ویزا کارت یا مستر کارت ؟

حال که درباره اپل آیدی مطالبی را فرا گرفتید برای ساخت مرحله به مرحله اپل آیدی میتوانید به مقاله آموزش ساخت اپل ایدی مراجعه نمایید. Apt, Suit, Bldg: نام ساختمان که میتوانید آن را خالی بگذارید. برای مثال در این شرایط دیگر مجبور نیستید که هنگام استفاده از آی پاد خود تمام اطلاعات وارد شده در محصولات مک یا گوشی آیفون خود را دوباره در سیستم وارد کنید. در قسمت بعدی هم ایمیل خود را وارد کنید. به تنظیمات گوشی بروید و sign in کنید، گزینه Don’t have an Apple ID or forget it را انتخاب کنید، Create New Apple ID را انتخاب کنید، برای اطلاع از مراحل بعدی به مقاله مراجعه کنید. حواستون باشه برای یک ایمیل فقط یک اپل آیدی میتونید ست کنید. تیک کنار قسمت “agree to terms and conditions” که به معنای مو اپل آیدی ت با قوانین و مقررات اپل است را هم بزنید و در نهایت روی Continue کلیک کنید. آدرس برای اپل آیدی حتما نباید واقعی باشد بلکه میتوانید از آدرسهای جعلی سایتهایی مثل fakeaddressgenerator که در همین مقاله لینک آن قرار داده شده است استفاده کنید.

اینستاگرام

در صورتی که از اپل آیدی کمک بگیرید، میتوانید محتوای دستگاههای اپل مختلفی که دارید از آنها استفاده میکنید را همگامسازی یا اصطلاحاً سینک (Sync) کنید. در صورتی که این مقاله برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد میشود مقاله اپل پارک را مطالعه کنید. مستر کارت استاندارد: در صورتی که علاقه مند به خرید در سایت های فروشگاهی هستید، می توانید نسبت به دریافت مستر کارت استاندارد اقدام نمایید. زیرا زمانی که شخصی شماره همراه خود جهت ثبت نام در یک برنامه را وارد می کند به نوعی احراز هویت او صورت می گیرد. در متن این مقاله به طور کامل گفته شد که به دلیل تحریم ها، شرکت های مختلفی در ایران اقدام به صدور مستر کارت می کنند و هر یک مراحل مختص به خود را جهت دریافت مستر کارت تعیین می کنند. در ادامه به بررسی کامل راه های ساخت این شماره تلفن ها خواهیم پرداخت. سه روش مهم و متداول وجود دارند که از طریق آن ها می توان به شماره تلفن برای اپل ایدی دست یافت. هیچ روش موثری برای فعالسازی دوباره حسابهای کاربری حذف شده و دسترسی به دادههای آنها وجود ندارد و تمامی محتوای مرتبط با آنها از جمله تصاویر و پیامها و اطلاعات سرویسهای مختلف مثل آیکلاد و اپ استور از بین خواهد رفت.


کافیست وارد Apple menu شوید، System Preferences و پس از آن Sign In را انتخاب کنید. ندارد. مواظب برخی از افراد سودجو باشید، ممکن است تحت این عناوین بخواهند هزینه اضافی از شما بگیرند و اپل آی دی را به شما بفروشند، پس به هیچ وجه قبول نکنید. چرا ساخت شماره تلفن الزامی است؟ با این حال دو دلیل مهم وجود دارند که ساخت این نوع شماره تلفن را الزامی می کند. از میان این موسسه های مالی و بانک ها دو شرکت ویزا کارت و مستر کارت هستند که توانسته اند اعتبار و پذیرش خود را در تمامی دنیا به اثبات برسانند. در ادامه به ایمیل خود بروید، کد دریافتی از اپل را کپی و در این قسمت تأیید کنید. مستر کارت چیست: امروزه رایجترین استفاده مستر کارت مربوط به خرید از سایت های خارجی چون: آمازون، ebay، علی اکسپرس و … لوگوی این کارت دو دایره زرد و نارنجی رنگ بود که همدیگر را همپوشانی می کرد.


در قسمت اول نام، قسمت دوم نام خانوادگی، قسمت سوم تاریخ تولدتان به میلادی را وارد کنید. جالب است بدانید در حالت پیشفرض اپل به هر اپل آیدی 5 گیگابایت فضای رایگان اختصاص می دهد که در صورت نیاز می توان فضای بیشتری را با پرداخت مبلغ معین اجاره کرد. این مشخصه جایگزین مناسبی است برای زمانی که دسترسی به کنترل پنل نداشته باشید. اگر در آمریکا خانهای ندارید نگران نباشید به سایت Fake Address Generator بروید و یک آدرس برای خودتان دستوپا کنید. 3. تمامی اطلاعات خواسته شده در این بخش و دیتا های مورد نیاز را وارد کنید. سپس پیام کوتاهی که حاوی یک کد است را دریافت کنند. اپلیکیشن Textplus ایده آل ترین برنامه جهت ساخت شماره تلفن مجازی است. برنامه Textfree یکی دیگر از برنامه های کاربردی است که برای طراحی شماره تلفن برای اپل ایدی می توان از آن استفاده کرد. بلکه برای داشتن آن ها باید مراحلی را در نظر گرفته و آن ها را طی کرد. حتی اگر مقوله هزینه را هم کنار بگذاریم، مشکلات امنیتی متعددی پیرامون استفاده از اپل آیدی کارتی وجود دارد که حریم شخصی کاربران آنها را تهدید میکند


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]