آشنایی با انواع ژانر کتاب ؛ ۱۹ ژانر مختلف کتابها

موضوعی که در سراسر این خاطرات وجود دارد، موضوعی است که چگونه عشق از طریق غذا بیان و تقویت میشود، و این توانایی زائونر در به تصویر کشیدن این حقیقت جهانی است که کتاب را بهسرعت به پرفروشترین کتاب رساند (حتی به «کتابهای مورد علاقه سال» رییس جمهور اوباما تبدیل شد).پس از اتمام خواندن گریه در اچ مارت ، حتما موارد دیگر را بررسی کنید. همانطور که از عنوان آن پیداست، گریه در اچ مارت اثر میشل زائونر (خواننده اصلی صبحانه ژاپنی) شما را به سمت دستمال کاغذی می برد. در مورد کتب غیرداستانی نیز ویرایشگر میتواند اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری و برجسته کند که این داده ها پس از دستهبندی دقیق در سرتاسر کتاب استفاده میشوند؛ این موضوع در حین ویراستاری کتب دانشگاهی و علمی بیشتر به چشم می آید و نقش ویراستار در اجرای صحیح آن پررنگتر از نویسنده است. موسسه لیدانکو با برخورداری از زبده ترین و مجرب ترین نیرو ها در انواع چاپ و خدمات چاپ توانسته است یک مرکز چاپ در ایران و مشهد باشدپوشش شومیز سلفون دار: این پوشش جذاب در واقع همان شومیز سلفون دار هست که در جلد های نرم از آن نام بردیم با این تفاوت که توسط چسب مخصوص صحافی به روی دو قطعه مقوای با گرماژ بالا مجلد شده است همانطور که در بخش جلد نرم گفتیم این نوع جلد بسته به سلیقه و سفارش ناشر با سلفون مات براق یا UV چاپ می شود. را بر روی آن حک میکنند. اگر جالب به نظر می رسد، آن را انتخاب کنید. در این کتاب، متا رام کام، فیلمنامه نویس موفق فیلمنامه ای را بر اساس ازدواج ناموفق خود می فروشد و 
توییتر
لئو ونس بی اگر سینما در نقش همسرش انتخاب می شود. جای تعجب نیست که این داستان وحشیانه نقدهای بی اگر دار Booklist و Publisher's Weekly را دریافت کرد و در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک سریال است! نرمافزار قلم برتر با ارائه فونتهای فارسی با کیفیت بالا، به برطرف کردن ایرادات فونتهای رایج از قبیل ناهماهنگی فاصله میان کلمات و حروف و همچنین ایجاد فاصلههای درست و دقیق بین آنها پرداخته و از این طریق، جهت طراحی حرفهای نشریات و کتاب به گزینهای مناسب تبدیل شده است. یک داستان دلخراش بقا، Deep Water یک تریلر دیگر در مورد جنبه تاریک بهشت است و اینکه چگونه زندگی جزیره می تواند به سرعت به یک کابوس تبدیل شودرئیس پلیس کیت بورکلدر فکر می کرد که زندگی امیش خود را پشت سر گذاشته است، اما وقتی بزرگان یک جامعه آمیش در پنسیلوانیا برای حل یک قتل به سراغ او می آیند، شخصاً درگیر می شود - و اولین عشق او متهم است. رمان سرگرمکننده و دلانگیز دی ارنست ثابت میکند که برای شروعی تازه، پیدا کردن دوستان جدید و یافتن عشق هرگز دیر نیست. تفاوت این کتابخانهها با کتابخانههای عمومیِ امروزی در محل تأمین هزینههای آنها بود که در کتابخانههای باستان این هزینه معمولاً از یک منبع عمومی تأمین نمیشد. همچنین با جستجوی خانه خود می توانید کتاب هایی را برای خود بیابید که بتوانید آنها را بخوانید و حتی هزینه ای هم برای شما نخواهد داشت. چیزی که Nora Goes Off Script را خاص میکند این است که چگونه مادری مجرد را برجسته میکند و روشهایی را که کودکان میتوانند هم عاشقانه جدید را پیچیدهتر کنند و هم آن را دلگرمتر کنند. اگر از طرفداران عاشقانه های غم انگیز à la Colleen Hover هستید، این عنوان را انتخاب کنید. این رمان خندهدار و عجیب و غریب است، اما برخی مضامین سنگینتر مانند از دست دادن و غم و اندوه را نیز با صداقتی صمیمانه بررسی میکند، و دقیقاً به همین دلیل است که رمانتیکهای مرده در هفتهنامه مورد بررسی قرار گرفت.


حال بیایید با هم به سراغ برخی از مهمترین انواع ژانر کتاب های داستانی برویم. توطئههای شرکتی، فساد، و قتل همه در این کتاب تابستانی طرفداران تریلر گرد هم آمدهاند . کتابخانهها ازجمله کتابخانههای تخصصی از این قاعده کلی مستثنی نیستند. اما این طنزهاو مجموعه مهارتهای چشمگیر هانا است که این یکی را از بقیه متمایز میکند. هانا بروکس ظریف اندام و ناآگاه - اما کاملاً کشنده - به عنوان بادیگارد برای محافظت از بازیگر و دلربای جک استپلتون استخدام می شود. نقش ها در جدیدترین رمان عاشقانه نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، کاترین سنتر، بادیگارد ، تغییر می کند. این رمان علمی تخیلی،ذهن درخشان و خلاق نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، کتاب گوتیک مکزیکی ، کتاب جزیره دکتر مورو اثر اچ جی ولز را در مکزیک دهه 1870 دوباره به تصویر می کشد. با روایتی که ریشه در وقایع تاریخی واقعی دارد و قهرمان کارلوتا مورو به بلوغ میرسد، دختر دکتر مورو رویکردی فمینیستی و ضداستعماری به داستان کلاسیک دارد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]