وبسایت Core پایگاهی معتبر و به عنوان یکی از وبسایتهای دانشجویی برای نوشتن مقاله

: وبسایت Core پایگاهی معتبر و به عنوان یکی از وبسایتهای دانشجویی برای نوشتن مقاله است که امکان جستجو و در موارد بسیار امکان دانلود میلیونها مقاله علمی را فراهم کرده است. «گفتگوی محمد صادقی با پژوهش های دانشگاهی حسین نصر (در جستجوی حقیقت)». پژوهش های دانشگاهی حسین نصر، دلباخته معنویت، نوشته منوچهر دینپرست، تهران، انتشارات کویر، ۱۳۸۳. در مقابل دیدگاههایی که نصر را به ضدیت با انقلاب و دفاع از سلطنت متهم کردهاند افرادی مانند پژوهش های دانشگاهی سلمان صفوی رئیس آکادمی مطالعات ایرانی لندن، برادر پژوهش های دانشگاهی یحیی رحیمصفوی و از چهرههای نزدیک به جمهوری اسلامی به دفاع از او پرداختهاند. نوشته های سطح دوم شامل مقالاتی هستند که با استناد به منابع سطح اول به تلفیق و درهم آمیختن دانش در زمینه یک موضوع خاص می پردازند. همچنین در استنادکردن، حتیالامکان باید به منبع مستقیم یا ترجمه آن استناد کرد. اگر یک پیوند داخلی شما را به اینجا هدایت کردهاست، در صورت تمایل آن پیوند را برای اشارهٔ مستقیم به مقالهٔ مورد نظر تغییر دهید. در تلاش برای تغییر ارزشها (به عنوان مثال از طریق اطلاعیههای خدمات عمومی) و الگو سازیهای سازمانی. در معرفی برترین و بهترین برنامه های ایرانی و فارسی آیفون iOS میتوان به اپلیکیشن علی بابا اشاره کرد.


گیم پلی بازی Uncharted 4 به عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 4 روایت داستان را به جلو هل میدهد، در واقع روایت بازی از گیم پلی آن تغذیه میکند و تمام جزئیات باهم ادغام میشوند تا چیزی بزرگتر را خلق کنند. 12. Plos: پایگاه Plos هفت مجله علمی مهم دنیا را منتشر میکند و صدها هزار مقاله اوپن اکسس را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار میدهد. 13. ERIC یا Education Resources Information Center: در این سایت میتوان منابع علمی مرتبط با آموزش و یادگیری را جستجو و به صورت رایگان و گاهی غیر رایگان از طریق لینک به سایت اصلی مجله دانلود کرد. مقاله عمدتاً به نثری با موضوعات غیرتخیلی گفته میشود که بخش مستقلی از یک کتاب، روزنامه، مجله و غیره را تشکیل میدهد. 4. دواج (Directory of Open Access Journals یا DOAJ): این وبسایت به دلیل امکان دسترسی به مجلات اوپن اکسس از پرکاربردترین وبسایتهای دانشجویی است و اغلب موضوعات علمی را در برمی-گیرد. برای انتخاب کارتهای گرافیک msi، طیف وسیعی از محصولات در بازار وجود دارند که گستره قیمتهای متنوعی را هم پوشش میدهند. برای معرفی قویترین کارت گرافیک msi، باید یک نقطه بینابین میان قیمت و عملکرد پیدا کنیم. این کارت گرافیک از تراشه Nvidia استفاده میکند و قیمت آن در مقایسه با سری 3080 حدود 50 دلار بالاتر است.

تلگرام

مقالات الکترونیکی، مقالاتی در ژورنالهای علمی یا مجلات هستند که از طریق انتقال الکترونیک در میتواند در دسترس باشند. رایجترین سایتها مبتنی بر اشتراک هستند یا به ازای پرداخت اجازی دسترسی میدهند. رایجترین فرمهای انتقال،html; PDF و در زمینههای تخصصی مانند ریاضیات و فیزیک، تکس و پست اسکریپ هستند. در این مورد هزینهای را متحمل میشوید ولی اگر منطقی به داستان نگاه کنیم، هزینهای معقول به حساب میآید. فهرست و خلاصهای از جدیدترین مقالات و پایاننامههای دانشجویی در این وبسایت وجود دارد و با مراجعه به این سایت میشود با پژوهشگران حوزههای گوناگون علمی نیز آشنا شد. آوردن ت پژوهش های دانشگاهی در کلمههای فارسی اشتباه است: گاها، زبانا. معصومی همدانی، حسین: واژهگزینی و استقلال زبان فارسی. 10. ایران پیپر (IranPaper): بانک اطلاعاتی ایران پیپر از وبسایتهای مورد نیاز دانشجویان برای نوشتن پایاننامه یا مقاله است که شامل تعداد بسیاری از مقالات ISI به زبان انگلیسی است. 2. ساینس دایرکت (Science Direct): از دیگر وبسایتهای مورد نیاز دانشجویان برای نوشتن پایاننامه یا مقاله وبسایت ساینس دایرکت است. 7. ژورنالهای کمبریج: یکی دیگر از وبسایتهای دانشجویی برای نوشتن مقاله سایت ژورنالهای دانشگاه کمبریج است که بسیار معتبر و جامع است. 11. ایرانداک (Irandoc): از معروفترین و پرکاربردترین وبسایتهای دانشجویی ایرانداک است که مرجع معتبر و بزرگ پایاننامههای علمی منتشرشده دانشجویان ایرانی داخل و خارج از کشور است.


کیفیت و اعتبار بالای وبسایتهای دانشجویی برای نوشتن مقاله با رفع نیازهای اطلاعاتی دانشجویان و پژوهشگران به استخراج مقالات باکیفیت و خوب منجر خواهد شد و در رشد علم و فناوری کشور موثر خواهد بود. اولین کتابی که با استفاده از دستگاه گوتنبرگ چاپ شد، انجیل بود که به علت تعداد سطرهایش در هر صفحه، به انجیل ۴۲ سطری معروف شد. فیلم نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه برای «تصمیمت را بگیر» شد که توسط رندی نیومن نوشته و اجرا شدهبود. در سال ۱۹۵۰ رتبهٔ ممتاز اول مدرسه خود شد. بدین ترتیب، دیگر نیازی به اتلاف حجم وسیعی از کاغذ نیست و اشکالات موردی کتابها بدونِ صرفِ هزینه و در زمانِ کوتاه اصلاحپذیر است. از قابلیتهای دیگر این سایت امکان Brows یا مرور کردن همه منابع آن است. آدرس این سایت است. آدرس اینترنتی این پایگاه است. این یک بازی است که نیاز به صبر، ترحم و عشق دارد و عنوانی است که ما هماکنون واقعا به آن احتیاج داریم. تعداد فزایندهای از مجلات به صورت دسترسی آزاد بدون نیاز به هیچ اشتراکی هستند. ما در این مطلب سعی کردیم فهرست کوتاهی از وبسایتهای مورد نیاز دانشجویان برای نوشتن پایاننامه را معرفی کنیم؛ وبسایتهایی که بتوانند الهامبخش باشند و به ارتقای کیفیت پژوهشها کمک کنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]