روند تبلیغات در واتساپ به چه صورت است؟

اگر می خواهید تبلیغاتی را شروع کنید که افراد را به WhatsApp هدایت می کند، اول از همه به یک حساب تجاری WhatsApp نیاز دارید. روند تبلیغات در واتساپ به چه صورت است؟ به این ترتیب گوگل متوجه میشود شما چه نوع مخاطبی را میخواهید هدف قرار دهید. اکنون کسب و کارهای آنلاین از شبکه های اجتماعی به عنوان قدرتمندترین ابزار ایران پارس اس ام اس، برای برندینگ خود استفاده می کنند. شما با قرار دادن دکمه “ارسال پیام” در تبلیغاتان بر روی فیس بوک و اینستاگرام ، مخاطبان خود را دعوت به مکالمه در اپلیکیشن WhatsApp Business می کنید و بدین ترتیب کاربران WhatsApp می توانند بلافاصله با شما چت کنند. می توانید اکانت بیزینس واتساپ خود را به اکانت فیس بوک و اینستاگرام تان متصل کرده و با به اشتراک گذاشتن کاتالوگ محصولات یا خدمات کسب و کارتان، مخاطبان خود را دعوت به تعامل نمایید. لازم به ذکر است ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در WhatsApp Business که زیر مجموعهای از سوشیال مارکتینگ است؛ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که در سراسر ایران می باشد. بعضی از پنل های پیامکی وجود دارند که در واتساپ پیام ارسال می کنند. برخی از افراد تصور می کنند که هزینه تبلیغات در واتساپ گران بوده و از این رو در این پیام رسان تبلیغاتی انجام نمی دهند.


حسنپور دلاور و ولیپور (1399) در پژوهشی با عنوان تأثیر عوامل عاطفی بر واکنشهای رفتاری مشتری به تبلیغات شخصیسازیشدۀ آنلاین با نقش میانجی مؤلفههای نظریۀ انتخاب عقلایی با روش کمّیـپیمایشی به این نتیجه ر ایران پارس اس ام اسند که نظریۀ انتخاب عقلایی باعث تغییر در باورهای مشتریان در تبلیغات شخصیسازیشده میشود و به ایجاد یک رفتار خاص کمک میکند؛ بنابراین، درنظرگرفتن اهمیت حریم خصوصی و هزینههای ادراکشده از شخصیسازینشدن باعث میشود مشتری احساس امنیت داشته باشد و به تبلیغات شخصیسازیشده اطمینان کند؛ زیرا اگر مشتری در تبلیغات شخصیسازیشده احساس رضایت و امنیت داشته باشد، میتواند با اطمینان کامل به خرید محصول بپردازد؛ بنابراین، باید اطمینان حاصل کند که بدون حمایت تبلیغات شخصیسازیشده متضرر میشود و این دید باعث میشود به تبلیغات شخصیسازیشدۀ شرکت توجه کند. تبلیغات اسلایدی نیز گزینه محبوب دیگری میباشد که حتی میتوانید متن یا عکس ثابتی را به ویدئوی خود اضافه کرده و بازدید را افزایش دهید. فیسبوک اهداف تبلیغات واتساپ را به دو دسته تقسیم کرده است زیرا روند واقعی ساخت تبلیغات بسته به هدفی که انتخاب می کنید کمی متفاوت است.


در حال حاضر تبلیغات واتساپ خود یک شیوه تبلیغاتی مدرن و کم هزینه برای اجرای کمپین های گسترده تبلیغاتی به شمار می رود. در حال حاضر، این شکل از تبلیغات منتقدان زیادی را به خود جلب کرده است زیرا هر بار که آگهی در صفحهای نمایش داده میشود، خواه مشاهده شود یا نشود، آن را بهعنوان نمایش محاسبه میکنند. اصولا فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، به عنوان یکی از اولین فعالیت های هر کسب و کاری در فضای دیجیتال به حساب می آید. اتصال این دو حساب به شما امکان می دهد ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سایر معیارهای تبلیغاتی مرتبط با موفقیت کمپین تبلیغات واتساپ خود دسترسی پیدا کنید. 2. اولویت معیارهای آگاهی از برندهای صنعت بیمه چگونه است؟ در دنیای حاضر که بیشتر مردم دنیا به اینترنت و فضای مجازی متصل هستند، می توان از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به راحتی اقدام به تبلیغات مناسب در خصوص کسب و کارهای متنوع نمود. بیشتر کسب و کارها با ایجاد گروه های مختلف دراین پیام رسان، اقدام به تبلیغات گسترده در واتساپ می نماید که این مسئله می تواند منجر به رونق کسب و کار آنها شود.


بنابه قابلیت هایی که هر از گاهی واتساپ رونمایی می کند، این اپلیکیشن دارای امکانات بیشتری برای برقراری ارتباط با مشاغل مختلف می باشد؛ بنابراین واتس اپ به یک فضای عالی برای بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است. در میان عوامل دسترسی رسانه، شاخص قابل دسترس بودن رسانه در اغلب مکانها با وزن نرمال شده 246/0 از اولویت بیشتری نسبت به سایر زیر معیارها برخوردار است. پزشکان باید به چندین عوامل مهم برای تبلیغات پزشکی توجه داشته باشند که با توجه به این نکات بدون شک در این حوزه به موفقیت میرسند. Extensions: در هنگام راهاندازی کمپینها اگر به خاطر داشته باشید، اکستنشنهای مختلفی وجود داشت که میتوانستید انتخاب کنید. واتساپ یکی از این پیام رسان های معتبری است که در میان ایرانیان نیز محبوبیت بالایی دارد. از این رو هر نوع کسب و کاری می تواند در این پیام رسان با یک روش مناسب به تبلیغات بپردازد. با اشتراک گذاری محصولات و یا خدمات خود در فیس بوک یا اینستاگرام و در نظر گرفتن یک دکمه CTA، افرادی را که روی آن تبلیغات کلیک می کنند را مستقیماً به WhatsApp هدایت کنید. از طریق عملکرد Ads Manager در فیس بوک ، می توانید تبلیغات خود را تحت Ads Creation شروع کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]