قطعه میکروسوئیچ یکی از لوازم جانبی لباسشویی است

این پنل کاربردهای فراوانی در دستگاه دارد و ممکن است از ناحیه دکمهها، تنظیمات، نمایشگر یا قاب پنل آسیب ببیند. منظور پنل دکمهها، همان پنل کاربری یا مجموعه نمایشگر و دکمههای ماشین لباسشویی است که قابلیت فرمانپذیری دستگاه و نمایش وضعیت و مراحل شستوشو را ایجاد میکند. موتور دایرکت درایو یکی از انواع موتورهای ماشین لباسشویی سامسونگ با فناوری جدید است که در آن هیچ تسمهای بهکار نمیرود و مستقیما به دیگ متصل میشود. پس از تعویض المنت و قبل از راه اندازی ماشین ، ابتدا درام را با دست بچرخانید تا از عدم درگیری المنت با درام مطمئن شوید ، سپس لباسشویی را به برق متصل نموده و شستشوی لباسها را ادامه دهید. این قطعه معمولا به مرکز سهنظام متصل و ثابت میشود. اگر این قطعه خراب باشد، لباس ها به درستی شسته نمی شوند. توضیح : قطعات الکترونیکی که در برد الکترونیکی یا رله استفاده شدهاند، گاهی اوقات به اصطلاح میچسبد و هنگامی که برد فرمان قطع جریان المنت را صادر میکند رله کماکان جریان را برقرار نگه میدارد که اگر آب از دیگ خالی شود المنت لباسشویی خراب میشود. در قسمت قبل توضیح دادیم که در صورت باز شدن درب ماشین لباسشویی قطعه میکروسوئیچ مانع از ادامه کار ماشین لباسشویی میشود.

قطعه میکروسوئیچ یکی از لوازم جانبی لباسشویی است که هنگامی که ماشین لباسشویی در حال کار است، از باز شدن درب آن جلوگیری میکند در واقع میکروسوئیچ یک قفل ایمنی برای لباسشویی محسوب میگردد تا در حین کار درب لباسشویی باز نشود، زیرا باز شدن درب در زمانی که دستگاه در مرحله آبگیری یا به اصطلاح روی دور تند است، بسیار خطرناک میباشد. هدف این مقاله طراحی یک مدل برنامه ریزی ریاضی چند هدفه برای زمان بندی ماشین آلات چندکاره در یک سلول تولیدی است. یکی از مشکلاتی که بعضی از مجموعه های غیرمتخصص با آن روبهرو هستند و باعث به دردسر انداختن مشتریان میشود، عدم مهارت و دانش لازم برای تعمیر محصولات برندهای مختلف است. به عنوان مثال در بسیاری از مواقع تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با نوع تعمیر لباسشویی سامسونگ متفاوت است؛ زیرا تکنولوژی ساخت ماشین های لباسشویی برندهای مختلف معمولا تفاوت هایی با یکدیگر دارد و عدم آشنایی با این موضوع میتواند آسیب های جبران ناپذیری به لباسشویی خانه شما وارد نماید.

تلگرام

موتور ماشین لباسشویی معمولاً از نوع آسنکرون است که برای خشک کردن و شستن لباسها از دو سرعت مختلف در آن استفاده شده است. دیگها همچنین در مدلهای مختلف ماشینهای لباسشویی با هم تفاوت دارند و از دو جنس پلیمر یا فلز هستند. دیگ داخلی محفظهای با منافذ کوچک است که امکان آبکشی و همچنین شستوشوی لباسها را فراهم میکند. پولیهای ماشینهای لباسشویی سامسونگ قطعاتی دایرهای شکل در دو اندازه بزرگ و کوچک هستند. در زمان مواجه شدن با هر یک از دو عیب مذکور ، کافی است ابتدا ، کنتاکتها را از یکدیگر جدا ساخته و سپس توسط اسپری کنتاکت شور ، سطح پلاتینها را شستشو دهید. لازم است بدانید ، پیچ مذکور در واقع تعیین کننده زمان عملکرد کلید داخل هیدرواستات بوده و در صورت چرخاندن پیچ و خارج نمودن آن از وضعیت فعلی ، بدون شک ارتفاع آب درون مخزن تغییر خواهد نمود. قطعه هیدروستات به عنوان یکی از انواع قطعات لباسشویی است که تنظیم کردن میزان آب ورودی به داخل دستگاه را برعهده دارد. زمانی که برد، فرمان تخلیه را صادر کند، پمپ تخلیه آب را از درون دستگاه به فاضلاب منزل تخلیه می کند. و از آنجایی که امروزه به خاطر تغییرات قیمت دلار و نوسانات بازار، قیمت قطعات متغیر می باشد، در نتیجه قیمت قطعات ماشین لباسشویی به روز می باشد و شما عزیزان برای آگاهی از قیمت ها، لازم است تا با ما به صورت تلفنی تماس حاصل بفرمایید.


جهت اطلاع از شرایط گارانتی لوازم یدکی و قیمت فروش قطعات ماشین لباسشویی LG از طریق شماره های ذکر شده در این سایت با ما در تماس باشید. در نظر داشته باشید که باید خرید خود را از فروشگاهی مطمئن و شناخته شده انجام دهید. تشکیل شده است. در صورتی که قطعه ی مورد نظر آسیب دیده باشد، فرسوده شده باشد و یا شکسته باشد، لازم است تا آن را تعویض کنید. آی پی یدک برای راحت نمودن و در نظر گرفتن شرایط افراد مختلف، این امکان را میسر کرده است تا در جهت خرید لوازم جانبی و لوازم یدکی ماشین لباسشویی، به فروشگاه حضوری مراجعه کنند. با قطع ترموستات، المنت عمل تولید گرما را متوقف کرده و دمای آب به تدریج کاهش مییابد. روتور تحت تأثیر دو میدان موجود (همانند موتورهای آسنکرون)، به چرخش در آمده و از آنجا که پروانه همزن با آن کوپل شده است، عمل تخلیه آب، آغاز میشود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]