بررسي نقش دعاوي حقوقي ميان اپل و سامسونگ در استراتژيهاي قيمتگذاري و بازاريابي دو شركت

به طور كلي سيستم عامل اندرويد توسط مخاطبان، كاربرپسند شناخته شده است. اين افزايش قيمت با آنچه گوگل (سازندة سيستم عامل اندرويد) تبليغ ميكرد - مبني بر ارزان بودن گوشيهاي اندرويدي - تناقض داشت و برخي شركتها را از حضور در بازار گوشيهاي هوشمند ردهبالا منصرف ميكرد. به پايين اسكرول كنيد، روي Advanced ضربه بزنيد و كليد جابجايي را در كنار Allow notification snoozing روشن كنيد. در نهايت، كليد روشن كردن واي فاي خودكار را روشن كنيد. از همين رو در صورت ارائه اطلاعات جديد اين مقاله بروزرساني خواهد شد. در اين مطلب كه با ارائه اخبار جديد بروزرساني خواهد شد، قصد داريم درخصوص انتشار آپديت اندرويد 12 براي گوشي هاي سامسونگ اطلاعرساني كنيم. خبر انتشار اپديت اندرويد ۱۲ ممكن است براي بسياري از كاربران هيجانانگيز باشد و براي نصب اندرويد 12 روي گوشي خود بخواهند بدانند كه گوشي هاي اندرويد ۱۲ كدام مدلها خواهند بود يا كدام دستگاهها در ليست اندرويد 12 و فهرست اپديت اندرويد 12 قرار دارند. در اپديت اندرويد ۱۲ ، يك داشبورد حريم خصوصي جديد وجود دارد كه در آن ميتوانيد ببينيد كدام اپليكيشنها به كدام مجوزها دسترسي دارند.


برنامههاي كاربردي زيادي در پلي استور وجود دارند. در ادامه با معرفي ۱۴ اپليكيشن منتخب كاربران اندرويدي همراه ما باشيد. استفاده از اپليكيشن ها بدون نياز به نصب آن ها امكان پذير است. به جرئت ميتوان گفت حضور اين اپليكيشن روي گوشي هر فرد يك نياز ضروري است. گوگل درايو يكي از امنترين خدمات دهندگان فضاي ابري است كه از طريق آن شما ميتوانيد فايلهاي خود را بدون نياز به ذخيرهسازي روي دستگاه به فضاي ابري منتقل كنيد تا بتوانيد به آنها در ديگر دستگاهها به راحتي دسترسي داشته باشيد. حتي ميتوانيد آن را به برنامه پيشفرض تبديل كنيد كه با نگه داشتن دكمه هوم در اندرويد ۸.۰ اوريو و بالاتر ظاهر ميشود. احتمالاً گوشيهايي مانند سامسونگ گلكسي سري S21 و S20 و Note 20، Fold، Z Flip و حتي سري M و A و F ؛ يا گوشيهاي شيائومي سري مي 11، مي 10، سري ردمي K40 و K30 و سري نوت 10 ردمي. از طرفي ديگر شركت هاي تازه كار مانند شيائومي در حال ارائه خدمات مطلوب با قيمت بسيار پايين تر در برابر رقباي قدرتمند خود مانند سامسونگ و ال جي هستند. آيكونها بصري تر شده اند. اين نرم افزار از نظر كم بودن اسلايدهاي آموزشي مورد انتقاد قرار گرفت و از نظر مخاطبان، نمايش اطلاعات مدرسين و راههاي ارتباطي با آنها به طور مناسب طراحي نشده بود.

فيسبوك

«گستره رنگ» تلفن، طيف رنگهايي را كه روي صفحه ميبينيد كنترل ميكند، وسعت گستردهتر به اين معني است كه رنگها زندهتر، اما همچنين كمتر طبيعي به نظر ميرسند. اما تعداد كمي از آنها براي اكثر افراد كاربردي هستند و ما قصد داريم گلچيني از آنها را با شما به اشتراك بگذاريم. اين براي اپل اصلاً خوشايند نبود كه در خانة خود ببازد؛ چونكه يك قسمت مهم تصوير برند آن در برابر گوگل براي هميشه خدشهدار ميشد و ممكن بود عموم مردم آمريكا ديگر اپل را شركتي نوآور ندانند. در همين رابطه ميتوان بهويژه به ديتاي ايالات متحدة آمريكا توجه كرد. با توجه به اينكه شركت كنندگان همگي از دانشجويان سال پنجم و ششم بودند سن آنها تقريبا مشابه و حدود 24 سال بود. جالب است كه فريمور نسخه A525FXXU4BUL8 يك ماه زودتر از آنچه كه سامسونگ برنامهريزي كرده بود در روسيه ارائه شده است. در نسخه جديد نرمافزار زمانيكه برنامهاي سعي ميكند از دوربين يا ميكروفون شما استفاده كند، هشدار ميدهد و يك داشبورد حريم خصوصي جديد براي اين تنظيمات را نيز ارائه ميكند.


خاموش نگه داشتن Wi-Fi خود در حين بيرون رفتن، امنيت تلفن شما را افزايش داده و باتري آن را حفظ ميكند. علاوهبر گوشيهاي سري S21، سامسونگ بروزرساني جديدي براي گلكسي واچ، گلكسي واچ اكتيو، گلكسي واچ اكتيو 2 و گلكسي واچ 3 نيز ارائه كرده است و در جزئيات آن اعلام شده كه كاربران را قادر ميسازد تا از ويژگيهاي سلامت پيشرفته و واچ فيسهاي جديد لذت ببرند. همانطور كه پيشتر اشاره شد، در اين مطلب به ارائه جزئيات نسخه جديد اندرويد براي گوشيهاي سامسونگ خواهيم پرداخت. باتوجهبه شكل 2 دليل طرح شكايت اپل از سامسونگ مشخص ميشود؛ اما اين فقط يك مرحله از بازيِ ترتيبيِ تكرارشوندة فوق بوده است و در تمام مراحل بازي، همين هزينه-فايدهها بررسي شدهاند. سيستمعامل اندرويد هرساله با پيشرفتهاي چشمگيري همراه ميشود اما برخي برنامهها در آن هستند كه بعد از گذشت سالها هنوز نصب آنها پيشنهاد ميشود. تنظيمات را باز كنيد، به برنامهها و اعلانها برويد و سپس روي Advanced، برنامههاي پيشفرض و برنامه دستيار ديجيتال ضربه بزنيد. براي فعال كردن اين ويژگي، به تنظيمات، برنامهها و سپس اعلانها برويد. قابليت كپي / چسباندن پيشرفته ، به كاربران امكان مي دهد كلمه اي را با نگه داشتن مطبوعات ، كپي كردن و چسباندن انتخاب كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

Developing An Advertising Location-Based Service In Urban Area Based On Location-Awareness And Desirability Criteria

حالا با اين معرفي كوتاه ابزار DroidKit، سراغ روند بازيابي اطلاعات اندرويد از طريق DroidKit مي پردازيم. در ادامه نگاهي به تمام نسخه هاي اندرويد و نام آنها و اينكه چگونه گوگل همه نسخه هاي Android خود را معرفي كرده است مي پردازيم. گوگل اين مراسم زنده را تمديد نكرد و معرفي اين نسخه از اندرويد را در اخبار تحت عنوان «طعم جديدي از آبنبات ژلهاي» انجام داد. افزايش مييافته است. همچنين انجام اين شكايتهاي حقوقي باعث جلوگيري از وقوع جنگ قيمتي، بهخصوص از سوي سامسونگ شده كه اين باتوجهبه روند صعودي قيمت آيفون هم قابل تأييد است. جدا از عواقب كوتاهمدتي كه اين تصميم بر سود شركتها دارد، سبب ايجاد پروندههاي حقوقي عليه آنها نيز ميشود و ازاينرو، هزينههاي فراواني را بر هردو شركت تحميل ميكند كه شبيه يك بازي ترتيبيِ بينهايتتكرارشونده است؛ اما در تمام مراحل اين بازي، به دليل اينكه نوع بازي از جنس معضل زندانيان است، گزينة مطلوب دو شركت، يعني نقض نكردن حق نوآوريها (و درنتيجه، ايجاد نكردن پروندههاي حقوقي عليه يكديگر) انتخاب نميشود. لذا اگر اسم گوشي شما در ليست نبود دليل قاطع بر دريافت نكردن آپديت نخواهد بود. لذا عليرغم اطلاعات كافي دانشجويان، ممكن است به هنگام مواجه شدن با ضايعه خاص برخي از بيماريها به فراموشي سپرده شود.

واتساپ

پيشگيري از بارداري, قوميت افراد مي باشد و عوامل فرهنگي اجتماعي و مذهبي مؤثر بر اين انتخاب در اقوام مختلف متفاوت باشد, لذا مطالعه حاضر با هدف شناسايي تفاوت هاي روش هاي پيشگيري از بارداري در يك جامعه موزائيك چندقوميتي انجام شد. به دليل شباهت بسيار زياد اسمارت فون ها به سيستم هاي كامپيوتري، بسياري از كاربران از گوشي هاي خود به منظور انجام فعاليت هاي روزانه استفاده مي كنند. منظور از ويرايش قرار دادن افكت هاي تصويري و يا ويژگي هاي Beautify نبوده و مواردي مانند پاكسازي نويز در تصاوير با نور كم و يا افزايش روشنايي بدون دريافت نويز و حتي انتخاب تصوير مناسب حتي زماني كه شما تنها يكبار بر روي دكمه شاتر ضربه زده باشيد، مي باشد. يكي از گوشي هاي مناسب عكاسي، اسمارت فون Google Pixel 3 XL مي باشد. بهره گيري از سيستم هاي الكترونيكي، مثل كامپيوتر، اينترنت، CD هاي مولتي مديا، نشريه هاي الكترونيكي و خبرنامه هاي مجازي و نظاير اين ها است كه با هدف كاستن از رفت و آمدها و صرفه جويي در وقت و هزينه بوده و همزمان يادگيري بهتر و آسان تر صورت مي گيرد.(1) در سالهاي اخير آموزش و يادگيري الكترونيكي به قسمتي از بدنه اصلي آموزش پزشكي بدل شده استدر اين گوشي از نمايشگر 6.5 اينچي با بهره گيري از تكنولوژي Fluid AMOLED استفاده شده است كه مي توانيد تصاوير را با كيفيت 1080 در 2400 پيكسل به نمايش بگذارد. حسگر اول از نوع Wide با رزولوشن 12 مگاپيكسل، دريچهي ديافراگم f/1.5-2.4 مي باشد كه به كاربران اين امكان را مي دهد تا تصاوير بسيار مناسبي در محيط هاي كم نور دريافت نمايند. گوگل از صفحه نمايش 6.3 اينچي با با تكنولوژي OLED استفاده كرده است كه تصاوير دريافتي توسط دوربين را مي تواند با كيفيت و رزولوشن 2960x1440 به نمايش بگذارد. وضعيت دستگاه هايي كه در ليست آپديت اندرويد ۱۱ با عبارت “احتمالا” مشخص شده هستند با توجه به رفتار شركت هاي توليد كننده در ارايه آپديت ها در گذشته و به صورت تجربي بر اساس تاريخ معرفي گوشي و سخت افزار آن مشخص شده و منبع رسمي ندارند. احتمال آن خيلي زياد است كه اندرويد 12 و اپديت اندرويد ۱۲ امسال در مهر يا آبان عرضه شود، هرچند گوگل تاريخ رسمي را مشخص نكرده است. كاملا مشخص است كه فوايد استفاده از فن آوري تلفن همراه در كتابخانه به رضايت كاربران و كتابداران كمك مي كند.


كاربران كره اي تلفن با همان رابط كاربري غني به هر چيزي كه مي خواهند دسترسي دارند. مردم امروزهبه تلفن همراه به عنوان مركز اكوسيستم اطلاعات نگاه مي كنند و بيشتر از آن، گوشي ها در حال ارائه رابط كاربرهايي با تمام نيازهاي اطلاعاتي مورد نياز هستند. به عنوان مثال فروش موبايل فقط در سه ماهه چهارم سال 2013 حدود 48804 ميليون دستگاه بوده است. دستگاه هايي كه به صورت پيش فرض با اندرويد ۱۱ در بازار توزيع شوند در ليست اپديت اندرويد ۱۱ ما نخواهند بود. با دسترسي بسيار به اينترنت با دستگاه هاي قابل حمل، كتابداران ديگر قادر به ناديده گرفتن و يا ممنوعيت استفاده آنها در كتابخانه ها نشدند. علاوه بر ضرورت تشخيص صحيح،روشهاي درماني اغلب ضايعات دهان با گذشت زمان در حال تحول مي باشد، بنابراين طراحي يك سيستم كمك آموزشي الكترونيك در زمينه زخمهاي دهاني علاوه بر آموزش بهتر و موثرتر دانشجويان، امكان دسترسي آنها به منابع معتبر و قابل رجوع در هر زمان و هر مكان را فراهم مي كند. خدماتي كه با استفاده از اين فن آوري جهت پيشبرد خدمات رساني در كتابخانه ها متصور است شامل: خدمات پيام كوتاه متني مطلوب مراجعان مانند ساعت كار كتابخانه، هشدارهاي تاخير كتاب و زمان بازگشت منابع به كتابخانه است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

معرفي تمامي نسخه هاي اندرويد (از اولين تا آخرين نسخه اندرويد)

توسعهدهندگان اندرويد در برنامهي اندرويد استوديو (Android Studio) كه مخصوص برنامه نويسي در اين پلتفرم است، ميتوانند ميزان كاربران خود را با توجه به نسخههاي محبوب اندرويد پيشبيني كنند و بر اين اساس اپليكيشن خود را بر مبناي يكي از نسخههاي اندرويد توسعه دهند. دليل فاصله زماني بين پيش نمايش توسعه دهنده و انتشار نهايي اين است كه گوگل نرم افزار را به دست توسعه دهندگان برساند. گوگل هر ساله نسخه هاي جديدي از اندرويد با قابليت هاي جديد معرفي مي كند. 02.07.2022 : اندرويد 12 براي گوشي هاي ROG Phone 3 عرضه شد. مي خواهم راجع به تاريخچه اندرويد بيشتر بدانم! تا كنون درباره ويژگي هاي مختلف بازيابي داده DroidKit مطالب زيادي گفتم، اما آيا مي دانستيد كه اين ابزار در واقع به عنوان شاه كليدي براي رفع تمام مشكلات مرتبط با سيستم عامل اندوريد طراحي شده است؟ 03.08.2022 : اندرويد 12 براي گوشي هاي Nokia 5.4 عرضه شد. بايد صبر كنيم تا در ماههاي آينده اخبار بيشتري از اندرويد 13 (Android 13) بهدستمان برسد تا بهشكل بهتري امكانات آن را بررسي كنيم.

تلگرام

احتمال زياد طي هفتههاي آينده اطلاعات بيشتري از تغييرات آپديت اندرويد ۱۳ و امكانات آن خواهيم داشت. نرم افزارهاي آموزشي بر مبناي اين سيستم عامل ممكن است شامل حال درصد بيشتري از مخاطبان شود. فرض كنيد كه قصد تهيه و ارائه يك فيلم آموزشي از كار كردن با بخشهاي مختلف گوشي هوشمند را داشته باشيد. محتويات آموزشي دفترچه و نرم افزار يكسان بوده است. در زمينه پخش هم بهتر است بدانيد كنترل رسانهها در مقايسه با گذشته بهبود يافته است. همچنين يك قابليت جديد با عنوان تنظيم مجدد مجوزها ارائه شده و به صورت خودكار، كليه مجوزهاي برنامههايي را كه مدت زمان معيني از استفاده آنها گذشته است هم لغو خواهد كرد. صاحبان دستگاه هاي اندرويدي حتما بايد يك حساب كاربري در گوگل افتتاح كنند؛ چراكه بدون آن نمي توانند حداكثر استفاده را از گوشي خود ببرند. متاسفانه من دستم خورد و دليت چت يكي از مخاطبين تلگرام رو زدم و تمام عكسها و فيلم ها و پيام هاي ايشون پاك شد از تلگرام. به غير از گوشيهاي پيكسل گوگل، پيشبيني تاريخ عرضه اندرويد 13 براي ساير گوشيها و اينكه كدام يك از آنها اين آپديت را دريافت ميكنند كار سختتري است. اولين نسخه آزمايشي اندرويد ۱۰ در تاريخ ۱۳ مارس ۲۰۱۹ براي تمامي گوشيهاي گوگل پيكسل منتشر شد و نسخه نهايي آن در تاريخ سوم سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.


به همين ترتيب انتظار داريم اندرويد ۱۳ براي پرچمداران شيائومي هم منتشر شود. اگر قصد خريد گوشي شيائومي داريد، راهنماي خريد گوشي شيائومي را از دست ندهيد. بد نيست بدانيد كه كماكان امكان استفاده از دكمه اضطراري و گزينههاي بوت هم در دسترس قرار دارند. Galaxy M22 (به دليل مقرون به صرفه آن) از نسخه Core One UI استفاده ميكند و اين بدان معني است كه برخي از ويژگيهاي موجود در دستگاههاي رده بالاتر در اينجا در دسترس نخواهند بود. شما ميتوانيد اعلانها را بر اساس مخاطبين مورد علاقه خود هم اولويتبندي كنيد تا در قسمت بالاي صفحه ظاهر شوند و بدين ترتيب، محدوديتهاي موجود را كنار بزنيد. عملكرد اين قابليت مشابه چت حبابي مسنجر فيسبوك است، اما ساير برنامههاي پيامرسان موجود در گوگل پلي هم قادر به اجراي كارآمد آن خواهند بود. همچنين دو بخش ديگر با عنوان نوتيفيكيشنهاي هشدار و نوتيفيكيشنهاي خاموش هم وجود دارد. پس قبل از خريد گوشي بد نيست درباره اين دو نسخه اندرويد اطلاعات كافي داشته باشيد و تفاوت اندرويد 10 و 11 را بدانيد.


براي انجام اين كار نيازمند يك برنامه ضبط نمايشگر خواهيد بود و در اندرويد 11، ديگر نبايد نگران نصب برنامه شخص ثالث به منظور انجام اين كار باشيد. اين موضوع باعث مي شود تا افراد با بودجه هاي مختلف، توانايي خريد حداقل يك محصول را داشته باشند. 06.01.2022 : اندرويد 12 براي گوشي هاي Galaxy Tab S7 Plus عرضه شد. تفاوت اندرويد 11 با 10 ؛ چه چيزهايي تغيير پيدا كردهاند؟ اما اگر اين نوتيفيكيشن ارائه نشده، به چه صورت ميتوانيم وجود آپديت براي گوشي اندرويدي خود را بررسي كنيم؟ اندرويد 13 براي چه گوشيهايي منتشر ميشود؟ هنوز هم خبر موثقي از زمان دقيق عرضه اندرويد ۱۲ در دسترس نيست، اما به احتمال زياد در ماه سپتامبر امسال آماده عرضه جهاني باشد. جديدترين گوشيهاي شيائومي سري مي 11، مي 10، مي 10T، مي 10S، ردمي K40، و سري K30 و نوت 10 احتمال زياد در فهرست اپديت اندرويد 12 قرار ميگيرند. همچنين شما را با ويژگيهاي اندرويد 11 سامسونگ و اندرويد 11 شيائومي هم آشنا خواهيم كرد كه البته با عنوان One UI 3.1 و MIUI 12.5 شناخته ميشوند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

چهره هاي شاخص و ماندگار

از ديدگاه اسلام، جهانشناسي به جهان محسوسات محدود و منحصر نيست و گسترده وسيعتري از جهان ديدني را شامل ميشود. نظريه ديگر او كهكشان انديشه نام دارد كه دقيقا نقطه عكس نظريه دهكده كوچك جهاني است او با دلايل مستدل ثابت مي كند جهان رو به انفجار انديشه هاي گوناگون است و پيش بيني مي نمايد بزودي تعداد وب سايت هاي اينترنتي به چندين برابر جمعيت كره زمين برسند . امام حسين7 به عمر سعد فرمود: «خدا رحم تو را قطع كند كه رحم مرا قطع كردي و مراعات خويشي مرا با رسول خدا9 ننمودي» (طبري، 1387ق، ج 5، ص446؛ ابن طاووس، 1414ق، ص166). در پايۀ اول، فقط در يك جا نشانۀ ارائۀ دانش چندفرهنگي رياضي و سه جا ساخت دانش چندفرهنگي را ميتوان مشاهده كرد كه خيلي بهتر از اين ميتوانست به دنياي واقعي دانشآموزان اتصال يابد. براساس نتايج دادهها ميتوان گفت در كتاب رياضي پايۀ دوم، تلاش بيشتري درجهتِ مضمون ارائۀ دانش چندفرهنگي رياضي نسبتبه پايۀ سوم اتفاق افتاده است؛ هرچند به نظر ميرسد در هردو كتاب، اين مضمون آنچنان كه شايسته است، مدنظر قرار نگرفته است. دوم اينكه بهجز ويژگيهاي مشترك بسيار اندكي كه ميان پندنامه و منظومههاي مسلّم عطار وجود دارد، تقريباً درصد بيشتري از زبان بهكاررفته در متن پندنامه، هم ازنظر كاربرد واژهها و اصطلاحات و هم ازنظر نحو و دستور كلام مغاير و مخالف با زبان شعري عطار است؛ بنابراين با توجه به اينكه زبان شعري عطار ساده و متمايل به زبان نثر و ويژگيهاي نحوي آن آشنا و مأنوس با زبان عاميانه و متداول در محاورۀ مردم پارسيزبان است، نميتوان او را سرايندۀ منظومههايي دانست كه در رعايت اصول و موازين زباني و شعري، دچار لغزش و سستي شده است و پندنامه هم از اين منظومهها مستثني نيست.

توييتر

براي همين يهوديان علاقه خاصي نسبت به او دارند آنان عيد فصح كه سالگشت اين آزدي است را هر ساله جشن مي گيرند . اما هِرمس خداي بازرگاني و بازرگانان بود و به نظر ما بعيد ميآيد كه بتواند با موسيقي سر و كاري داشته باشد؛ ولي از نظر دور نبايد داشت كه او در عين حال پيك و قاصد خدايان ديگر نيز بود. شفيعي كدكني از نخستين كساني است كه به اين اثر نگاه محققانه دارد. ايرانيان، افغانها، تاجيكها، تركها، يونانيان، ديگر مسلمانان آسياي مركزي و مسلمانان آسياي جنوب شرقي در طي هفت قرن گذشته به شدت از ميراث معنوي رومي تأثير گرفتهاند. بهخصوص اينكه پايۀ اول، شروعِ رفتن بهسمتِ دنياي انتزاعي رياضيات است و باور دانشآموزان به رياضي در اين دوره شكل ميگيرد؛ بنابراين برنامهريزان درسي رياضي بايد از اين جهت به كتاب رياضي پايۀ اول توجه اساسي كنند. اين پژوهش، همانطور كه گفته شد، با استفاده از رفتوبرگشت مباني نظري چندفرهنگي در حوزۀ آموزش رياضي ازطريقِ تلفيق ديدگاههاي بنكس (1993؛ 2019) كه استراتچنز (1995) و استمن (2010) براي آموزش رياضي بازخواني كردهاند و ديدگاه ويست (2001) و روسا و اوري (2016)) و دادههاي ميداني حاصل از كتابهاي درسي رياضي دورۀ اول ابتدايي به چهارچوبي جديد براي تحليل چندفرهنگي در برنامۀ درسي رياضي دست يافت كه شامل سه مؤلفۀ ارائۀ دانش چندفرهنگي رياضي، ساخت دانش چندفرهنگي رياضي و بهبود نگرش چندفرهنگي رياضي است.


دربارۀ مضمون ساخت دانش چندفرهنگي رياضي، كتاب درسي رياضي دوم ابتدايي اندكي بهتر عمل كرده است و در مضمون بهبود نگرش چندفرهنگي رياضي، كتاب رياضي پايۀ سوم بهتر بوده است. مقايسۀ ارتفاع قلۀ دماوند در ايران و اورست و يا توچال با دنا، مثال خوب ديگري از اين مضمون در پايۀ سوم است. 1. حداقل به فاصله چهار تا پنج نسل قابل شناسايي در اين زمينه زندگي نموده و ميكنند. وي با سنجشي آماري اذعان نموده حدود چهار هزار آيه- كه حجمي معادل دوسوم كل آيات قرآن را در برميگيرد- داراي ماهيتي تاريخي است (حكيم، 1410: 9). فارغ از اين ادعا كه ناظر به وجود آيات تاريخي مطرح شده است، مناسبات قرآن و تاريخ را نبايد در اين محدوده منحصر دانست، بلكه بهصرف آشنايي ساده با مطالعات قرآني ميتوان شاهد تنوع گستردهاي از حوزههاي مشترك ميان اين دو بود. آن مورخ نامور با همة فضل و هنر براي خوشايند ممدوحش قياسي معالفارق نموده است و سلطاني غرق اندر گرداب غرور و آلوده به شرابخواري يعني مسعود غزنوي را با آيهاي از قرآن ياد كرده كه وصف سرداري است متنعّم به نعمت خداي توانا با نام طالوت! يافتههاي ميداني دلالت از آن دارند كه سكونت گروه دوم يا مهاجران متأخر از اواخر دهه 50 خورشيدي آغاز شده است.


ايمهوتب يك دانشمند همهچيز دان بود كه در حوزههاي مختلف فعاليتهاي بشري تبحر داشت، به ويژه در معماري و مهندسي. و به مطالعه و تحقيق در سيره انبيا، تاريخ و قصص عرب، اشعار جاهليت، ادبيات و احوال اوليا و عرفا پرداخت. تاريخ وفات جابربن حيان در حدود سال ۱۹۴ هجري شمسي نوشته شده است. نتيجه: آسيب هاي ماهيچه اي - اسكلتي بعد از تقريبا 8 ماه تمرين غير حرفه اي در هنرجويان دف و سه تار, شيوعي برابر آسيب هاي نوازندگان حرفه اي (اركستر) سازهاي كلاسيك دارند. سپس اين قلمرو توسعه يافت تا اين كه اولين ويرايش دايرةالمعارف بريتانيكا در يك بخش، در يك دوره سه ساله از 1768 تا 1771 ميلادي منتشر شد و دوباره در سال 1790 در فيلادلفياي امريكا منتشر گرديد و به تدريج تكميل شد. يافتههاي اين پژوهش نشان ميدهد درمجموع، چندفرهنگي در كتابهاي درسي رياضي سه پايۀ اول ابتدايي جايگاه چشمگيري ندارد و اين امر با يافتههاي پژوهشهاي هواسبيگي، ملكي، صادقي و قادري (1397)، عيني، يزداني و صادقي (1397)، هواسبيگي، ملكي، صادقي و قادري (1396)، جوكار (1396)، عبدلي سلطاناحمدي، نادري، شريعتمداري و سيف نراقي (1395) و مكروني و بلندهمتان (1393) نيز همخواني دارد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

شهر من رامسر

نپذيرفتن محافظت از ابوسفيان پس از فتح مكه، دفاع دليرانه از علي پس از درگذشت محمّد و مخالفت با گزيدن ابوبكر به خليفگي و منازعات خشن با عمر، و سرانجام ادّعاي مالكيت بر ميراث پدر و ستيهندگي با ابوبكر بهويژه دربارهٔ فدك و سهم خيبر كه ابوبكر كلّاً نپذيرفت. محمد در دوران جواني چنان معروف و خوشنام و درستكار بود كه به (امين) ملقّب شد و حتي در ميان منازعات قومي، وي را به عنوان داور انتخاب ميكردند. او يك انسان عادي به نظر ميرسد كه حتي ممكن است در حال حاضر كنار شما نشسته باشد. در پايان سخن عرض ميكنيم كه هميشه انكار يك چيز، دليل نبود يا سُقمان امر نيست؛ و همانگونه كه نابخرداني هستند كه منكر وجود خداوند متعال­اند و بر باطل خود لجاجت و اصرار ميورزند و اين در حالي است كه عقيدة آنان، نه­تنها هيچ خلل و نقصي به ساحت قدس الهي وارد نميسازد، بلكه برعكس، سبب محروميت خود آنان از منبع نوراني لايزال باري تعالي ميشود، منكران غدير نيز در چهارچوب چنين حكمي قرار خواهند داشت. بهايندليل كه اهل سنّت نتوانستند بهطور كامل آنچه را كه بهوضوح براي بازسازي تاريخشان زيانآور بود محو كنند: اين مسئله كه فاطمه با ابوبكر بر سر ضبط خلافت و املاك پيامبر دعوا داشتهاست، اينكه فاطمه هيچگاه او را بهخاطر كارهايش نبخشيد، و اينكه درگذشت او براي مدتي - احتمالاً بهخواست خود فاطمه - مخفي نگاه داشتهشد تا مانع سرپرستي ابوبكر از مراسم كفن و دفن فاطمه شود.


اما ازسويديگر ابوبكر از دادن اين اموال به آنان سر باز زد، با اين استدلال كه پيامبر به او گفتهاست كه اموال او به ارث نميرسد و بايد صرف صدقه شود. اما بيشتر آنها از ديد ميراث به آن نگريستهاند و با گزارش گفتهٔ ابوبكر موضوع را ختم كردهاند و گاهي تا جايي پيش رفتهاند كه گفتهاند فاطمه پس از شنيدن استدلال ابوبكر از اعتراض دست كشيد. بر مبناي مدارك موجود نخستين كسي كه به محاسبات نظري ساعت هاي آفتابي توجه كرد و باعث رواج آنها شد، آنكسيماندر اهل ملطيه در قرن ۶ پيش از ميلاد بود. گويند علي هيچگاه پيش از خواب، گفتن اين ذكر را ترك نميكرد. چنانكه عايشه ميگويد، فاطمه پس از آن ابوبكر را ترك كرد و تا شش ماه بعد كه از دنيا رفت با وي سخن نگفت. اين بررسي نشان مي دهد مهم ترين آموزه ح آكادمي ژرف انديش يزم متاخر، اهميت بي نظير صديق - تا دوازده نفر همزمان در مناطق مختلف- در ارتباط سالك با خداوند و تقليد از آنان در همه امور است. دانش حقوقي فاطمه و دادخواهي او نشانهٔ حضورش در امور اجتماعي است. هم منابع تاريخي و هم منابع ديني مشاركت فعّال فاطمه در منزل و در اجتماع را ثبت كردهاند، و او را اهل زُهد و كنار نهادن امور دنيا ندانستهاند.

اينستاگرام

افزونبر اين، رفتار ساختاري واقعي سه فعل «نشستن» و «ايستادن» و «درازكشيدن» را در زبان انگليسي ـ كه از پيكرههاي بررسيشده جمعآوري شده است ـ ميتوان براي تأييد شواهد دروني و تجربي دربارة معني و عملكرد آنها در زبان استفاده كرد و نشان داد كه معاني اين فعلها چگونه ممكن است در نسلهاي آينده بيشتر توسعه يابد. اندازهگيري ميتواند يكي از بهترين موضوعاتي باشد كه در اين كتاب از دانش رياضيات غيررسمي به رسمي توسعه داده شده است. به نظر ميرسد كه دايرةالمعارفنويسي تحت وب توسعه خواهد يافت و ناگزير سيستمهايي كه بتوانند از ظرفيت گروههاي غيررسمي فرا زماني و فرامكاني در قالب سازمانها، كانونهاي تفكر و شبكههاي مجازي پراكنده در سطح جهان و در گستره تاريخ استفاده كنند، موفقتر خواهند بود. دنيس سوفي مينويسد احاديثي كه بر دخيلبودن فاطمه در رويدادهاي پس از درگذشت پيامبر دلالت دارند، باوجود جانبدارانهبودنشان حاوي مقداري حقيقت هستند. پس از درگذشت پيامبر اسلام، كشمكشي بين ابوبكر، خليفهٔ وقت، ازيكسو و فاطمه و عباس، عموي محمّد، ازسويديگر بر سر اموال محمّد بهوجود آمد. در يكي از اين گزارشها كه در حضور مُهاجِر و اَنصار انجام شده، فاطمه گفته كه فدك هِبهٔ پيامبر است و بر اين گفتهٔ خويش، علي، حسن، حسين و اُمِّاَيْمَن را شاهد آورد؛ و پس از آن ادامه داده كه حديث مورد استناد ابوبكر را نهتنها كسي نشنيده، بلكه برخلاف نَصِّ صريح قرآن است.


اين روش كاربرد حرف «ش» ميتواند به عنوان يكي از ويژگيهاي سبك شعر فرخي، مورد توجه قرار بگيرد. يكي از ديدگاههايي كه ميتواند به اتصال فرهنگ و رياضي بينجامد، آموزش چندفرهنگي رياضيات است. فلبوم (Fellbaum) (به نقل از منصوري، 1387) با ارجاع به فرهنگ لغت انگليسي كولينز (Collins English Dictionary) يادآور ميشود كه تعداد اسامي در زبان انگليسي بيش از دو برابر تعداد افعال است. بررسي احاديث نشان ميدهد كه در طي دو مرحله، فاطمه در اين مورد با ابوبكر به جدال پرداخت كه در مرحلهٔ اول عباس نيز در اين اختلاف حضور داشت. ميچرند آهووشان آزاد در آن سرزمين چون در آنجا كيد و شيد و حيله صياد نيست» (سالنامه دانش، س 1، صص93-94). اين سالنامه كه در فروردين 1312 در مشهد منتشر خواهد شد داراي مقالات علمي، ادبي، اخلاقي، فلسفي، فكاهي، اجتماعي، طبي و قوانين جاريه ميباشد. در گذشته واقعيتهايي را مييابد؛ اما راهي جز تأويل آنها ندارد. حكومت در پي ايجاد سيستم حكمراني متمركزي بود، اما اندك­اندك بار سنگين وظايف و آرزوهاي دور و درازش آن را از همه چيز دور كرد. اما اين استدلالها مورد اعتنا واقع نشد. شهر تاريخي بيشاپور در 23 كيلومتري شمال غربي شهر كازرون و در كرانه ي دره ي چوگان واقع شده است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

به هيچ وجه تغيير كار در نهايت شما را نابود خواهد كرد

مدل درآمد آنقدر مهم است كه گاهي آن را مترادف با مدل كسب و كار به كار ميبرند. البته اين دو اصطلاح، قطعاً مترادف نيستند؛ چون مدل درآمد يكي از اجزاي مدل كسب و كار است. اين سوالات براي انتخاب يك پارچه خوب مهم است. ابتدا ايده خود را به درستي درك كنيد و سپس با كمك طوفان فكري و استفاده از نظر همهي افراد بهترين نام تجاري را براي خود انتخاب كنيد. بعد از اينكه ايده خود را اصلاح كرديد و به آن ساختار داديد، بايد چند سؤال مهم از خود بپرمشاور هفت: اينكه هدف شما از كار چيست؟ اغلب اوقات، افراد بدون اينكه وقت بگذارند و فكر كنند كه مشتريان آنها چه كساني هستند و چرا بايد از آنها بخرند شروع به فعاليت ميكنند. از سفارش كار نترمشاور هفت معمولا افراد سفارش دهنده اي كه در سطح بالايي فعاليت دارند ، سفارشات يك فصل را در طول سال به شما خواهند داد. البته خيلي از توليدي ها روند چهار فصل را در پيش مي گيرند كه با مشكلي مواجه نشدند.

مايكروسافت

اين يك بحث كاملا علمي و آماري مي باشد كه در هر منطقه اي مخصوصا ايران ، داراي تغييرات زياد و مشكل سازيست كه با يك تحليل درست مي توانيد از آن به نفع خود استفاده نماييد. اگر براي برند خود توليد مي كنيد ، حتما مطالعه علمي و دقيقي روي بازار داشته باشيد تا طبق نياز و سليقه بازار به توليد ادامه دهيد. “شما بايد مشخص كنيد كه چرا ميخواهيد اين مشتريان را جذب كنيد؟ همينطور بايد در نظر داشت كه آيا كالاهاي وارداتي مورد نياز بازار سوددهي كافي را دارند يا خير، به طوريكه بازرگانان متحمل ضرر نشوند. قرار نيست از همان ابتداي مسير خودتان را بيش از حد نابود كنيد و يا هزينههاي زيادي را متحمل شويد. با ما همراه باشيد تا با يك چك ليست 10 مرحلهاي بتوانيد ايدههاي كسب و كاري خودتان را اجرا كنيد. هميشه با چرا شروع كنيد. آيا حاضريد با هر افزايش در فروش، دستمزد خود را به صورت درصدي از آن دريافت كنيد؟ 1. به روندها نگاه كنيد! اگر توليدي داريد يا به دنبال توليدي ميگرديد مي توانيد كامنت بگذاريد يا جواب كامنت دهيد.


اگر به يك بازار در شهر خود سري بزنيد متوجه مي شويد كه همه فروشگاه ها گروه يكساني از لباس ها را نمي فروشند. اتومبيلي كه خودش ميراند نيز بين چهار يا پنج نفر دست به دست ميگشت. اگر خودرو زرهي و شيشهها ضدگلوله بودند، گروه ضربت مجبور ميشد براي از بين بردن آن از مهمات ويژه يا بمبي قويتر استفاده كند، امري كه نقشهشان را باز پيچيدهتر ميساخت. اگر به دنبال راهاندازي يك كسب و كار جديد هستيد، حتماً در مورد آنچه ميخواهيد بفروشيد يا بازاري كه ميخواهيد وارد آن شويد فكر كردهايد. براي راهاندازي يك كسب و كار جديد به مجموعهاي از فعاليت هاي بازاريابي مانند ايجاد يك نام و نشان تجاري و لوگو نياز داريد. مرحله عرضه ، مرحله بازاريابي و تبليغات و فروش است كه سه فاكتور مهم و منفك بوده و بايد از متخصصان امر استفاده كرد. زماني كه هدف شما متمركز بر رفع نياز بخش وسيعي از بازار است (بازاريابي انبوه) ، دامنه تجارت شما هميشه بزرگتر از مشاغلي است كه براي تأمين نيازهاي شخصي (بازاريابي گوشهاي) طراحي شده است. آيا محصول يا خدمت شما به گونه ايست كه نياز بخش وسيعي از بازار را برطرف ميكند يا فقط رفع نيازهاي افراد مشخصي را هدف قرار دادهايد؟


مشاوره مديريت كسب و كار سلامت چه كمكي به من ميكند؟ در جامعه­اي كه بيشتر از هر زمان ديگري به تكنولوژي متكي است، كسب و كار اينترنتي مي­تواند بسيار مشاور هفت و مناسب باشد. آيا مواد اوليه موردنياز براي اين سبك از پوشاك با قيمت مناسب براي توليد، موجود نيست؟ اين روش براي كارگاه خياطي با توليداتي كه نيازمند دستگاههاي مخصوص نيستند، مناسب است و ميتوان با اين روش، دوزندگي كوچكي را راهاندازي كرد. ابتدا روش آساني را در رابطه با ايجاد توليدي لباس كوچك، مورد بررسي قرار ميدهيم. 2. بازار كار توليد پوشاك خود را مورد بررسي قرار داده و راههاي فروش يا سفارش را بيابيد. قصد شما توليد براساس قيمت رقابتي است، به همين دليل مي توانيد طيف گسترده تري از محصولات را تحت پوشش خود قرار دهيد، در نتيجه ظرفيت توليد بالاتري براي خدمت رساني به خريداران بزرگ و غيره خواهيد داشت. راهنماي نصب هر نرم افزاري در صفحه راهنماي نصب قرار داده شده كه مي توانيد از آن كمك بگيريد . 4- تاييديه هاي دولتي را بگيريد


برچسب‌ها: ،

بازدید:

6 مرحله راهنماها براي كار

انتخاب سابقه كار «كمتر از ۲ سال». كسب و كار مورگان استنلي: درآمدهاي اپ استور در ماه سپتامبر كاهش شديدي داشته است تحليلگر شركت مورگان استنلي ميگويد ريزش ماه سپتامبر اپ استور اپل بزرگترين ريزش درآمدهاي اين فروشگاه از زمان ثبت اطلاعات توسط آنها بوده است. تكنولوژي سود سامسونگ براي اولين بار طي 3 سال گذشته كاهش پيدا ميكند سامسونگ پيشبيني خود از سود و درآمد سه ماههاش را اعلام كرده كه طبق آن، غول فناوري شاهد كاهش شديد سود خود خواهد بود. شركتهايي كه روي تجربه مشتري متمركز هستند با كاهش ريزش مشتري و افزايش درآمد روبرو هستند كه خود منجر به سود بيشتر ميشود! موقعيت كاري ايجاد شده از طريق ايميل، sms و تلگرام، به فريلنسرهاي مرتبط اطلاع داده ميشود و در صفحه پروژه ها نيز قرار ميگيرد. از اين رو توصيه ميشود چنانچه با امور تجاري و مشكلات تجاري مواجه هستيد، امر مزبور را به فردي بسپاريد كه جداي از علم حقوق، تخصص و تبحر لازم در اين زمينه دارا باشد. شركت هاي تجاري در قانون تجاري هفت نوع مي باشند كه هر كدام به فراخور نوع آنها سازوكار خاص خود را دارا ميباشند.


اغلب شركتهاي بزرگ دارا بودن وكيل جهت امور شركت را جزء ضروريات ميدانند چرا كه در كنار سيستم مديريتي كه لازمه اداره كردن شركها و امور تجاري است،اشراف بر قوانين تجاري ميتواند از مشكلات آتي پيشگيري نمايد و راهي جهت پيشبرد بهتر امور تجاري و شركتهاي تجاري باشد. كسب و كارهاي امروزي علاوه بر بازاريابي و پيدا كردن مشتريان جديد، روي حفظ مشتريان فعلي هم متمركز هستند. به عنوان مثال اگر نياز مشتريان وسيلهاي براي نوشتن است، مداد، خودكار، ماشينهاي تايپ و تبلتهاي خاص نوشتن نمونههايي از جايگزينهاي فعلي براي نياز اين دسته از مشتريان است. عمليات فعلي ممكن است مانند جنرال موتورز، زمان و منابع لازم براي تمركز بر نوآوري و رشد كسب و كار را در اختيار يك كسب و كار قرار ندهد. منابع كليدي ميتوانند منابع فيزيكي، مالي و انساني باشند. تحول ديجيتال ميتواند استراتژي كليدي براي دستيابي به اهداف بلند مدت كسب و كارها باشد. فعاليتهاي كليدي مهمترين كارهايي هستند كه كسبوكار براي ايجاد ارزش پيشنهادي انجام ميدهد. بعد از اولويتبندي و انتخاب مهمترين خدمت يا محصول آنها را به بوم مدل كسبوكارتان وارد كنيد.

لينكدين

به عنوان كلام آخر: يادتان باشد، هميشه صاحبان كسب و كاري كه بعد از رمشاور هفتن به يك موفقيت كوچك يا حتي بزرگ چشمشان را به دنياي روبهتغيير پيش رو ميبندند، شكست ميخورند! براي درك بهتر اين قضيه بهتر است نگاهي داشته باشيم به يك مطالعهي موردي؛ به عنوان مثال Fidelity. اكنون اطلاعات مورد نياز در اين زمينه را داريد، اما براي اينكه در عمل هم موفق باشيد، به آموزشهاي تخصصي در زمينه علم مديريت و فروش نياز خواهيد داشت. مسلما شركتهايي موفق خواهند بود، كه در اين زمينه از تجربيات مشاوريني استفاده ميكنند كه چندين سال سابقه فعاليت در امور تجاري و بازرگاني دارند. هر چه بيشتر در شغلي باشيد، بيشتر ممكن است كه از آن خسته شويد - شايد بايد فقط در حال حركت بود - تا زماني كه ديگر در كسب و كار فوق العاده شده ايم. چه زماني لازم است كه به وكيل تجاري مراجعه شود؟ شك نداريم كه اكثر شما توي گوشيتان با اپليكيشن يا همان آپهاي مختلف سروكار داريد كه خيلي از آنها به يك درگاه پرداخت متصل هستند. وكيل دعاوي تجاري در تهران به جهت فراواني شركتها در تهران با موضوعات متنوع و متفاوتي همه روزه سروكار دارند و معمولا ثبت شركتها در تهران خواهان بيشتري دارد از اين رو وكلايي به صورت تخصصي اين موضوعات را پيگيري مينمايند.


در تهران به جهت فراواني شركتها و معاملات تجاري نياز به وكيل شركت هاي متخصص بيشتر احساس ميگردد از اين رو بسياري از وكلا به صورت تخصصي در باب موضوعات تجاري، اسناد تجاري و معاملات تجاري فعاليت مينمايند. از اين رو بهتر است پيش از انعقاد قراردادهاي تجاري، صدور اسناد تجاري وانجام معاملات تجاري با وكيل تجاري متخصص مشاوره لازم اخذ گردد تا بدين ترتيب از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري شود. بر خلاف تصور بسياري از افراد مبني بر اينكه مانع قانوني براي وكلاي تهران در قبول وكالت دعاوي ساير شهرستان ها و استانها وجود دارد اما لازم به ذكر است كه هيچ مانع قانوني جهت اخذ مشاوره و قبول وكالت وكيل تهران براي ساير استان ها و شهرستان ها وجود ندارد. آنچه سبب برتري اين مجموعه شده، اين است كه جمعي از وكلاي تجاري تهران كه متخصص در امورشركت هاي تجاري، دعاوي اسناد تجاري و اختلافات تجاري بين شركت و شركا، معاملات تجاري و معاملات بين المللي تجاري، جوينت ونچر، سوئيفت و اعتبارات اسنادي، قراردادهاي حمل و نقل بين المللي، سرمايه گذاري مستقيم و غير مستقيم خارجي و… امور تجاري شامل امور تاجر، امور شركت ها، اسناد تجاري، ورشكستگي تاجر و شركتهاي تجاري، انعقاد قراردادهاي تجاري و بازرگاني، دعاوي بين شركت و شركا، معاملات تجاري و معاملات بين المللي تجاري، جوينت ونچر، سوئيفت و اعتبارات اسنادي، قراردادهاي حمل و نقل بين المللي ،سرمايه گذاري مستقيم و غير مستقيم خارجي و…


برچسب‌ها: ،

بازدید:

براي اينكه شماموفق باشيد به ايده, در اينجا فهرست شده است 5 مسائل ارزشمند براي دانستن

شايد بخواهيم بدانيم؛ چگونه ايده خوبي بدهيم يا چگونه آن را خلاقانه اجرا كنيم؟ ايده ميتواند شامل يك مفهوم جديد (مانند اختراع چرخ) يا تركيب مفاهيم از قبل شناخته شده (مثل روشن كردن آتش) باشد. علم كارآفريني به اين چهار ويژگي (نوآورانه بودن، منحصر به فرد بودن، حل مشكل و توليد سود) اهميت بسياري ميدهد و نبود هركدام از آنها را برابر با زير سوال رفتن مفهوم ايده كارآفرينانه ميداند. هر فرد يك تكه كاغذ دارد و پنج دقيقه فرصت دارد تا تعداد زيادي راهحل براي مشكلي كه تيم شما ميخواهد حل كند را بنويسد. نور مناسب مي تواند فضاي خانه را جذاب تر و زيباتر بسازد كه براي اين كار مي توانيد از پنجره ها و يا در صورت نبود نور طبيعي از لوسترها و لامپ هاي مختلف استفاده كنيد. غالبا محيط سرگرمكنندهتري را فراهم ميكند، زيرا شركتكنندگان سعي ميكنند يكديگر را سرگرم كنند و از خلاقيت خود براي ايجاد ايدههاي مضحك استفاده نمايند.

ويكي پديا

به مجموعهاي از تراوشات ذهني گفته ميشود كه راهكاري براي تغيير ساختارهاي موجود باشند. با اين حال هنوز هم از نظر تعريف اول يك ايده است، چون رفتن به فودكورت ميتواند راهكاري براي وقتگذراني، خوردن غذاي با كيفيت، جلسات غير رسمي و … به مجموعهاي از تراوشات ذهني گفته ميشود كه راهكاري براي حل مسأله باشند. تمركز كسبوكارها بر نوآوري باعث افزايش چشمگير هزينههاي تحقيق و توسعه ميشود؛ اما از طرف ديگر امكان رهبري بازار با يك جايگاه مستحكم را نيز براي سازمانها فراهم خواهد كرد. بنابراين در جلسات معمول طوفان فكري، برخي از افراد كمتر صحبت ميكنند، در حالي كه ديگران ممكن است بر مكالمه مسلط باشند، بنابراين اين امر به اطمينان از يك محيط عادلانه كمك ميكند. بر اساس تعريف گفته شده، نوآوري در كارآفريني لازم است در توليد و عرضه محصول نقش اصلي را داشته باشد. ايده در كارآفريني به چه معنا است؟ مفهوم ايده و ايدهپردازي در كارآفريني يك مفهوم ذهني خلاقانه و منحصر به فرد است كه در كنار حل يك مشكل، توليد سود ميكند. مثلا قيمت پايينتر يا امكانات بيشتر نسبت به رقبا ميتواند پيشنهاد فروش منحصر به فرد شما باشد و امكان رقابت با بازيگران ديگر بازار را براي سازمان فراهم كند. همانطور كه گفته شد، خلاقيت ريشه در استعداد فرد دارد.


تفكر خلاق: تفكري است كه در آن ابتكار، كشف و نوآوري وجود دارد. در انتها بايد به شما يادآوري كنيم كه ايدهها نقطه شروع هر نوآوري هستند و در حالي كه داشتن ايدههاي زياد براي انتخاب كردن عالي است، آنچه كه در آينده اتفاق ميافتد از اهميت بيشتري برخوردار است. اين اتفاق از طريق ايدهپردازي و از دريچه تفكر خلاق ميافتد. به عبارت ديگر فرآيند دستيابي به ايده را ميتوان تفكر خلاق ناميد كه بخشي از كل فرآيند خلاقيت است. بنابراين وقتي به هر مرحله از فرآيند نگاه ميكنيد، به اين فكر كنيد كه چگونه ميخواهيد كاربران شما، آن مرحله را احساس كنند يا با آن ارتباط برقرار كنند، سپس تعيين كنيد كه چه راهحلها يا ايدههايي اين كار را ممكن ميكند. ايدههايي كه ميتوانيد براي رنگپاشيهاي انتزاعي از آنها استفاده كنيد، عبارتاند از اثاثيهي رنگي، بهكاربردن پارچههايي مثل بالشهاي خالخالي، و آثار هنري. به اين ترتيب، ميتوانيد اطمينان حاصل كنيد كه ايدهها با يك روش بيطرفانه و سازنده توليد ميشوند و شركتكنندگان بيشتر احتمال دارد كه ديدگاههاي يكديگر را به چالش بكشند. يك روش پرطرفدار دكوراسيون بين طراحان مختلف، قراردادن يك وسيله متفاوت در فضاست. و خلاقيت؛ روش اصولي و با تناسب اجرا كردن آن ميباشد. هر جا كه مسألهاي باشد، ايده هم هست و از ادبيات و هنر و پزشكي گرفته تا مهندسي و سياست از آن استفاده ميشود و براي همين، پيدا كردن تعريفي كه مورد پذيرش همه باشد آسان نيست، با اين حال دو تعريف زير رايجتر هستند.


سادگي اين دو عنصر ميتواند در چيدمان به سبك مينيمال به شما كمك كند، و طراحي خاصش سبك چيدمان را مدرن نشان ميدهد. داستاننويسي يك تكنيك مفيد در هنگام طراحي يا بهبود فرآيندها است. اما اگر به دنبال ايده دادن براي اختراع يك دستگاه، شئ يا حتي نرمافزار هستيد، بهترين راه نيازيابي است. Brainwriting نسخهاي از طوفان مغزي است كه براي شركتكنندگان درونگرا بيشتر خوب عمل ميكند. برنامهريزي ذهني يك تكنيك بصري است كه بين مشكلي كه تيم شما سعي در حل آن دارد و راهحلهاي بالقوه ارتباط برقرار ميكند. ايدهپردازي نوعي تصور ذهني است كه در نتيجهي گامي تاثيرگذار براي رشد و پيشرفت از شرايط فعلي ارائه ميشود. براي عملي شدن و اجراي اقتصادي يك ايده تبديل ميشوند. از اينها كه بگذريم، براي درك بهتر اين مسئله ميتوان گفت؛ به شناخت و استفاده «هوشمندانه» از اطلاعات، ابزارها و متريال موجود، در جهت عملي سازي ايده را خلاقيت ميگويند. ايده(Ideas) همان راهحل خلاقانه براي يك مشكل خاص است. هر دورهاي فلز انتخابي خاص خودش را داشته، اما فضاهاي داخلي خانههاي امروزي پُر از فلزات مختلف يا تركيبي از آنها هستند. مثلا دوست داشته باشيد كتابي با موضوعي خاص بنوي بختار كارپت يا يك چيزي را توسعه دهيد؟


برچسب‌ها: ،

بازدید:

غالباً موجوديها به صورت چاپي هستند

كتاب معشوق اثر توني موريسون است كه در سال 1987 منتشر شده و به وحشت برده داري ميپردازد كه يكي از بهترين كتاب هاي دنياست. اين كتاب براي اولين بار در سال 1988 منتشر شد و حالا با گذشت سالها هنوز هم در ليست بهترين كتاب هاي دنيا جا دارد. ما در عصري زندگي ميكنيم كه رسانهها همهجا را فراگرفتهاند و دائماً در حال كنترل خوراك فكري و سليقهي ما هستند، آنها تسلط زيادي هم روي آنچه ما ميخوانيم، از محتواي شبكههاي اجتماعي و اخبار تا مقالههاي علمي و حتي كتابهايي كه به دست ميگيريم دارند. خوندن اين كتاب واقعا اميد و انگيزه زيادي ميده به آدم براي ادامه زندگي و ر بي اگر ن به هدفي كه ميخواn. اين كتاب براي شما بي محتواهست و شايد براي ديگري بسيار پر محتوا و جالب كه حتي با خوندن اين كتاب حالش خوب ميشه. البته شايد عنوان اين كتاب براي بسياري از افراد غلط انداز باشد و برخي فكر كنند كه موضوع اين كتاب تنها در رابطه با پول و ثروت و كسب درآمد است اما بهتر است بدانيد كه اين كتاب چيزي فراتر از اين موضوعات است و بيشتر در باب حكمت، فلسفه و الهامات در زندگي است.

فيسبوك

اين موضوع ممكن است براي شما جالب باشد، اما سبك نوشتاري مي تواند براي لذت بردن از آن كليدي باشد. اين كتاب تا كنون بيش از 100 ميليون نسخه فروش داشته است و يكي از بالاترين فروشها را در سبك خودياري و توسعه فردي دارد. اين كتاب تا كنون بيش از 30 ميليون نسخه به فروش ر بي اگر ه است. بي شك پخش زيادي از فروش اين كتابها پس از اكران اين فيلمها در اوايل دهه 2000 ميلادي رخ داد. از ديگر نكاتي كه ميتوانيم در رابطه با اين رمان مشهور به آن اشاره كنيم فيلم بر باد رفته است كه با اقتباس از اين كتاب مارگارت ميچل ساخته شد و به يكي از محبوبترين فيلمها در تمامي ادوار تبديل شد. او بيان ميكند كه نوشتههايش الهام گرفته شده از اندرو كارنگي تاجر مشهور هستند. ديگر كمتر كسي را در جهان مييابيد كه اين سري كتابهاي مشهور و محبوب را نشناسد. اگر به دنبال قيمت بروشور و چاپ بروشور ارزان هستيد مطمئن باشيد با همكاري موسسه با نازل ترين قيمت نسبت به كيفيت بهترين محصول را توليد ميكنيد.از ديگر خدمات ما به مشتريان چاپ بروشور آنلاين، چاپ كتاب، چاپ بروشور سه لت، چاپ ديجيتال بروشور ويكي ديگر از پرخوانندهترين كتابهايي كه ميتوانيم آن را در ليست بهترين كتاب هاي دنيا از ديد خوانندگان در نظر بگيريم كتاب انجيل است. آنا كارنينا به درستي در ليست پرفروشترين و بهترين كتاب هاي دنيا قرار ميگيريد. به عنوان يازدهمين كتاب از ليست بهترين كتاب هاي دنيا ميخواهيم به كتاب فاجعه اورست بپردازيم. در سال 1996 پس از زلزله در كوه اورست يك فاجعه طبيعي اتفاق افتاد و جان كراكائر از تجربيات خود از اين فاجعه ميگويد؛ چرا كه همانطور كه گفتيم او تنها بازمانده اين كوهنوردي بود. اين مجموعه در واقع داستان عشق ميان يك خون آشام و يك دختر را روايت ميكند. دختر تصميم به ازدواج با مردي ميگيرد به اين اميد كه بتواند زندگي خود را بهتر از قبل كند و از غصههايش رهايي پيدا كند. ما با انجام انواع خدمات چاپ در خصوص چاپ سربرگ، صحافي، چاپ كتاب، چاپ آنلاين، چاپ ديجيتال و … مجموعه روشها، خدمات و ساختارهاي اطلاعاتي كه باعث ميشوند تا اطلاعات در قالب يك فناوري بي اگر با دسترسي آسان، سريع و گسترده ارائه شوند، كتابخانه ديجيتال نام دارد.


كتاب بينديشيد و ثروتمند شويد براي اولين بار سالها پيش يعني در سال 1937 منتشر شد اما هنوز هم با گذشت سالهاي بسيار از آن يكي از بهترين كتاب هاي دنيا در اين حوزه است. اين كتاب دوازده قسمتي، بهطور خارقالعادهاي جاهطلبانه و كلنگراست و جزييات زندگيها و روابط چندين شخصيت متفاوت ـبيشتر هم متعلق به طبقه متوسط جامعه هستندـ را در قرن بيستم نشان ميدهد. كتاب خاطرات آن فرانك يكي از اثرگذارترين و بهترين كتاب هاي دنيا در بحثهاي آموزشي در قرن بيستم است. انجيل در واقع پرخوانندهترين كتاب جهان است كه در 50 سال گذشته بيش از 3 ميليارد نسخه از آن به فروش ر بي اگر ه است. در واقع كتاب قرآن يكي از پرخوانندهترين كتابها در تمام دورههاست. كتاب قرآن را ميتوان يكي از پرخوانندهترين و بهترين كتاب هاي دنيا در تمامي ادوار در نظر گرفت. بسياري آنا كارنينا را يك عاشقانه هوس انگيز و يكي از بهترين رمانهاي عاشقانه در تمامي دورانها ميدانند. در واقع بسياري از منتقدين آثار ادبي آنا كارنينا را يكي از مهمترين آثار عاشقانه جهان و يكي از بي اگر ترين داستانهاي رمانتيك ادبي در جهان ميدانند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نحوه انتخاب فونت مناسب كتاب و مجله جهت صفحهآرايي

اما اين داستانهاي كوتاه داراي طنزي تلخ هستند كه ممكن است باعث ناراحتي شما ميشود و انسانيت لطيفي كه جامعه را تحسين ميكند. حتي اگر هيچ يك از كتاب هاي ديگر مجموعه كيت بوركلدر را نخوانده باشيد، The Hidden One دريچه اي جذاب به زندگي آميش ها و برخي از رازهاي تاريكي كه ممكن است در كمين آن ها وجود داشته باشد ارائه مي دهد. كتاب آپارتمان پاريس تا انتها شما را هيجان زده نگه مي داردممكن است براي شما داستاني ناب باشد، طرفداران رمانهاي جنايي واقعي ان را دوست خواهند داشت. جو اگزوتيك، خود ببر كينگ، در مورد زن فلوريدا گفت : من نوع كتابم را دوست داشتم.» اگر اين باعث نميشود كه بخواهيد اين كتاب را به فهرست كتابخواني تابستاني خود اضافه كنيد (يا آن را به كتابخانه خود اضافه كنيد)، مي توانيد كتاب بعدي رابخوانيد! مهارت هاي بقاي كيا زماني كه در قتل پسر شهر كوچكش دخيل مي شود دوباره مورد آزمايش قرار مي گيرد. كراكائر بازماندهي يكي از مرگبارترين حوادثي است كه تا كنون در اين كوهستان رخ داده است اما او به ما ثابت ميكند كه حتي با وقوع اين حوادث مرگبار زندگي ادامه دارد و اميدواري ما را زنده نگاه ميدارد. اولين رمان دليا اونز، در مورد كيا كلارك است كه ياد مي گيرد به تنهايي در باتلاق هاي كاروليناي شمالي زنده بماند و به «دختر مردابي» طرد شده تبديل شود.


داستانها مانند كيك اين معماي قتل هوشمندانه لايه بندي شده اند، و شما آنها را مي خوريد تا بفهميد چه كسي اين جنايت را انجام داده است. لحظات احساسي بسيار مهم در كنار روند مهيجي كه اين داستانها دارند باعث ميشود تا كتابهاي سبك تريلر خوانندگان و طرفداران بسيار زيادي داشته باشند. همدرد هم مانند بنيادگراي ناراضي، به مقوله تلاش براي شكل دادن يك هويت جديد در كشوري تازه ميپردازد. براي اينكه بتوانيد با نگارش يكي از اولين آثار خود برنده جايزه پوليتزر شويد، قطعا بايد يك نابغه باشيد. به همين دليل ما ليستي از كتاب هاي تابستاني كه حتما بايد بخوانيم را تهيه كرده ايم. انرژي كه اين كتاب دارد بسيار زياد است كه شما را در هنجارهاي جامعه، سياستهاي پيچيده اجتماعي و نژادي، و درامهاي خانوادگي غرق ميكند. همدرد رماني است كه در طي ۲ سال توانست ۶ جايزه ادبي مهم را كسب نمايد كه مهمترين آنها همان پوليتزر بود. او در سال ۱۹۹۸ به خاطر كتاب آمستردام موفق به دريافت جايزهي ادبي من بوكر شد. آدمكش كور در سال ۲۰۰۰ توانست جايزهي من بوكر را نصيب مارگارت اتوود كند.

تلگرام

من از اين ليست ۸ تايي به شما كتاب “ناتور دشت” رو معرفي ميكنم. احتمالا مترجم ها متفاوتن و اين ميزان لذتي كه شما از كتاب ميبرين رو تغيير ميده. پاسخدادن به سؤالهاي بالا باعث ميشود در مقابل گزينههاي بسيار زيادي كه رو به رويتان قرار خواهد گرفت سردرگمي كمتري را تجربه كنيد. اگر سوال شما هم اين است كه براي شروع چه كتابي بخوانيم ، اين پست را تا آخر دنبال كنيد. و تنوع ژانرها به اين معني است كه كتابي براي همه وجود دارد. كتاب قدمتي پنج هزارساله دارد. در واقع شخصيت اين كتاب هم مانند ساير پناهجويان، سعي دارد هويت جديدي براي خود بسازد. تفاوت داستانهايي كه منحصراً در اين ژانر نوشته ميشوند با ساير قصهها اين است كه در كتابهاي ژانر عاشقانه، روابط عاشقانه در مركز و مهمترين موضوع داخل كتاب است. كتابهاي علمي تخيلي برخلاف آثار فانتزي بيشتر بر مبناي علم حاضر نوشته ميشود. سفر و فضاهاي بيروني بيشتر (معروف به مكانهاي مطالعه ايدهآل)،بهترين زمان براي خواندن برخي از بهترين كتابهاي تابستاني است كه تاكنون نوشته شده است.اين كتاب ها مورد تحسين منتقدان قرار گرفته اند و پرفروش ترين كتاب ها هستند. بيش از 12 ميليون نسخه از اين كتاب دلخراش و در عين حال عالي فروخته شده است كه آن را به يكي از بهترين كتابهاي تابستاني تمام دوران تبديل كرده است.


در اينجا بهترين كتابهاي تمام دوران ، كتابهاي داستاني، كتابهاي خواندني در ساحل ، رمانهاي فانتزي ، رمانهاي عاشقانه ، كتابهاي معمايي ، داستانهاي تاريخي و غيره را خواهيد يافت. جزو كتابهايي است كه در زمينه كسب و كار بسيار ارزشمند هستند. اين زوج در زمينهي قانون جذب كار ميكنند و به علت تجربيات زياد و عميقي كه در اين زمينه دارند توانستند در مدت زمان كوتاهي، انتشار بهترين كتابهاي اين زمينه، مانند سارا، تعاليم آبراهام، بازي برندهها و غيره را در كارنامهي خود بگنجانند. هميشه در دسترس نبودن مواد اطلاعاتي به دليل استفاده همزمان آن سند توسط استفادهكننده ديگر به دليل محدوديت ساعات كار اغلب كتابخانهها، زمان استفاده از اين كتابخانهها معمولاً محدود است. آنها را در نظرات به ما معرفي كنيد. نميدانيم موجودات فضايي واقعا وجود دارند يا نه، اما براي يك لحظه تصور كنيد كه اين موجودات يك روز در آسمان سياره ما ظاهر شوند و براي احداث يك بزرگراه كهكشاني، زمين را نابود كنند! پس از اتمام «جانوران يك سرزمين كوچك» ، حتماكتابهاي ديگر نويسندگان آسيايي را بررسي كنيد. و در حالي كه داستان در يك دوره تاريك از تاريخ اتفاق مي افتد، كيم بر روحيه و شادي بي نظير مردم كره تأكيد مي كند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آشنايي با انواع ژانر كتاب ؛ ۱۹ ژانر مختلف كتابها

موضوعي كه در سراسر اين خاطرات وجود دارد، موضوعي است كه چگونه عشق از طريق غذا بيان و تقويت ميشود، و اين توانايي زائونر در به تصوير كشيدن اين حقيقت جهاني است كه كتاب را بهسرعت به پرفروشترين كتاب رساند (حتي به «كتابهاي مورد علاقه سال» رييس جمهور اوباما تبديل شد).پس از اتمام خواندن گريه در اچ مارت ، حتما موارد ديگر را بررسي كنيد. همانطور كه از عنوان آن پيداست، گريه در اچ مارت اثر ميشل زائونر (خواننده اصلي صبحانه ژاپني) شما را به سمت دستمال كاغذي مي برد. در مورد كتب غيرداستاني نيز ويرايشگر ميتواند اطلاعات ارزشمندي را جمع آوري و برجسته كند كه اين داده ها پس از دستهبندي دقيق در سرتاسر كتاب استفاده ميشوند؛ اين موضوع در حين ويراستاري كتب دانشگاهي و علمي بيشتر به چشم مي آيد و نقش ويراستار در اجراي صحيح آن پررنگتر از نويسنده است. موسسه ليدانكو با برخورداري از زبده ترين و مجرب ترين نيرو ها در انواع چاپ و خدمات چاپ توانسته است يك مركز چاپ در ايران و مشهد باشدپوشش شوميز سلفون دار: اين پوشش جذاب در واقع همان شوميز سلفون دار هست كه در جلد هاي نرم از آن نام برديم با اين تفاوت كه توسط چسب مخصوص صحافي به روي دو قطعه مقواي با گرماژ بالا مجلد شده است همانطور كه در بخش جلد نرم گفتيم اين نوع جلد بسته به سليقه و سفارش ناشر با سلفون مات براق يا UV چاپ مي شود. را بر روي آن حك ميكنند. اگر جالب به نظر مي رسد، آن را انتخاب كنيد. در اين كتاب، متا رام كام، فيلمنامه نويس موفق فيلمنامه اي را بر اساس ازدواج ناموفق خود مي فروشد و 
توييتر
لئو ونس بي اگر سينما در نقش همسرش انتخاب مي شود. جاي تعجب نيست كه اين داستان وحشيانه نقدهاي بي اگر دار Booklist و Publisher's Weekly را دريافت كرد و در حال حاضر در حال تبديل شدن به يك سريال است! نرمافزار قلم برتر با ارائه فونتهاي فارسي با كيفيت بالا، به برطرف كردن ايرادات فونتهاي رايج از قبيل ناهماهنگي فاصله ميان كلمات و حروف و همچنين ايجاد فاصلههاي درست و دقيق بين آنها پرداخته و از اين طريق، جهت طراحي حرفهاي نشريات و كتاب به گزينهاي مناسب تبديل شده است. يك داستان دلخراش بقا، Deep Water يك تريلر ديگر در مورد جنبه تاريك بهشت است و اينكه چگونه زندگي جزيره مي تواند به سرعت به يك كابوس تبديل شودرئيس پليس كيت بوركلدر فكر مي كرد كه زندگي اميش خود را پشت سر گذاشته است، اما وقتي بزرگان يك جامعه آميش در پنسيلوانيا براي حل يك قتل به سراغ او مي آيند، شخصاً درگير مي شود - و اولين عشق او متهم است. رمان سرگرمكننده و دلانگيز دي ارنست ثابت ميكند كه براي شروعي تازه، پيدا كردن دوستان جديد و يافتن عشق هرگز دير نيست. تفاوت اين كتابخانهها با كتابخانههاي عموميِ امروزي در محل تأمين هزينههاي آنها بود كه در كتابخانههاي باستان اين هزينه معمولاً از يك منبع عمومي تأمين نميشد. همچنين با جستجوي خانه خود مي توانيد كتاب هايي را براي خود بيابيد كه بتوانيد آنها را بخوانيد و حتي هزينه اي هم براي شما نخواهد داشت. چيزي كه Nora Goes Off Script را خاص ميكند اين است كه چگونه مادري مجرد را برجسته ميكند و روشهايي را كه كودكان ميتوانند هم عاشقانه جديد را پيچيدهتر كنند و هم آن را دلگرمتر كنند. اگر از طرفداران عاشقانه هاي غم انگيز à la Colleen Hover هستيد، اين عنوان را انتخاب كنيد. اين رمان خندهدار و عجيب و غريب است، اما برخي مضامين سنگينتر مانند از دست دادن و غم و اندوه را نيز با صداقتي صميمانه بررسي ميكند، و دقيقاً به همين دليل است كه رمانتيكهاي مرده در هفتهنامه مورد بررسي قرار گرفت.


حال بياييد با هم به سراغ برخي از مهمترين انواع ژانر كتاب هاي داستاني برويم. توطئههاي شركتي، فساد، و قتل همه در اين كتاب تابستاني طرفداران تريلر گرد هم آمدهاند . كتابخانهها ازجمله كتابخانههاي تخصصي از اين قاعده كلي مستثني نيستند. اما اين طنزهاو مجموعه مهارتهاي چشمگير هانا است كه اين يكي را از بقيه متمايز ميكند. هانا بروكس ظريف اندام و ناآگاه - اما كاملاً كشنده - به عنوان باديگارد براي محافظت از بازيگر و دلرباي جك استپلتون استخدام مي شود. نقش ها در جديدترين رمان عاشقانه نويسنده پرفروش نيويورك تايمز ، كاترين سنتر، باديگارد ، تغيير مي كند. اين رمان علمي تخيلي،ذهن درخشان و خلاق نويسنده پرفروش نيويورك تايمز ، كتاب گوتيك مكزيكي ، كتاب جزيره دكتر مورو اثر اچ جي ولز را در مكزيك دهه 1870 دوباره به تصوير مي كشد. با روايتي كه ريشه در وقايع تاريخي واقعي دارد و قهرمان كارلوتا مورو به بلوغ ميرسد، دختر دكتر مورو رويكردي فمينيستي و ضداستعماري به داستان كلاسيك دارد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

ويزا كارت يا مستر كارت ؟

حال كه درباره اپل آيدي مطالبي را فرا گرفتيد براي ساخت مرحله به مرحله اپل آيدي ميتوانيد به مقاله آموزش ساخت اپل ايدي مراجعه نماييد. Apt, Suit, Bldg: نام ساختمان كه ميتوانيد آن را خالي بگذاريد. براي مثال در اين شرايط ديگر مجبور نيستيد كه هنگام استفاده از آي پاد خود تمام اطلاعات وارد شده در محصولات مك يا گوشي آيفون خود را دوباره در سيستم وارد كنيد. در قسمت بعدي هم ايميل خود را وارد كنيد. به تنظيمات گوشي برويد و sign in كنيد، گزينه Don’t have an Apple ID or forget it را انتخاب كنيد، Create New Apple ID را انتخاب كنيد، براي اطلاع از مراحل بعدي به مقاله مراجعه كنيد. حواستون باشه براي يك ايميل فقط يك اپل آيدي ميتونيد ست كنيد. تيك كنار قسمت “agree to terms and conditions” كه به معناي مو اپل آيدي ت با قوانين و مقررات اپل است را هم بزنيد و در نهايت روي Continue كليك كنيد. آدرس براي اپل آيدي حتما نبايد واقعي باشد بلكه ميتوانيد از آدرسهاي جعلي سايتهايي مثل fakeaddressgenerator كه در همين مقاله لينك آن قرار داده شده است استفاده كنيد.

اينستاگرام

در صورتي كه از اپل آيدي كمك بگيريد، ميتوانيد محتواي دستگاههاي اپل مختلفي كه داريد از آنها استفاده ميكنيد را همگامسازي يا اصطلاحاً سينك (Sync) كنيد. در صورتي كه اين مقاله براي شما مفيد و آموزنده بود، پيشنهاد ميشود مقاله اپل پارك را مطالعه كنيد. مستر كارت استاندارد: در صورتي كه علاقه مند به خريد در سايت هاي فروشگاهي هستيد، مي توانيد نسبت به دريافت مستر كارت استاندارد اقدام نماييد. زيرا زماني كه شخصي شماره همراه خود جهت ثبت نام در يك برنامه را وارد مي كند به نوعي احراز هويت او صورت مي گيرد. در متن اين مقاله به طور كامل گفته شد كه به دليل تحريم ها، شركت هاي مختلفي در ايران اقدام به صدور مستر كارت مي كنند و هر يك مراحل مختص به خود را جهت دريافت مستر كارت تعيين مي كنند. در ادامه به بررسي كامل راه هاي ساخت اين شماره تلفن ها خواهيم پرداخت. سه روش مهم و متداول وجود دارند كه از طريق آن ها مي توان به شماره تلفن براي اپل ايدي دست يافت. هيچ روش موثري براي فعالسازي دوباره حسابهاي كاربري حذف شده و دسترسي به دادههاي آنها وجود ندارد و تمامي محتواي مرتبط با آنها از جمله تصاوير و پيامها و اطلاعات سرويسهاي مختلف مثل آيكلاد و اپ استور از بين خواهد رفت.


كافيست وارد Apple menu شويد، System Preferences و پس از آن Sign In را انتخاب كنيد. ندارد. مواظب برخي از افراد سودجو باشيد، ممكن است تحت اين عناوين بخواهند هزينه اضافي از شما بگيرند و اپل آي دي را به شما بفروشند، پس به هيچ وجه قبول نكنيد. چرا ساخت شماره تلفن الزامي است؟ با اين حال دو دليل مهم وجود دارند كه ساخت اين نوع شماره تلفن را الزامي مي كند. از ميان اين موسسه هاي مالي و بانك ها دو شركت ويزا كارت و مستر كارت هستند كه توانسته اند اعتبار و پذيرش خود را در تمامي دنيا به اثبات برسانند. در ادامه به ايميل خود برويد، كد دريافتي از اپل را كپي و در اين قسمت تأييد كنيد. مستر كارت چيست: امروزه رايجترين استفاده مستر كارت مربوط به خريد از سايت هاي خارجي چون: آمازون، ebay، علي اكسپرس و … لوگوي اين كارت دو دايره زرد و نارنجي رنگ بود كه همديگر را همپوشاني مي كرد.


در قسمت اول نام، قسمت دوم نام خانوادگي، قسمت سوم تاريخ تولدتان به ميلادي را وارد كنيد. جالب است بدانيد در حالت پيشفرض اپل به هر اپل آيدي 5 گيگابايت فضاي رايگان اختصاص مي دهد كه در صورت نياز مي توان فضاي بيشتري را با پرداخت مبلغ معين اجاره كرد. اين مشخصه جايگزين مناسبي است براي زماني كه دسترسي به كنترل پنل نداشته باشيد. اگر در آمريكا خانهاي نداريد نگران نباشيد به سايت Fake Address Generator برويد و يك آدرس براي خودتان دستوپا كنيد. 3. تمامي اطلاعات خواسته شده در اين بخش و ديتا هاي مورد نياز را وارد كنيد. سپس پيام كوتاهي كه حاوي يك كد است را دريافت كنند. اپليكيشن Textplus ايده آل ترين برنامه جهت ساخت شماره تلفن مجازي است. برنامه Textfree يكي ديگر از برنامه هاي كاربردي است كه براي طراحي شماره تلفن براي اپل ايدي مي توان از آن استفاده كرد. بلكه براي داشتن آن ها بايد مراحلي را در نظر گرفته و آن ها را طي كرد. حتي اگر مقوله هزينه را هم كنار بگذاريم، مشكلات امنيتي متعددي پيرامون استفاده از اپل آيدي كارتي وجود دارد كه حريم شخصي كاربران آنها را تهديد ميكند


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]