معرفی تمامی نسخه های اندروید (از اولین تا آخرین نسخه اندروید)

توسعهدهندگان اندروید در برنامهی اندروید استودیو (Android Studio) که مخصوص برنامه نویسی در این پلتفرم است، میتوانند میزان کاربران خود را با توجه به نسخههای محبوب اندروید پیشبینی کنند و بر این اساس اپلیکیشن خود را بر مبنای یکی از نسخههای اندروید توسعه دهند. دلیل فاصله زمانی بین پیش نمایش توسعه دهنده و انتشار نهایی این است که گوگل نرم افزار را به دست توسعه دهندگان برساند. گوگل هر ساله نسخه های جدیدی از اندروید با قابلیت های جدید معرفی می کند. 02.07.2022 : اندروید 12 برای گوشی های ROG Phone 3 عرضه شد. می خواهم راجع به تاریخچه اندروید بیشتر بدانم! تا کنون درباره ویژگی های مختلف بازیابی داده DroidKit مطالب زیادی گفتم، اما آیا می دانستید که این ابزار در واقع به عنوان شاه کلیدی برای رفع تمام مشکلات مرتبط با سیستم عامل اندورید طراحی شده است؟ 03.08.2022 : اندروید 12 برای گوشی های Nokia 5.4 عرضه شد. باید صبر کنیم تا در ماههای آینده اخبار بیشتری از اندروید 13 (Android 13) بهدستمان برسد تا بهشکل بهتری امکانات آن را بررسی کنیم.

تلگرام

احتمال زیاد طی هفتههای آینده اطلاعات بیشتری از تغییرات آپدیت اندروید ۱۳ و امکانات آن خواهیم داشت. نرم افزارهای آموزشی بر مبنای این سیستم عامل ممکن است شامل حال درصد بیشتری از مخاطبان شود. فرض کنید که قصد تهیه و ارائه یک فیلم آموزشی از کار کردن با بخشهای مختلف گوشی هوشمند را داشته باشید. محتویات آموزشی دفترچه و نرم افزار یکسان بوده است. در زمینه پخش هم بهتر است بدانید کنترل رسانهها در مقایسه با گذشته بهبود یافته است. همچنین یک قابلیت جدید با عنوان تنظیم مجدد مجوزها ارائه شده و به صورت خودکار، کلیه مجوزهای برنامههایی را که مدت زمان معینی از استفاده آنها گذشته است هم لغو خواهد کرد. صاحبان دستگاه های اندرویدی حتما باید یک حساب کاربری در گوگل افتتاح کنند؛ چراکه بدون آن نمی توانند حداکثر استفاده را از گوشی خود ببرند. متاسفانه من دستم خورد و دلیت چت یکی از مخاطبین تلگرام رو زدم و تمام عکسها و فیلم ها و پیام های ایشون پاک شد از تلگرام. به غیر از گوشیهای پیکسل گوگل، پیشبینی تاریخ عرضه اندروید 13 برای سایر گوشیها و اینکه کدام یک از آنها این آپدیت را دریافت میکنند کار سختتری است. اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۹ برای تمامی گوشیهای گوگل پیکسل منتشر شد و نسخه نهایی آن در تاریخ سوم سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.


به همین ترتیب انتظار داریم اندروید ۱۳ برای پرچمداران شیائومی هم منتشر شود. اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید، راهنمای خرید گوشی شیائومی را از دست ندهید. بد نیست بدانید که کماکان امکان استفاده از دکمه اضطراری و گزینههای بوت هم در دسترس قرار دارند. Galaxy M22 (به دلیل مقرون به صرفه آن) از نسخه Core One UI استفاده میکند و این بدان معنی است که برخی از ویژگیهای موجود در دستگاههای رده بالاتر در اینجا در دسترس نخواهند بود. شما میتوانید اعلانها را بر اساس مخاطبین مورد علاقه خود هم اولویتبندی کنید تا در قسمت بالای صفحه ظاهر شوند و بدین ترتیب، محدودیتهای موجود را کنار بزنید. عملکرد این قابلیت مشابه چت حبابی مسنجر فیسبوک است، اما سایر برنامههای پیامرسان موجود در گوگل پلی هم قادر به اجرای کارآمد آن خواهند بود. همچنین دو بخش دیگر با عنوان نوتیفیکیشنهای هشدار و نوتیفیکیشنهای خاموش هم وجود دارد. پس قبل از خرید گوشی بد نیست درباره این دو نسخه اندروید اطلاعات کافی داشته باشید و تفاوت اندروید 10 و 11 را بدانید.


برای انجام این کار نیازمند یک برنامه ضبط نمایشگر خواهید بود و در اندروید 11، دیگر نباید نگران نصب برنامه شخص ثالث به منظور انجام این کار باشید. این موضوع باعث می شود تا افراد با بودجه های مختلف، توانایی خرید حداقل یک محصول را داشته باشند. 06.01.2022 : اندروید 12 برای گوشی های Galaxy Tab S7 Plus عرضه شد. تفاوت اندروید 11 با 10 ؛ چه چیزهایی تغییر پیدا کردهاند؟ اما اگر این نوتیفیکیشن ارائه نشده، به چه صورت میتوانیم وجود آپدیت برای گوشی اندرویدی خود را بررسی کنیم؟ اندروید 13 برای چه گوشیهایی منتشر میشود؟ هنوز هم خبر موثقی از زمان دقیق عرضه اندروید ۱۲ در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد در ماه سپتامبر امسال آماده عرضه جهانی باشد. جدیدترین گوشیهای شیائومی سری می 11، می 10، می 10T، می 10S، ردمی K40، و سری K30 و نوت 10 احتمال زیاد در فهرست اپدیت اندروید 12 قرار میگیرند. همچنین شما را با ویژگیهای اندروید 11 سامسونگ و اندروید 11 شیائومی هم آشنا خواهیم کرد که البته با عنوان One UI 3.1 و MIUI 12.5 شناخته میشوند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]