سوي سردبير به دست داوران متخصص در زمينه موضوع مقاله سپرده ميشود تا از هر لحاظ مورد بازنگري قرار گيرد تا پذيرش و يا عدم پذيرش آن توسط داوران مشخص شود. اين برنامه رايگان است و كار كردن با آن نيز بسيار ساده است و به شما امكان ميدهد انيميشنهاي Stickfigure را در گوشي هوشمند خود طراحي كنيد. فليپاكليپ يك برنامه ساخت انيميشن ساده بوده است كه با ارائه محيطي ساده توانسته نظر كاربراني كه تصميم دارند براي اولين بار به سراغ اين حوزه بيايند را به خود جذب نمايد. برنامه ساخت انيميشن ساده براي گوشي I Can Animate يك برنامه اسلوموشن است كه توسط نرم افزار Kudlian براي كاربران اندرويد و iOS ساخته شده است. نرم افزار انيميشن ساز با موبايل I Can Animate شامل ويژگي هاي بسيار در كنار رابط كاربري ساده اي بوده است كه در اين زمينه ميتوانيد روي تك تك فريم هايي كه مدنظر داريد تمركز داشته باشيد و در خروجي آن چيزي كه در ذهن داريد را دريافت كنيد.


اگر شما هم برنامه انيميشن سازي گوشي ميشنا پژوهش هاي دانشگاهي كه در اين ليست ذكر نشده است، در قسمت ديدگاهها آن را با ما و ساير كاربران به اشتراك بگذاريد. شما همچنين ميتوانيد انيميشنهاي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و جديدترين اخبار را دريافت كرده و با ساير همكاران خود در ارتباط باشيد. لازم به ذكر است بدانيد كه اين برنامه انيميشن سازي با گوشي تنها براي اي او اس عرضه شده است كه در ادامه ميتوانيد به لينك دانلود آن دسترسي داشته باشيد. اين برنامه براي اندرويد و اي او اس عرضه شده است كه در ادامه ميتوانيد لينك دانلود آنرا در اختيار داشته باشيد. براي انتخاب بهترين كارت گرافيك ام اس آي، يك سري فاكتورها را بايد در نظر داشته باشيد. در اين بخش پس از نتيجهگيري از پژوهشهاي بررسي شده، محقق بايد پرسشهاي پژوهش خود را به صورت استفهامي بيان كرده و به تعريف متغيرهاي تحقيق به صورت عملياتي بپردازد. امروزه تحقيقات فراواني انجام ميشود، اما تنها بخش كوچكي از آنها در مقالات منتشر ميگردد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

وبسايت Core پايگاهي معتبر و به عنوان يكي از وبسايتهاي دانشجويي براي نوشتن مقاله

: وبسايت Core پايگاهي معتبر و به عنوان يكي از وبسايتهاي دانشجويي براي نوشتن مقاله است كه امكان جستجو و در موارد بسيار امكان دانلود ميليونها مقاله علمي را فراهم كرده است. «گفتگوي محمد صادقي با پژوهش هاي دانشگاهي حسين نصر (در جستجوي حقيقت)». پژوهش هاي دانشگاهي حسين نصر، دلباخته معنويت، نوشته منوچهر دينپرست، تهران، انتشارات كوير، ۱۳۸۳. در مقابل ديدگاههايي كه نصر را به ضديت با انقلاب و دفاع از سلطنت متهم كردهاند افرادي مانند پژوهش هاي دانشگاهي سلمان صفوي رئيس آكادمي مطالعات ايراني لندن، برادر پژوهش هاي دانشگاهي يحيي رحيمصفوي و از چهرههاي نزديك به جمهوري اسلامي به دفاع از او پرداختهاند. نوشته هاي سطح دوم شامل مقالاتي هستند كه با استناد به منابع سطح اول به تلفيق و درهم آميختن دانش در زمينه يك موضوع خاص مي پردازند. همچنين در استنادكردن، حتيالامكان بايد به منبع مستقيم يا ترجمه آن استناد كرد. اگر يك پيوند داخلي شما را به اينجا هدايت كردهاست، در صورت تمايل آن پيوند را براي اشارهٔ مستقيم به مقالهٔ مورد نظر تغيير دهيد. در تلاش براي تغيير ارزشها (به عنوان مثال از طريق اطلاعيههاي خدمات عمومي) و الگو سازيهاي سازماني. در معرفي برترين و بهترين برنامه هاي ايراني و فارسي آيفون iOS ميتوان به اپليكيشن علي بابا اشاره كرد.


گيم پلي بازي Uncharted 4 به عنوان يكي از بهترين بازي هاي پي اس 4 روايت داستان را به جلو هل ميدهد، در واقع روايت بازي از گيم پلي آن تغذيه ميكند و تمام جزئيات باهم ادغام ميشوند تا چيزي بزرگتر را خلق كنند. 12. Plos: پايگاه Plos هفت مجله علمي مهم دنيا را منتشر ميكند و صدها هزار مقاله اوپن اكسس را به صورت رايگان در اختيار كاربرانش قرار ميدهد. 13. ERIC يا Education Resources Information Center: در اين سايت ميتوان منابع علمي مرتبط با آموزش و يادگيري را جستجو و به صورت رايگان و گاهي غير رايگان از طريق لينك به سايت اصلي مجله دانلود كرد. مقاله عمدتاً به نثري با موضوعات غيرتخيلي گفته ميشود كه بخش مستقلي از يك كتاب، روزنامه، مجله و غيره را تشكيل ميدهد. 4. دواج (Directory of Open Access Journals يا DOAJ): اين وبسايت به دليل امكان دسترسي به مجلات اوپن اكسس از پركاربردترين وبسايتهاي دانشجويي است و اغلب موضوعات علمي را در برمي-گيرد. براي انتخاب كارتهاي گرافيك msi، طيف وسيعي از محصولات در بازار وجود دارند كه گستره قيمتهاي متنوعي را هم پوشش ميدهند. براي معرفي قويترين كارت گرافيك msi، بايد يك نقطه بينابين ميان قيمت و عملكرد پيدا كنيم. اين كارت گرافيك از تراشه Nvidia استفاده ميكند و قيمت آن در مقايسه با سري 3080 حدود 50 دلار بالاتر است.

تلگرام

مقالات الكترونيكي، مقالاتي در ژورنالهاي علمي يا مجلات هستند كه از طريق انتقال الكترونيك در ميتواند در دسترس باشند. رايجترين سايتها مبتني بر اشتراك هستند يا به ازاي پرداخت اجازي دسترسي ميدهند. رايجترين فرمهاي انتقال،html; PDF و در زمينههاي تخصصي مانند رياضيات و فيزيك، تكس و پست اسكريپ هستند. در اين مورد هزينهاي را متحمل ميشويد ولي اگر منطقي به داستان نگاه كنيم، هزينهاي معقول به حساب ميآيد. فهرست و خلاصهاي از جديدترين مقالات و پاياننامههاي دانشجويي در اين وبسايت وجود دارد و با مراجعه به اين سايت ميشود با پژوهشگران حوزههاي گوناگون علمي نيز آشنا شد. آوردن ت پژوهش هاي دانشگاهي در كلمههاي فارسي اشتباه است: گاها، زبانا. معصومي همداني، حسين: واژهگزيني و استقلال زبان فارسي. 10. ايران پيپر (IranPaper): بانك اطلاعاتي ايران پيپر از وبسايتهاي مورد نياز دانشجويان براي نوشتن پاياننامه يا مقاله است كه شامل تعداد بسياري از مقالات ISI به زبان انگليسي است. 2. ساينس دايركت (Science Direct): از ديگر وبسايتهاي مورد نياز دانشجويان براي نوشتن پاياننامه يا مقاله وبسايت ساينس دايركت است. 7. ژورنالهاي كمبريج: يكي ديگر از وبسايتهاي دانشجويي براي نوشتن مقاله سايت ژورنالهاي دانشگاه كمبريج است كه بسيار معتبر و جامع است. 11. ايرانداك (Irandoc): از معروفترين و پركاربردترين وبسايتهاي دانشجويي ايرانداك است كه مرجع معتبر و بزرگ پاياننامههاي علمي منتشرشده دانشجويان ايراني داخل و خارج از كشور است.


كيفيت و اعتبار بالاي وبسايتهاي دانشجويي براي نوشتن مقاله با رفع نيازهاي اطلاعاتي دانشجويان و پژوهشگران به استخراج مقالات باكيفيت و خوب منجر خواهد شد و در رشد علم و فناوري كشور موثر خواهد بود. اولين كتابي كه با استفاده از دستگاه گوتنبرگ چاپ شد، انجيل بود كه به علت تعداد سطرهايش در هر صفحه، به انجيل ۴۲ سطري معروف شد. فيلم نامزد جايزه اسكار در بخش بهترين ترانه براي «تصميمت را بگير» شد كه توسط رندي نيومن نوشته و اجرا شدهبود. در سال ۱۹۵۰ رتبهٔ ممتاز اول مدرسه خود شد. بدين ترتيب، ديگر نيازي به اتلاف حجم وسيعي از كاغذ نيست و اشكالات موردي كتابها بدونِ صرفِ هزينه و در زمانِ كوتاه اصلاحپذير است. از قابليتهاي ديگر اين سايت امكان Brows يا مرور كردن همه منابع آن است. آدرس اين سايت است. آدرس اينترنتي اين پايگاه است. اين يك بازي است كه نياز به صبر، ترحم و عشق دارد و عنواني است كه ما هماكنون واقعا به آن احتياج داريم. تعداد فزايندهاي از مجلات به صورت دسترسي آزاد بدون نياز به هيچ اشتراكي هستند. ما در اين مطلب سعي كرديم فهرست كوتاهي از وبسايتهاي مورد نياز دانشجويان براي نوشتن پاياننامه را معرفي كنيم؛ وبسايتهايي كه بتوانند الهامبخش باشند و به ارتقاي كيفيت پژوهشها كمك كنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

طراحي جعبه هاي كادو

 

شايد بهتر باشد در اين مسير و با تكيه بر مهارتهايي كه داريد به راهاندازي يك كسب و كار تازه فكر كنيد. آنها فكر ميكنند كه تمركز روي يك منبع، به تنهايي ميتواند پاسخگوي نيازهايشان باشد. همچنين، مطمئن شويد كه آنها مراجع محكمي دارند. اين بدان معني است كه لازم نيست خيلي از خودتان دور شويد يا راههاي عجيب و غريب را براي پيدا كردن كار مورد علاقهتان امتحان كنيد. يادتان باشد، تنها وقتي كه نگاهي جستجوگرانه به اطرافتان بيندازيد، پاسخها را پيدا خواهيد كرد. نكته جالب اينجا است كه اگر روي افزايش سرمايه درونيتان متمركز شويد، خيلي زود ميتوانيد راههايي براي افزايش سرمايه ماليتان پيدا كنيد. گزينههاي زيادي پيش روي شما هستند. يك برند مد و پوشاك براي پيشرفت بايد به دنبال تمايز در خود بگردد يا خصوصيات انحصاري را به برند خود اضافه كند و به نام و نشان خود مفهوم ببخشد .در حوضه هاي ماركتينگ و برند سازي ، متخصصين مجرب زيادي جهت ارائه ي مشاوره و مقالات فراواني وجود دارند. در جمع كردن كولهپشتي سفرتان به شما كمك خواهيم كرد. پس بايد كولهباري مناسب براي سفرتان مهيا كنيد. به ويژه اگر روي افزايش مهارتهاي ماليتان، مثل حسابداري يا سرمايهگذاري كار كنيد. در قدم هاي اول با چالشهاي بزرگي مواجه مي شويد، زيرا شهرت اوليه براي كارتان را نداريد و براي جلب نظر آنها به شروع همكاري بايد بتوانيد قانعشان كنيد و مزايايي براي شروع كار را برايشان تعريف كنيد.


وقتي از نظر مالي با محدوديتهايي روبهرو هستيد، بهترين كار، دنبالهروي از استراتژي «شروع كوچك» است. چون وقتي بتوانيد خودتان و سرمايه كنونيتان را مديريت كنيد، در آينده ميتوانيد سكان كارمندان و سرمايه انبوهتان را هم در دست بگيريد. وقتي سرمايه كمي داريم، اولين فكري كه به ذهنمان ميرسد افزايش آن از طريق قرض يا وام گرفتن است. مثلا فريلنسري در زمينههاي مختلف، افيليت ماركتينگ، توليد محتوا و درآمدزايي از طريق تبليغات يا گرفتن حق اشتراك (چه در وبسايت و چه در شبكههاي اجتماعي)، آموزش آنلاين مهارتها به صورت پكيج يا كلاس آنلاين، مشاوره دادن در زمينههاي مختلف (مالي، آموزشي و خلاصه هر زمينهاي كه در آن تخصص داريد.) و غيره. افزايش مهارت در زمينههاي بازاريابي و مديريت هم بخشي جدايي ناپذير از روند آموزشي شما به شمار ميرود. در حقيقت، بالا بردن مهارتها برگ برنده شما در ميدان كسب و كار به شمار ميرود. به ياد داشته باشيد كه در بيشتر موارد، كار مورد علاقهتان نزديكتر از چيزي است كه فكرش ميكنيد. ميخواهيد توليدكننده پوشاك زنانه باشيد يا پوشاك مردانه؟ البته قبل از يك شروع كوچك بايد با استفاده از تحقيقات بازاريابي، بزرگي صنعتي كه ميخواهيد وارد آن شويد را درك كنيد. ۲۹. چيزي بيش از سطح انتظار ظاهر شويد.


راه پيشرويتان طولاني و سرشار از ماجراهاي گوناگون است. عوامل زيادي در تعيين هزينه راه اندازي يك خط توليد پوشاك دخيل هستند، اما ما تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا يك برآورد تقريبي از مبلغي كه پرداخت خواهيد كرد به شما ارائه دهيم. فروشگاه خانوادگي - شما مي توانيد در فروشگاه خود تمام لباس هاي مورد نياز يك خانواده را به فروش برسانيد. البته اگر ايده بسيار خوبي داشته باشيم به روشي مانند جذب سرمايه هم فكر خواهيم كرد. اين مشاوران ميتوانند وظايف منابع انساني روزمره مانند جذب و حفظ كاركنان جديد، مديريت حقوق و دستمزد، وظايف اداري و مديريت عملكرد را بر عهده بگيرند. شما ميتوانيد بر اساس مناسبتهاي مختلف به طراحي جعبههاي كادو بپردازيد تا مردم در انتخاب آنها دچار سردرگمي نباشند. آيا اين صنعتگري صنعتگري است كه به دنبال تهيه آن هستيد يا يك تأمين كننده تجاري با تأكيد بر سرعت و قابليت اطمينان؟ در واقع، شما هم درگير كار با سرمايه كم هستيد. از اولين كارهاي كه هر فرد بعد از فراغت از تحصيل مي بايستي انجام دهد اينست كه به دنبال شغلي و حرفه اي براي خود باشد؛ در اهميت شغل مي توان گفت كه گاهي اوقات هويت فرد با شغل وي تعريف مي شود، در اين راستا اگر بتواند شغلي بدست آورد بسيار عالي مي شود، اما در بسياري از موارد افراد به دليل تجربه كم و پايين نمي دانند كه بايد از كجا شروع كنند و يا اساساً به دنبال چه چيزي باشند؛ از همين رو متخصصان مشاوره(افراد داراي مدرك تحصيلي دكتري در رشته مشاوره، مخصوصاً از دانشگاه هاي دولتي) مي توانند به شما كمك نمايند تا در اين باره تصميم مناسبي بگيريد و يا اينكه بتوانيد مسير شغلي خود را تعيين كرده و با پشتيباني اطلاعاتي و دانشي مشاوران در اين زمينه گام برداريد.

اينستاگرام

اما حتي بهتر از آن، هر سايتي كه محتواي شما را ارسال مي كند، به سايت شما لينك مي دهد. لازم است تا هر فردي كه قصد وارد شدن به حوزه بازرگاني را براي ورود و خروج كالا دارد، و نيز قوانين مالياتي و ساير مقررات گمركي به خصوص ترخيص كالا را به خوبي بداند. به قول «اين رند» (Ayn Rand)، نويسنده و فيلسوف آمريكايي، پول فقط يك ابزار است؛ مثل يك اتومبيل پر قدرت. مثلا فقط روي كتابهايي كه به آموزش الفبا ميپردازند تمركز كنيد. اگر هدفي براي خودتان نداريد، بايد دو قدم به عقب برگرديد. مشاوره كسب و كار در همدان براي كسب چنين دانشي لازم است مشاور و كارشناسان مربوطه با اعضاي هيئت مديره، مديران ارشد، كارشناسان، كاركنان و حتي كارگران خط توليد سازمان ملاقات كنند. همچنين وجود موانع متعدد از قبيل تحريم ها عليه كشور بيش از پيش اهميت مشاوره هاي تخصصي و گمركي را براي تجار و توليد كنند آن قابل لمس نموده است، به طوريكه امروزه هدف و معني مشاوره بازرگاني مشخص تر از قبل بوده و استراتژي معيني براي پيشبرد اهداف تجاري شركت ها دارد. اگر مدتي آنلمشاور هفتدهايد، يك بررسي سريع انجام دهيد و ببينيد آيا مرحله اي وجود دارد كه از انجام آن غفلت كردهايد، يا هرگز نتوانسته ايد آن را انجام دهيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اگر مي خواهيد برنده شويد، اكنون فلسفه تجربه كسب و كار خود را تغيير دهيد!

انتقال هر گونه كسب و كاري به پلتفرم هاي داخلي نمي تواند به يك باره انجام شود چرا كه در عمل اين مسئله به منزله نابودي آن كسب و كار با احتمال بالاست، اين پلتفرم ها در همه اين سال ها مجوز داشته اند و اجازه داده شده است بستر كسب و كارهاي فراواني شوند، چرا كه اين بسترها عملا با توجه به تعداد كاربران معنا پيدا مي كنند و صرف مسدود كردن اين فضا به معني انتقال همه كسب و كارها و مخاطبان به پلتفرم داخلي نيست و حداقل در كوتاه مدت و به فوريت امكان پذير نيست. شايد مشاهده يك مهارت ساده به نظر برسد، اما ممكن است توسط تعصبات ناخودآگاه كه همه از آن برخوردارند آلوده شود. چرا كه تجربه قبلي نشان داده كه نمي شود به مخاطبان گفت هر كدام به يك پلتفرم داخلي كوچ كنند چرا كه بايد پلتفرمي وجود داشته باشد كه حداقل توانايي فني ارائه سرويس به بيش از 40 ميليون كاربر را داشته باشد. در سالهاي اخير، روندهاي فناوري، مدل سنتي كسبوكار بانكها را با چالش روبرو كرده است. بوم مدل كسبوكار با منطق دو نيمكره راست و چپ انسان طراحي شده است.


آيا كسبوكارهاي نوپا به مدل كسبوكار خود فكر نكردهاند؟ چكيده پوشاك كه يكي از نيازهاي اساسي انسان محسوب مي گردد، همواره فكر بشر را به خود معطوف داشته است. مدل ذهني تصويري است كه شخصي هنگام فكر كردن در مورد عبارت يا موقعيت خاصي در ذهن خود دارد. كاملاً پذيرفته شده كه اهداف UX و طراحي كاربرمحور، طراحي با درنظر گرفتن كاربر نهايي است و اين تحقيق به ما ميگويد آن شخص كيست، در چه زمينهاي از اين محصول يا خدمات استفاده خواهد كرد و از ما چه ميخواهد. اين تحقيق به سوالاتي مانند «چرا مردم دعوت به عمل را نميديدند» و «افراد ديگر چه چيزهايي را در صفحه مشاهده ميكنند؟ 7. توانايي جذب سفارشات تجاري را افزايش ميدهد. منظور از افزايش بهرهوري، افزايش كارآيي و اثربخشي است. همانطور كه كارمندان در درون نقش خود رشد ميكنند، بايد بهرهوري، توانايي در تيم بودن و آرزوهاي ترفيع آنها را بسنجيد. آنها بايد متوجه تيكهاي عصبي شوند كه ممكن است نشانه استرس يا عدم اطمينان مصاحبهشوندگان باشد و منابع ظاهراً جزئي را كه ممكن است منعكسكننده اعتقادات يا افكار ديرينهاي باشد كه بايد بيشتر مورد بررسي قرار گيرند، انتخاب كنند.تلگرام

در اين راهنما، ما بسياري از عناصر تحقيقات طراحي تجربه كاربر را بررسي خواهيم كرد، از مصاحبهها و مشاهدات گرفته تا آزمايش قابليت استفاده (Usability Testing) و آزمايش A / B. شما در اين مقاله در مورد چگونگي استفاده از اين تكنيكهاي تحقيقات طراحي تجربه مشتري ميآموزيد و در نهايت ميتوانيد تجربيات را براي همه كاربران بهبود بخشيد. به عبارت ديگر، متخصصان UX بسياري از فنون را از دانشگاهيان، دانشمندان، محققان بازار و ديگران وام گرفتهاند. محققان بايد اين مختصرگويي را براساس مدل ذهني گوينده تشخيص دهند. دوم، اگر محقق بتواند به طور دقيق مدل ذهني كاربر را شناسايي كند، ميتواند اين اطلاعات را با تيم طراحي به اشتراك بگذارد و متناسب با مدل طراحي كند. پژوهش هاي مختلف جهاني اثبات كرده اند كه صنعت بانكداري در رتبه دوم صنايع از لحاظ بلوغ ديجيتال قرار گرفته است كه نشان ميدهد تا چه اندازه بانكهاي جهان، تهديدات ناشي از ديجيتالي شدن را جدي تلقي كردهاند و گامهاي بزرگي در اين راه برداشتهاند. با اين شرايط اگر چه وزير ارتباطات چند بار تاكيد كرده است كه مرجع تصميم گيري درباره محدوديت اين پلتفرم ها خارج از اختيار وي است اما اظهارنظرهاي او به عنوان متولي اين فضا مبني بر انتقال كسب و كارها به فضاي داخلي نيز نمي تواند بدون در نظر گرفتن واقعيت هاي موجود بيان شود.


درباره واتس اپ نيز علاوه بر اين كه اين پيام رسان نكات و ملاحظات تلگرام را ندارد، سوال اين است كه ما به ازاي حذف اين پيام رسان چيست؟ اين تحقيقات به ما كمك ميكند پيشفرضهاي خود را شناسايي و اثبات يا رد كنيم، اشتراكات بين مخاطبان هدف را پيدا كرده و نيازها، اهداف و مدلهاي ذهني آنها را بشناسيم. مثلا عدم دسترسي به تاكسي و قيمت بالاي آنها باعث به وجود آمدن تاكسيهاي اينترنتي شد! خب قطعا تعداد افرادي كه نيازمند خلال دندان لوكس باشند بسيار كم است اما اين كسب و كار با تمركز روي آنها و فروش مداوم محصول، سود بالايي به دست ميآورد. ولي شايد همين كالا حاشيه سود بالايي داشته باشد كه اجازه بدهد حتي در فروش پايين هم سود خوبي به دست بياوريد. همه محققان كاربر اطلاعات ارزشمندي را جمعآوري ميكنند كه به ما در طراحي آگاهانه، مفهومي و كاربرمحور كمك ميكند. انواع مختلف تحقيقات طراحي تجربه كاربر از مصاحبههاي حضوري گرفته تا تست A / B را شامل ميشود، اگرچه همه اين تحقيقات از يك روش كليدي يكسان نشات ميگيرند: مشاهده، درك و تجزيه و تحليل. كارجويان بدون هيچ هزينه اي مي توانند رزومه خود را آماده كنند و گروه شغلي مورد نظر خود را انتخاب كنند و منتظر باشند تا براي شروع همكاري با آن ها تماس گرفته شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]