بازی little nightmares 2

مقاله گردآوری: این نوع مقاله صرفاً به گردآوری و انعکاس نقطهنظرهای مختلف مندرج در نوشتههای مرتبط با موضوعی خاص میپردازد و در واقع کار تازهای را عرضه نمیکند. پس از چندین سال تدریس در دانشگاههای مختلف در آمریکا، سرانجام به وی پیشنهاد کرسی دائم استادی در دانشگاه جورج واشینگتن داده شد و او هم پذیرفت و تا به امروز به فعالیت در آن دانشگاه ادامه میدهد. در طول این موضوع، او میآموزد تا قدرت را درون خودش بیابد، تا تحمل کند و با گذشتهی خود آشتی کند و در یک روند ژرف و فیزیکی، ما نیز درگیریهایی که او تجربه میکند را تجربه میکنیم و پس از این تجربیات میتوانیم بخشی از چیزی که بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم میکنند را درک کنیم. جلوههای بصری بازی گاها ممکن است ضعیف باشند، اما نهایتا بازی Until Dawn در استفادهی هوشمندانه از مکانیکهای آشنا موفق میشود، این بازی یک دستآورد بزرگ در روایت های بازیکن-محور و یکی از بهترین بازی های پی اس ۴ در سبک ترسناک است که شما نباید آن را از دست بدهید. Little Nightmares 2 یک بازی ماجراجویی ترسناک معمایی و معمایی است که توسط استودیوی Tarsier ساخته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است
واتساپ

تاریخ انتشار بازی little nightmares 2 در 11 فوریه 2021 مصادف با 23 بهمن 1399 برای مایکروسافت ویندوز ، استادیا ، نینتندو سوییچ ، پلی استیشن 4 و ایکسباکس وان بود و نسخههای نسل بعدی آن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X / S در تاریخ نا مشخصی در همین سال منتشر میشود. این بازی در مراسم Gamescom 2019 به عنوان دنباله بازی Little Nightmares 1 معرفی شد و در آن یک شخصیت جدید که پسر بچهای به نام Mono است، با شخصیت اصلی بازی قبلی یعنی سیکس (Six به معنای عدد شش)، به عنوان یک شخصیت تحت کنترل کامپیوتر حضور دارند. ماهیت این بازی نیز همانند نسخه قبلی کشت و کشتارهای شیطانی و به نمایش گذاشتن صحنههای نبرد تماشایی خواهد بود. تریکو پژوهش های دانشگاهیی بیچونوچرای این نمایش است که محدودهی باورپذیری از قدرت جسمانی و احساسی را به نمایش میگذارد و وجود این پسر درسی است درمورد اینکه چگونه زمانی که با چالشهای غیرمنتظرهای روبرو میشویم صبور و انعطافپذیر و مقاوم باشیم. هر آزمونی که بر آن غلبه میکنید شما را در دل هردو شخصیت محبوبتر میکند، اما احساساتی که تریکو در ما برمیانگیزد، باعث میشوند تا بخواهید بار دیگر، یاری صبور و موثر برای تریکو باشید؛ همانطور که او لیاقتش را دارد.


در هر نوبت، این بازی چیزی را برای شگفتزده کردن شما ارائه میدهد، ممکن است آن چیز سیستم مبارزات روانش باشد، جهان پرطراوت و پرجنب و جوشش باشد و یا وجود تعداد بسیاری از کاراکترهای بهیادماندنی باشد. این مورد در ساعتهای ابتدایی بازی زیاد به چشم میآید اما وقتی که قدرت طراحی و سیستمهای گیم پلی بازی را دیدید، ترک کردن آن کاری دشوار است. علاوه براین، در این سفرِ چندپایانه، اکتشافات و سورپرایزهای بسیاری چاشنی داستان و گیم پلی بازی میشوند؛ همراه با Easter Eggهایی که به نسخهی اول این مجموعه و به مجموعهی Drakengard اشاره میکنند. در بازی Persona 5 به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ پی اس 4 مجموعه مرتبطی از مکانیکهای پیچیدهی گیم پلی وجود دارد و تقریبا در تمام زمینههای بازی، کمپانی Atlus کاری خارقالعاده انجام داده و تا پایان بازی به ندرت میشود مشکل یا عیبی را در آن مشاهده کرد. تحقیق کاربردی با هدف توسعه ی دانش کاربردی و حل مشکل خاص علمی و یا اجتماعی انجام می گیرد و این تحقیق شیوه ی جدیدی را پدید می آورد که در جهت زندگی بهتر و به صورت مشخص و واضح در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد.


آری ریسک بزرگ بوده ولی نتیجهی پذیرفتن آن، بزرگتر و بهتر از آب در آمده است. البته بدون شک نسخه جدید بازی تغییرات مهمی را نیز شامل خواهد شد و بر اساس وعده id Software، صحنههای نبرد بهتر و بزرگتر و امکانات و اسلحههای جدید در بازی Doom Eternal از کاربران پذیرایی خواهند کرد. بی شک ویژگی های بالای این بازی سبب شده تا در میان بهترین بازی های پلی استیشن 4 جایگاه خوبی را داشته باشد. در ادامه مقاله بهترین بازی های پلی استیشن 4 باما همراه باشید. اگر به دنبال نوستالژی و باس فایتهای این مجموعه هستید، میتوانید در این مقاله مروری بر تمامی باسفایتها داشته باشید. برای مطالعه نقد و بررسی بازی Persona 5 Royal میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. مطالعه ی اکتشافی، مطالعهای مقدماتی است؛ که بنا بر نوع تحقیق عمدتاً از طریق مطالعات کتابخانهای، مشاهده، یا مصاحبه شکل میگیرد. این کتابخانهها میتوانست خصوصی یا عمومیباشند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]