در این مقاله به صورت جامع بررسی کردیم که پی پال چیست؟

اپل آیدی چیست و کاربردهای آن

همچنین کمپانی مستر کارت بعد از گذشت دو سال اقدام به خرید شرکت استرالیایی پین پوینت کرده است. همچنین گفتیم که در اصل اپل آیدی فرایند احراز هویت کاربر برای خود کمپانی اپل را طی چند مرحله انجام می دهد و در هر زمانیکه تمایل داشته باشید محتوای گجت های اپلیتان را طبق نیاز و علاقه شخصی با همدیگر یکی کنید به این آیدی نیاز دارید. همچنین دستگاه هایی که با یک اپل ایدی به ایکلود متصل هستند با هم همگام هستند و اطلاعات و داده های یکسانی را می توانند رد و بدل کنند . همچنین بتوان از طریق آن تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. که مزایای بسیاری دارد که در یک مقاله ی جداگانه در مورد آن با شما صحبت خواهیم کرد. اشاره کرد . ما در این مقاله برای هر یک از این سرویس ها توضیح مختصری خواهیم داد تا شما با کاربرد آن ها آشنا شوید . از جمله این محصولات میتوانیم به اپ استوری آی او اس، آیتیونز، آی بوک، فیس تایم، آیکلود و مک اپ استور اشاره کنیم که هر یک خدمات خاص خود را ارائه میدهند. همان طور که پیش تر اشاره شد، به علت محدودیت ها و تحریم های مختلف، صدور مستر کارت در کشور ایران از طریق شرکت ها و مؤسسات گوناگون صورت می گیرد و متاسفانه به دلیل عدم وجود قوانین مالی و بانکی در این زمینه، امکان تخلف و خسارت مالی همواره وجود دارد.


در این مقاله به صورت جامع بررسی کردیم که پی پال چیست؟ شرکت هایی که در حال ایجاد و تولید اپل آیدی هستند به دو صورت اپل آیدی را تهیه می کنند. اما از آنجایی که فرآیند ساخت اکانت اپل مخصوصا برای کاربران ایرانی کمی با زحمت همراه است اکثر افراد ترجیح می دهند با هزینه ای اندک اقدام به خرید اپل ایدی معتبر کنند که وبسایت های مختلفی این کار انجام میدهند. به همین دلیل این افراد برای حفاظت از حریم خصوصی و مخفی کردن اطلاعات موجود در تلفن همراه خود اقدام به ساخت این نوع شماره تلفن می کنند. در صورتی که ساخت اپل آیدی را به دست اشخاصی دیگر بسپارید یا حساب اپل آیدیای را از شخصی دیگر بخرید، اطلاعات شما در اختیار آنها نیز قرار میگیرد و این موجب بهخطر افتادن امنیت دستگاه شما میشود. در صورتی که شما این کار را انجام دهید، حساب شما بهراحتی احراز هویت میشود. یکی از مهمترین کارهایی که شناسه اپل برای شما انجام میدهد، این است که شما را به اپ استور یا همان فروشگاه اپلیکیشنهای اپل متصل میکند و به شما اجازه میدهد که به اپلیکیشنهای این فضا دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. اپل آی دی در واقع هویت کاربر اپل است و روشی است که اپل شما را شناسایی میکند، خریدهای شما را ردیابی میکند و باعث میشود همه دستگاههای اپل شما به طور یکپارچه با هم کار کنند.


اگر مراحل را تا اینجا به درستی انجام داده باشید یک ایمیل حاوی یک کد تایید ساخت اپل آیدی برایتان ارسال میشود. نکته ی مهم : اگر شما ریجن اپل ایدی خود را اشتباه انتخاب کرده اید یا قصد دارید آن را تغییر دهید به آموزش تغییر ریجن اپل ایدی مراجعه کنید . ولی کمی درنگ ننمایید و قسمت آخر آموزش را با ما همراه باشید. همانگونه که قبلا نیز گفته شد شبکه های مستر و ویزا خدمات و مزایایی را برای مشتریانشان منظور کرده اند دراین جا به اختصار در متن مقایسه ای ذیل آورده شده است. شاید این طور به نظر برسد که سود بیست درصد آن هم بصورت سالانه مبلغ زیادی نیست ، اما در قیاس با سود سالانه چهار درصدی در بانک های کانادا ، بسیار قابل توجه است. به طور کلی اپل آیدی یک حساب کاربری هست که در دستگاه های ساخته شده توسط شرکت اپل استفاده میشود.
واتساپ

اسناد، مدارک، عکسها، مدیا و هر اطلاعاتی که بخواهید روی این فضا ذخیره میشود و شما میتوانید از هر جا و با هر دستگاه سازگار به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. سرویسی است که به شما فضایی ابری اختصاص می دهد تا بتوانید داده های خود را ذخیره نمایید . در صورتی که این کاربر در دوران استفاده از دستگاه، اپل ایدی ساخته باشد تمام اطلاعات او در این اپل آیدی ذخیره شده است. بنابراین اشخاص دیگر به راحتی می توانند علاوه بر شماره تلفن همراه به بسیاری از اطلاعات او در تلگرام، واتساپ و انیستاگرام دسترسی داشته باشند. اگر کسی به این اطلاعات دسترسی داشته باشد اپل آیدی و اطلاعات شخصی خودتون رو از دست می دهید. این اطلاعات شامل موقعیت مکانی دستگاه در هر لحظه و عکس های شخصی شما نیز می شود. از جمله این سرویس ها می توان به FaceTime, iMesغیر مجاز می باشدe, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و … اپل ایدی مانند ایمیلی است که هر شخصی برای خودش می تواند درست کند و به وسیله ی آن به یک سری سرویس ها دسترسی پیدا کند .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]