پایین بودن معرفی هنرمندان تاتر، سینما و تلویزیون Exposur

از برترین فیلم های ایرانی عاشقانه، شبی که ماه کامل شد داستان زندگی همسر عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی از اعضای گروهک تروریستی جندالله است. فائزه منصوری دخترکی از جنوب تهران عاشق عبدالحمید شده و با تمام موانع با او ازدواج میکند. همچنین در چهارمین دوره جشنواره فیلم سینهایران تورنتو، این اثر جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برای خود کرد. در 18 سالگی و با فیلم مـن ترانه 18 سال دارم درخشید و جوایز داخلی و بین المللی بـه دست آورد و بتدریج با انتخاب های درست موفق شد بـه یک بازیگر معتبر ودر عین حال محبوب بدل شود. بمب یک عاشقانه در جشنوارههای داخلی و خارجی مختلفی حضور داشته و برای جوایز زیادی نامزد شده است. از نکات جالب این اثر از برترین فیلم های ایرانی عاشقانه حضور زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی و همسر علی حاتمی بعد از سالها در سینما است. در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، لیلا حاتمی برای بازی در فیلم رگ خواب از برترین فیلم های ایرانی عاشقانه، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این اثر از عاشقانه ترین فیلم های ایرانی دومین فیلم بلند رضا درمیشیان و چهارمین فیلم نوید محمدزاده و به نوعی اولین فیلم جدی این بازیگر خوب سینمای ایران است.

تلگرام

بازیگر و رقصنده آمریکایی دررتبه 7 این لیست قرار دارد.فرانسیس در کالیفرنیای جنوبی به دنیا آمده و مادرش ویرجینیا آلدمارز از مکزیک و پدرش دیبا مووی و رنن آلمنداریز کوئلواز هندوراس (یکی از شناخته شده ترین شخصیت های رادیویی و نفر اول در دی جی لاتین در لس آنجلس) است. تماشای بهترین فیلم های ایرانی رمانتیک بدون تماشای این فیلم لذتی ندارد. این فیلم سینمایی ایرانی عاشقانه غمگین،قصه یک دانشجوی اخراجی به نام نوید را روایت میکند که دیوانهوار عاشق دختری به نام دیبا مووی است. فیلم شبی که ماه کامل شد بهترین فیلم سینمایی عاشقانه ایرانی که داستان عشقی نافرجام و تلخ را به تصویر میکشد. فیلم سینمایی ایرانی عاشقانه شبی که ماه کامل شد جز بهترین فیلم عاشقانه ایرانی 2020، یعنی سال اکران خود محسوب میشود. جدیدترین عنوان ما در فهرست معرفی فیلم های سینمایی عاشقانه ایرانی، فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه محسوب میشود که سومین فیلم بلند پیمان معادی در مقام کارگردان است. داستان این اثر از فیلمهای رمانتیک ایرانی درباره حمید پسری از قشر ضعیف جامعه است که عاشق دختری به نام مهین با خانوادهای ثروتمند میشود. او بلافاصله بعد از «سقوط یک فرشته»، در «قلب یخی 3» در کنار مهران مدیری، رضا کیانیان و هدیه تهرانی یکی از نقشهای اصلی مجموعه را ایفا کرد.


هازال کایا نیز یکی از نقشهای اصلی این سریال را بازی کرده است و اولین نفر در لیست بازیگران ترکیه ای ما است. در واقع قدرت انصارالله، تعیین کننده اصلی است. از فیلمهای این بازیگر به فیلم شناندوآ در ایران بهعنوان گلوله مرز نمیشناسد میتوان نام برد. ماه چهره خلیلی متولد ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان، دوره بازیگری را در Method School لندن گذرانده است. حمید و مهین برای ماه عسل به شمال میروند و در طول مسیر با مشکلاتی روبرو میشوند. پوپک گلدره درست زمانی که با بازی در سریال «نرگس» توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود در یک سانحه رانندگی (در جاده نوشهر به نور-منطقه سیسنگان) به کما رفت و پس از هشت ماه در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۸۵درگذشت. او در سریالهایی مانند بکشش (2019)، نوازش قلبت (2019)، بیا و بغلم کن (2018)، آجوشی من (2018) و بازگشت زوجین (2017) نقشآفرینی کرده است و یکی از جذابترین بازیگران مرد کره ای است. یکی دیگر از بهترین بازیگران مرد هالیوود داستین هافمن (Dustin Hoffman) است.


یکی راه برگشت ندارد و دیگری مسیر آیندهاش است. کامران سعی میکند به مینا کمک کند و در این راه مینا کم کم عاشق او میشود. اما بعد از مدتی مینا متوجه میشود که عشق آنها یکطرفه است. به دلایلی پس از ازدواج مجبور به مهاجرت میشوند و این آغاز مصیبتهای فائزه است. پس یک قصه ناقص نمیتواند به سینما تبدیل شود؛ وقتی فیلمنامه با ضعف جدی روبروست از کارگردانی نعمت الله هم نمیشود توقعِ خاصی داشت… فعالیت حرفهای تام هنکس تقریبا از سال 1992 شروع شد. حتی همین الان که تقریبا چهارسال از پخش این فیلم میگذرد غم آن برای مخاطب تازه است. نوید و دیبا مووی که مدتی است نامزد کردهاند، به دلیل شرایط و مشکلات نوید هنوز نتوانستهاند ازدواج کنند و به همین دلیل از سمت پدر دیبا مووی تحت فشار قرار گرفتهاند. همهچیز اتفاقی شد، اگر خوش شانس نمیبودم و بازیگر نمیشدم، معلوم نیست که قرار بود سر از کجا دربیاورم. نقش مهم او در سریال کافه پرنس که یک سریال کمدی رمانتیک درام بود، مورد استقبال بینندگان سریال های کره ای در سراسر جهان قرار گرفت و حسابی بر سر زبانها افتاد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]