بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژیهای قیمتگذاری و بازاریابی دو شرکت

به طور کلی سیستم عامل اندروید توسط مخاطبان، کاربرپسند شناخته شده است. این افزایش قیمت با آنچه گوگل (سازندة سیستم عامل اندروید) تبلیغ میکرد - مبنی بر ارزان بودن گوشیهای اندرویدی - تناقض داشت و برخی شرکتها را از حضور در بازار گوشیهای هوشمند ردهبالا منصرف میکرد. به پایین اسکرول کنید، روی Advanced ضربه بزنید و کلید جابجایی را در کنار Allow notification snoozing روشن کنید. در نهایت، کلید روشن کردن وای فای خودکار را روشن کنید. از همین رو در صورت ارائه اطلاعات جدید این مقاله بروزرسانی خواهد شد. در این مطلب که با ارائه اخبار جدید بروزرسانی خواهد شد، قصد داریم درخصوص انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی های سامسونگ اطلاعرسانی کنیم. خبر انتشار اپدیت اندروید ۱۲ ممکن است برای بسیاری از کاربران هیجانانگیز باشد و برای نصب اندروید 12 روی گوشی خود بخواهند بدانند که گوشی های اندروید ۱۲ کدام مدلها خواهند بود یا کدام دستگاهها در لیست اندروید 12 و فهرست اپدیت اندروید 12 قرار دارند. در اپدیت اندروید ۱۲ ، یک داشبورد حریم خصوصی جدید وجود دارد که در آن میتوانید ببینید کدام اپلیکیشنها به کدام مجوزها دسترسی دارند.


برنامههای کاربردی زیادی در پلی استور وجود دارند. در ادامه با معرفی ۱۴ اپلیکیشن منتخب کاربران اندرویدی همراه ما باشید. استفاده از اپلیکیشن ها بدون نیاز به نصب آن ها امکان پذیر است. به جرئت میتوان گفت حضور این اپلیکیشن روی گوشی هر فرد یک نیاز ضروری است. گوگل درایو یکی از امنترین خدمات دهندگان فضای ابری است که از طریق آن شما میتوانید فایلهای خود را بدون نیاز به ذخیرهسازی روی دستگاه به فضای ابری منتقل کنید تا بتوانید به آنها در دیگر دستگاهها به راحتی دسترسی داشته باشید. حتی میتوانید آن را به برنامه پیشفرض تبدیل کنید که با نگه داشتن دکمه هوم در اندروید ۸.۰ اوریو و بالاتر ظاهر میشود. احتمالاً گوشیهایی مانند سامسونگ گلکسی سری S21 و S20 و Note 20، Fold، Z Flip و حتی سری M و A و F ؛ یا گوشیهای شیائومی سری می 11، می 10، سری ردمی K40 و K30 و سری نوت 10 ردمی. از طرفی دیگر شرکت های تازه کار مانند شیائومی در حال ارائه خدمات مطلوب با قیمت بسیار پایین تر در برابر رقبای قدرتمند خود مانند سامسونگ و ال جی هستند. آیکونها بصری تر شده اند. این نرم افزار از نظر کم بودن اسلایدهای آموزشی مورد انتقاد قرار گرفت و از نظر مخاطبان، نمایش اطلاعات مدرسین و راههای ارتباطی با آنها به طور مناسب طراحی نشده بود.

فیسبوک

«گستره رنگ» تلفن، طیف رنگهایی را که روی صفحه میبینید کنترل میکند، وسعت گستردهتر به این معنی است که رنگها زندهتر، اما همچنین کمتر طبیعی به نظر میرسند. اما تعداد کمی از آنها برای اکثر افراد کاربردی هستند و ما قصد داریم گلچینی از آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. این برای اپل اصلاً خوشایند نبود که در خانة خود ببازد؛ چونکه یک قسمت مهم تصویر برند آن در برابر گوگل برای همیشه خدشهدار میشد و ممکن بود عموم مردم آمریکا دیگر اپل را شرکتی نوآور ندانند. در همین رابطه میتوان بهویژه به دیتای ایالات متحدة آمریکا توجه کرد. با توجه به اینکه شرکت کنندگان همگی از دانشجویان سال پنجم و ششم بودند سن آنها تقریبا مشابه و حدود 24 سال بود. جالب است که فریمور نسخه A525FXXU4BUL8 یک ماه زودتر از آنچه که سامسونگ برنامهریزی کرده بود در روسیه ارائه شده است. در نسخه جدید نرمافزار زمانیکه برنامهای سعی میکند از دوربین یا میکروفون شما استفاده کند، هشدار میدهد و یک داشبورد حریم خصوصی جدید برای این تنظیمات را نیز ارائه میکند.


خاموش نگه داشتن Wi-Fi خود در حین بیرون رفتن، امنیت تلفن شما را افزایش داده و باتری آن را حفظ میکند. علاوهبر گوشیهای سری S21، سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 نیز ارائه کرده است و در جزئیات آن اعلام شده که کاربران را قادر میسازد تا از ویژگیهای سلامت پیشرفته و واچ فیسهای جدید لذت ببرند. همانطور که پیشتر اشاره شد، در این مطلب به ارائه جزئیات نسخه جدید اندروید برای گوشیهای سامسونگ خواهیم پرداخت. باتوجهبه شکل 2 دلیل طرح شکایت اپل از سامسونگ مشخص میشود؛ اما این فقط یک مرحله از بازیِ ترتیبیِ تکرارشوندة فوق بوده است و در تمام مراحل بازی، همین هزینه-فایدهها بررسی شدهاند. سیستمعامل اندروید هرساله با پیشرفتهای چشمگیری همراه میشود اما برخی برنامهها در آن هستند که بعد از گذشت سالها هنوز نصب آنها پیشنهاد میشود. تنظیمات را باز کنید، به برنامهها و اعلانها بروید و سپس روی Advanced، برنامههای پیشفرض و برنامه دستیار دیجیتال ضربه بزنید. برای فعال کردن این ویژگی، به تنظیمات، برنامهها و سپس اعلانها بروید. قابلیت کپی / چسباندن پیشرفته ، به کاربران امکان می دهد کلمه ای را با نگه داشتن مطبوعات ، کپی کردن و چسباندن انتخاب کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]