فاسدترین بازیگران سینمای ایران را کجا پیدا کنیم

پس از آن برای نخستین بار با عروسک گردانی در فیلم «شهر موشها» ساخته مرضیه برومند و محمدعلی طالبی و ایفای نقش در شب تاب، یک، دو، همه باهم وارد دنیای سینما شد.پس از آن وی با رسول ملاقلیپور آشنا شد و دستیاری او در فیلم سینمایی « دیبا مووی » را به عهده گرفت که اولین تجربه او در زمینه سینمای حرفهای بود. خلاصه داستان : ارژنگ صنوبر مردی ۵۰ ساله است که از کودکی عاشق رویا دختر همسایه شان بوده ولی به دلایلی نتوانسته با او ازدواج کند، بعد از سالها ارژنگ باخبر میشود که رویا از آمریکا برگشته و… خلاصه داستان: عباس خاکپور مردی است که برای مهاجرت به آمریکا به ترکیه سفر کرده و سعی دارد ویزای آمریکا دریافت کند، ولی موفق نمی شود. عباس آقا مباشر مالک که خودش در طبقه اول ساختمان زندگی می کند، واحد ها را اجاره داده و هر ماه کرایه خانه دریافت می کند. خلاصه داستان مهرداد پرهام یک وکیل دادگستری است که به تنهایی در شمال شهر تهران زندگی می کند. یو سئونگ هو یکی از مشهورترین بازیگران کره جنوبی و متولد 17 آگوست 1993 (26 مرداد 1372) است که سفر او در دنیای پر زرق و برق و سرگرمی در اواخر دهه 1990 با یک تبلیغ تلفن همراه آغاز شد، زمانی که مادرش عکس های او را برای یک آژانس تبلیغاتی فرستاد.


و با حضور در عرصه تبلیغات در سال 2009 شناخته شد. از سال 1370 با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصه ی هنر شد . با طولانی ترین سریال های جهان آشنا شو! او دیبا مووی ترین بازیگر بالیوود است. او اکنون به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی در فیلم های هالیوودی غیر اخلاقی به بازیگری مشغول است. در این بین صادق با آقای کمالی مستند ساز جنگی آشنا می شود و آقای کمالی تصمیم می گیرد صادق را به عنوان دستیار در سفر به جبهه همراه ببرد. جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (Jlo) جنیفر لوپز متولد ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در محله برانکس (Bronx) شهر نیویورک است. تمنا (متولد ۱۳۶۸/۹/۳۰) یکی از بازیگران زیبای هندی او بازیگری را زمانی که فقط ۱۳ سال داشت شروع کرد.و در سال ۲۰۱۵ اولین فیلم جدی خود را به نام Chand Sa Roshan بازی کرد. روشنک عجمیان در 20 بهمن سال 1355 در تهران به دنیا آمد. سیاوش مفید در اول آبان ماه 1348 در جالوس به دنیا آمد .

فیسبوک

او یک دختر شیرازی زیبا در۱۴ آبان ۱۳۵۹ در خانواده ای هنرمند متولد شده است و پدر او بازیگر سینمای ایران می باشد. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم. در لیست زیر ۲۰ تا از بهترین و زیباترین بازیگران زن بالیوود در سال ۲۰۲۱ را می بینیم. نازنین بیاتی از بازیگران زن جوان سینمای ایران را میتوان کشف درخشان پرویز شهبازی دانست. خلاصه داستان : فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت میپردازند. فیلم هامون در دورهٔ هشتم (۱۳۶۸) جشنوارهٔ سینمایی فجر تهران، با کسب پنج سیمرغ بلورین بههمراه «جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران» دیبا مووی ٔ بیرقیب سینمای آن سال ایران بود. پارک سوجون سومین بازیگر پس از کیم کلودیا (Kim Claudia) و ما دونگ-سوک (Ma Dong-Seok) است که در فیلم مارول به ایفای نقش میپردازد. آقاخانی اوایل دهه هشتاد در دو سریال پربیننده رضا عطاران یعنی خانه به دوش و متهم گریخت هنرنمایی کرد و اواخر این دهه اولین سریال تلویزیونی خود، عید امسال را برای نوروز ۱۳۸۸ کارگردانی کرد.آقاخانی پس از بازی در سریال چاردیواری ساخته سیروس مقدم در ادامه فعالیتاش در تلویزیون، تنها به بازی در سریالهایی که خود کارگردانش بود پرداخت.


عده ای از بازیگران زن ایرانی به دلیل محدودیت حجاب در فیلم هایشان تصمیم گرفتند به خارج از کشور مهاجرت کنند و فعالیت بازیگری خود را در آن جا ادامه دهند، در این مقاله به چند تن از این بازیگران اشاره می کنیم. چگونه خمیر پیتزای خوشمزه درست کنیم؟ اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. خلاصه داستان : ارژنگ و رویا بالاخره پس از سالها با یکدیگر ازدواج کرده اند و در حال رانندگی برای ر دیبا مووی ن به محل برگزاری مراسم ازدواجشان در شمال می باشند. دیبا مووی پسیانی که مخاطبان او را با بازی در نقشهای کوتاه آثار مختلف به یاد دارند، از شش سالگی روی صحنه تئاتر بوده و بعدها هم تمرکز خود را روی تئاتر قرار داده است و همین امر سبب شده به موفقیتهای زیادی در این عرصه برسد و به یکی از برترینهای این حوزه تبدیل شود. وی سپس در سپتامبر 2011 در کالج سارا لارنس پذیرفته می شود, اما وی بعد از چند ماه کالج را ترک کرده تا به روی پروژه های فیلم خود توجه بیشتری داشته باشد. آنها می خواهند هر کدام زودتر از دیگری به این گنج دست پیدا کنند و…


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]