در این مطلب ما ۲۰ بازیگر زن ایرانی موفق را با عکس های زیبا و زندگینامه مختصرشان به شما معرفی میکنیم

{Find|Discover} اکنون، برای فهرست بازیگران ایرانی چه کاری {باید|باید|باید} انجام دهید{سریع|سریع}؟

او در سال ۸۷ به گروه موسیقی «دارکوب» پیوست و کنسرتهایی با این گروه برگزار کرد. او چندین کنسرت مستقل هم برگزار کرده و آثار خوانندگان بزرگ را بازخوانی کرده است. او در سالهای اخیر هم چند تک آهنگ منتشر کرده که واکنشها به آنها هم اغلب منفی بوده است. پرویز پرستویی به طور کلی تجربهی خاصی در زمینهی خوانندگی نداشته، اما چند آلبوم دکلمه منتشر کرده است. او بارها در مصاحبههای خود اعلام کرده دوست آلبوم موسیقی خودش را منتشر کند. او در سالهای ۸۷ و ۹۱، آلبومهای موسیقی «برگ و باد» و «ماه میخنده» را منتشر کرد. سال ۸۷ با همسرم نامزد کردیم، ۹ تیر ۸۸ تاریخ عقدمان بود و اردیبهشت ۹۰ از هم جدا شدیم. مرور مصداقی ظهور و اوجگیری برخی دیبا مووی ها در سینما و افول و فراموشی برخی از آنان، بخش دیگری از مباحث آرش خوشخو بود. ۴- لاله مرزبان. لاله مرزبان (متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در ازنا) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او را حالا با قطعیت میتوان جزو سوپرا دیبا مووی ای سینمای ایران نامید؛ سوپراستار نه به معنای فروش و زیبایی چهره، بلکه به عنوان یکی از تکنیکیترین و برترین بازیگران سینما که نتیجه سالها تلاش او در صحنه تئاتر است.


او در سال 2005 به عنوان مدل در هفته مد سئول شرکت کرد و عنوان جوانترین مدل مرد سئول را از آن خود کرد. حتی هنگامی که زن در حال نماز خواندن است اگر مرد نامحرم در آن جا حضور داشته باشد باید جوراب به پا داشته باشد در غیر این صورت نمازش باطل است. این آلبوم از ۷ قطعه تشکیل شده که در همگی آنها از اشعار حافظ استفاده شده است. حداقل این است که شیعیان زیدی و انصارالله، دیگر آن وضع دو سال قبل را نخواهند داشت. او موزیک ویدئویی هم برای یکی از قطعات این آلبوم به نام «جیغ» منتشر کرد که با واکنشهای مختلفی رو به رو شد. او فعالیت خود در این زمینه را با خواندن ترانههای شاد کودکانه آغاز و بعدها آلبومی هم از آنها منتشر کرد. کاربران ایرانی یک خانم ورزشکار به نام شیوا طاهری را که در ورزش مچ اندازی رتبه جهانی کسب کرده با شیوا طاهری بازیگر زن تلویزیون اشتباه گرفتند و این اتفاق واکنش این بازیگر زن را در پی داشت. عکس های بازیگران زن ایرانی آبان ۹۳.

اینستاگرام

در این مطلب ما ۲۰ بازیگر زن ایرانی موفق را با عکس های زیبا و زندگینامه مختصرشان به شما معرفی میکنیم. عکس ، عکس بازیگران ایرانی ، عکس زیبا، عکس خنده دار ، عکس … مادر او خانه دار بود. در آلبوم دوم، هدایتی علاوه بر خوانندگی، به آهنگسازی قطعات نیز پرداخته بود. بهداد اولین آلبوم رسمی خود به نام «هزار هیچ» را در سال ۹۹ منتشر کرد که آهنگسازی آن را به طور مشترک با مسعود فیاض زاده انجام داده بود. بهرام رادان سالها پیش از ایفای نقش یک نوازنده و خوانندهی گرفتار اعتیاد در فیلم سینمایی «سنتوری»، در سال ۹۱ اولین آلبوم رسمی خود به نام «روی دیگر» را با آهنگسازی کیوان هنرمند منتشر کرد. او در سال ۹۵ اولین آلبوم رسمی خود به نام «می فهممت» را منتشر کرد که بازخورد مثبتی از سوی مخاطبان و اهالی موسیقی دریافت نکرد. او در یکی از قسمتهای برنامهی خود «همرفیق» گیتار به دست شد و بخشی از یکی از قطعات ناصر عبداللهی را خواند که اجرای قابل قبولی نبوداو علاوه بر خوانندگی، پیانو، گیتار و سازدهنی هم مینوازد و رهبر گروه موسیقی «ترافیک» است که در سال ۹۱ تأسیس شد. وی متولد 6 نوامبر 1981 برابر با 14 مهر 1360 است. بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز کرده است در کارنامه کاری خود ساخت فیلمهای «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را دارد؛ اما این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است. جی چانگ ووک از محبوب ترین بازیگران کره ای متولد 5 جولای 1987 برابر با 14 تیر 1366 است. از آثار دیگر این بازیگر کره ای پرطرفدار میتوان به سریال دبیلو (W 2016) و عشق یک کتابچه راهنماست (Romance Is a Bonus Book 2019) اشاره کرد. اما از سال ۸۲ بود که مدیری فعالیت در عرصهی خوانندگی را به طور جدی تری پی گرفت که حاصل آن خواندن تیتراژ چندین فیلم و سریال از جمله تعدادی از سریالهای خودش بود. بعد از چندین کار تصویری، در «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی بالاخره دیده شد و پس از آن کیفیت آثار سینماییاش سیر صعودی گرفت. او در سال ۷۷ با گروه موسیقی «آرین» وارد همکاری شد، اما بعدها از این گروه جدا شد و بازیگری را در پیش گرفت.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]