اصلیترین سریالی که باعث دیده شدنش شد سریال ستایش بود

اولین سریال که او با آن دیده شد، شاید سریال ولایت عشق را بتوان نام برد، در مدار صفر درجه هم حضور موفقی داشت، اما اصلیترین سریالی که باعث دیده شدنش شد سریال ستایش بود. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. تحصیلات عالیه در رشته بازیگری دارد و به گفته خودش شغلش بازیگری است و به خاطر همین از ابتدا کارش را با عشق شروع میکند و هنوز هم عاشق بازیگری است و برای ایفای یک نقش استرس خاص خودش را دارد. او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد. او در رشتهٔ اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. مرد آتشکاری در طی یک ماجرایی با روح پدرش درگیر میشود و روایت این فیلم کمدی را شکل میدهد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلمهای شمعی در باد و سنتوری نیز شد.


او دو سال بعد موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دو فیلم «تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی» و «عرق سرد ساخته سهیل بیرقی» از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.جدیدی مسیر موفقیت و بازی در نقشهای متفاوت را یکی پس از دیگری به بهترین شکل ممکن انجام میداد و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با بازی در نقش یک مأمور امنیتی وطنپرست در فیلم «روز صفر به کارگردانی سعید ملکان» تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخت. او در میان 10 بازیگر محبوب هالیوود در جهان در سال 2021 در صدر قرار دارد. مین یونگ از معروف ترین بازیگران کره ای در جهان است. یکی دیگر از معروف ترین بازیگران ترکیه جان یامان است .جان یامان در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر استانبول در خانواده ای که ریشه آن ها در یوگسلاویاست متولد شد. یعنی به جای آنکه انقلابیون سرکار بیایند، منصور هادی که معاون علی عبدالله صالح و یکی از سرکوب کنندگان جنوبی ها در سال ۱۹۹۴ بود جانشین وی شد. لیلا برخورداری از بازیگران متولد ماه اردیبهشت (زاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷ در تهران ) اهل ایران است. پویا امینی از بازیگران متولد ماه اردیبهشت (زاده ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ در تهران)و از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

تلگرام

بهرام رادان از بازیگران متولد ماه اردیبهشت (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) خواننده و تهیهکننده موسیقی ایرانی است. رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کردهاست. احمد مهرانفر برترین بازیگر طنز که توانایی های خود را با کاراکتر جذاب ارسطو در پایتخت نشان داده بود، با ایفای چند تیپ دیگر نشان داد که استاد تیپسازی است. او که فارغالتحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است، کارش را در زمان دانشجویی از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال در قلب من به کارگردانی حمید لبخنده و در نقش سینا آغاز کرد. او در سن 16 سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلمها و مجموعههای خود دارد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلمهایی چون کلاهقرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینیفروش، کلاهقرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاهقرمزی و بچهننه را در کارنامهٔ هنریاش داردلیلا فارغالتحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوقلیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است. لیلا فارغ التحصیل انجمن سینمای جوان؛ 1376 لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ 1386 دانشجوی فوقلیسانس کارگردانی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران اسـت. وی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس میباشد. خوشخو در این بخش گفت: سینمای ما گرفتار یک واقعگرایی انتقادی شدید شده است. در کشوری مثل آمریکا ما بازیگرانی داریم که در سن ۳۰ سالگی، حدود ۲۰ سال سابقه کار دارند. ۱۰. ویشکا آسایش / او پای ثابت همه فیلم های کمدی است؛ فیلم هایی مثل ورود آقایان ممنوع، ۵۰ کیلو آلبالو و امسال هم خوب بد جلف. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلر و مدیر دوبلاژ) است. طهماسب همچنین در مجموعههای آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاهقرمزی به نقشآفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاهقرمزی در تلویزیون، بهعنوان مجری حضور داشتهاست. او چند سال بعد در کلاهقرمزی و سروناز حضور پیدا کرد و در سالهای ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ در دو سریال خانه بهدوش و متهم گریخت کارگردانی و بازیگری را تجربه کرد. علت اصلی شهرت او بازی در مجموعههای تلویزیونی پربیننده مثل «خط قرمز» و «در قلب من» است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]