پتاسیم و ویتامین های B و B12

با این کار اکسیژن کافی را به فولیکول های مو برسانید و مولکول های پروتئین را به هم متصل کنید و کارکرد غده های چربی را افزایش دهید. ماسک با پوست موز ; پوست موز زرد رنگ غنی از منیزیم ، پتاسیم و ویتامین های B و B12 است. موز حاوی ویتامین A ، ویتامین B ، ویتامین E و پتاسیم است که هر یک از آنها با مرطوب نگه داشتن پوست و محافظت از آن در برابر رادیکال های آزاد ، در از بین بردن لکه های پوستی موثر است. همچنین از نشانه های کمبود سیلیکون در بدن می توان به نازک شدن موها، شکستن ناخنها، چین و چروک و پیری پوست اشاره کرد. این ماسک فرآورده ای است بی نظیر، مخصوص موهای خشک، وز و صدمه دیده حاوی ترکیبات کراتین که در بافت مو نفوذ کرده و ساختار مو را از ساقه تا نوک مو ترمیم و بازسازی می کند و در نتیجه شادابی، طراوت، نرمی و درخشندگی خاصی به موها می بخشد . در این روش، موهای وز و شکننده که ممکن است در اثر رنگ مو نامناسب اتفاق افتاده باشد را نرم لطیف و درخشان میکنند.

تلگرام

معمولاً افراد مبتلا به بیماری روزاسه نمیتوانند از هر محصول مراقبتی برای پوستشان استفاده کنند؛ زیرا پوستشان بسیار حساس بوده و ممکن است به برخی از ترکیبات محصولات مختلف واکنش نشان دهد که در این صورت راش پوستی و خارش ناشی از آن بسیار آزاردهنده است؛ بنابراین در صورت داشتن روزاسه تنها تحت نظر متخصص پوست از محصولات مراقبتی و درمانی استفاده کنید. استفاده گاه و بیگاه از ماسکهای خانگی مو در کنار محصولات مراقبت از مو میتواند تنوع خوبی باشد. ماسک پوست موز یکی از موثرترین درمان های خانگی آکنه است. آنتی اک گروو ان های موجود در پوست موز از اشعه ماورا بنفش محافظت کرده و از ا گروو های چرب موجود در پوست تغذیه می کنند که برای پوست های چرب مناسب می باشد. همچنین حاوی یک آنتی اک گروو ان به نام لوتین است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند و از پوست در برابر سرطان و آسیب های خورشید محافظت می کند. موز با روغن زیتون داری آنتی اک گروو ان است و می تواند روند پیر شدن پوست را کند کند، ویتامین E موجود در آن باعث محافظت از پوست در مقابل اشعه UV می شود. موز موهای آسیب دیده و خشک را هیدراته و مرطوب میکند، چرا که سرشار از ویتامینها و مواد معدنی (مانند پتاسیم) است که میتوانند موها را تقویت کرده و PH پوست سر را متعادل کنند؛ و روغن زیتون سرشار از چربیهای سالم و ویتامین E است که میتوانند موها را درخشانتر و براق تر نشان دهند.


مثلاً ماست با روغن نارگیل برای کمک به ریزش مو، با عسل برای کمک به حفظ رطوبت مو، با آووکادو برای تقویت مو و افزایش درخشش، یا با لیمو برای کمک به تعادل PH پوست سر، استفاده میشود. تخم مرغ سرشار از ویتامین های A، D و E، پروتئین ها و ا گروو های چرب است و می تواند به حفظ درخشندگی موهای شما کمک کند. ویتامین B12 موجود در پوست موز به بازسازی سلولهای سالم پوست و کاهش لکه های پوستی کمک می کند. کراتین موجود در این محصول بی نظیر، با کمک به حفظ پروتیین و اضافه کردن کراتین، مو را ترمیم، احیاء و شفاف می سازد و همچنین مو را براق، شفاف و ابریشمی کرده و شانه زدن را آسان می نماید . برای تهیه ماسک ماست و پوست موز ، نصف لیوان ماست را به یک پوست موز له شده اضافه کنید و حدود 15 دقیقه روی صورت خود قرار دهید ، سپس آن را بشویید. برای کاهش التهاب و قرمزی ناشی از جوش های صورت ، کمی ماست به ماسک پوست موز خود اضافه کنید. ماسک موز می تواند شادابی را به پوست های خشک بخشد و لطافت لازمه را ایجاد نماید. اما به طور معمول بهتر است ماهی یکبار از این خدمات استفاده کنید.


اگر تا به امروز سرمی برای مراقبت از پوست خود انتخاب نکردهاید، بهطور جدی چیزی را از دست ندادهاید اما میتوانید مطمئن باشید که دوز بالایی از مواد و عوامل فعال پیرکننده پوست به سرعت برق و باد جذب پوستتان میشوند. اگر از یک آرایشگر بپر گروو هزینه کراتینه مو برای من چقدر است، سریعا میپرسند: قد موهایت چقدر است؟ اگر می خواهید وزن کم کنید مقدار کالری مصرفی خود را چک کنید. برای استفاده از خاصیت ضد پیری موز ، آن را حداقل نیم ساعت بگذارید تا روشن بماند ، سپس آن را با آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. این مواد را خوب مخلوط کنید ، سپس این مایع را در یخچال قرار دهید تا کمی خنک شود ، زیرا این محلول خنک پوست شما را سفت می کند. تمام مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکدست درست شود. هر دو ماده را با همزن بزنید تا بهدرستی مخلوط شوند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]