لیست جامعی از بهترین کتاب های دنیا که باید بخوانید

همچنین با گذشت زمان، تولید کاغذ (که قبلاً در چین اختراع شده بود)، در ایران و پس از آن در اروپا رایج شد و به تبع آنْ کتابهای کاغذی نیز ابداع شدند. همچنین میتوانید از کتابدار کمک بگیرید تا کتابهایی که افراد بیشتری خواندهاند یا بازخوردهای مثبتی داشتهاند را به شما معرفی کند. پیشنهاد میکنیم یادداشت « معرفی کتاب صوتی رمان های معروف » را هم بخوانید. حالا ما در این مقاله از دانشگاه کسب و کار همهی آن چیزی که باید در رابطه با بهترین کتاب های دنیا و محبوبترین آنها بدانید را جمع آوری کردهایم. معرفی بهترین کتاب های دنیا را با شازده کوچواو ادامه میدهیم. امیدواریم که فهرست کتابهای معرفی شده توسط دانشگاه کسب و کار بتواند شما را در مسیر انتخاب کتاب مناسب یاری کند. ناشران با داشتن نیروی انسانی متخصص، خواهد توانست دستورالعملهای خود را پیاده سازند و یا با ارائه دستورالعملهای خود، به شما اطلاع خواهند داد که تغییرات چگونه باید اعمال گردد. بسیاری از نخبگانی که به نگارش رمانهای ماندگار پرداختهاند یقیناً بازار را تحلیل نکردهاند. بسیاری از ناشران کتاب مسئولیت تحلیل بازار را خود به عهده میگیرند. در واقع میتوان گفت که موضوع اصلی کتاب مرد نامرئی در رابطه با نابرابریها و تبعیضهای جنسیتی است.

توییتر

بنابراین میتوان گفت که تولید کتاب باید بر اساس یک برنامه و هدف باشد. این ژانر از کتاب مدت کمی است که حداقل در کشور ما با استقبال قشر کتابخوان روبرو شده است. در این روش نابودی منابع مهم و با ارزشی چون وقت و هزینه، کاغذ و مواد مربوط به چاپ کتاب قطعی است. ناشران افرادی حرفهای هستند که میتوانند در دریافت مجوزها، چگونگی چاپ کتاب، انتخاب نوع صفحه و طراحی جلد و موارد دیگر مشاورههای تخصصی ارائه دهند. برای مثال، وقتی یک کارخانه تولیدی، به تولید محصولات خود میپردازد، تمام توان خود را به کار میگیرد که در آغاز نیاز مشتریان خود را بشناسد، ضعفهای دیگر رقبای خود را تحلیل کند، و آنها را در نهایت راضی نگه دارد. کار ویرایش را زود تمام نکنید. ویرایش انواع مختلفی دارد و مطمئن باشید شما نخواهید توانست همه انواع این ویرایشها را خودتان به تنهایی انجام دهید. واقعیت وجود فرآیندهای مختلف و پیچیده و وقت گیر در چاپ کتاب به حدی است که شما نخواهید توانست به سادگی آن را پیش ببرید. چاپ کتاب یک صنعت است و تمامی ویژگیهای صنایع دیگر را دارد.


در نثر دیگر نیازی به رعایت و پایبندی به وزن و قافیه وجود ندارد؛ بلکه بیشتر به سخنان و گفتارهای روزمره نزدیک است. در هنگام مرور انواع فونتها در نرمافزار طراحی خود یا دانلود آنها از فضای مجازی، در حقیقت یک نوع طراحی ویژه را با انتخاب نوع فونت ایجاد میکنید و با استفاده از انواع مختلفی از فونتها قادر به نوشتن متن خود خواهید بود. بعد از اتمام کار نگارش کتاب سعی کنید اول چند روزی استراحت نمایید سپس کار ویرایش کتاب را شروع کنید. بنابراین، اجازه دهید دیگران نیز کار شما را بخوانند و ویرایش کنند. این دقیقاً همان تحلیل بازار است منتها چنین نخبگانی بسیار انگشت شمار هستند تا در آثار خود به سؤالات جهان شمول و وسیع پاسخهایی ارائه دهند و یا موضوعات را حلاجی کنند. بنابراین، چه نویسندگان کتاب و چه ناشران کتاب از تحلیل بازار سود خواهند برد. این کتاب، کتاب مقدس مسلمین است و اعتقاد بر این است که کلمات آن به صورت مستقیم از جانب خداوند فرستاده شده است. برای مثال، امروزه بکارگیری فونتهای مدرن و هندسی که به نوعی سادگی، مینیمالیسم و زیبایی را ارائه میدهند، توسط خیلی از برندهای تکنولوژی صورت میگیرد.


هنگامی که کار ویرایش کتاب را شروع کردید، اگر به هر دلیلی در تغییر برخی از بخشهای کتاب ناتوان شدید، سعی کنید ویرایش را ادامه ندهید. چون احتمال دارد بعداً آن بخشی را که نتوانستید تغییر دهید را تغییر بدهید و مجبور شوید ویرایش سایر بخشها را نیز مجدداً انجام دهید. شما میتوانید بعداً این توصیهها را بخوانید و بعداً در صورتی که آنها وارد باشند تغییرات همسو را اعمال کنید. شاید شما نخواهید برخی از توصیههای انجام شده را عملیاتی کنید و به نظر شما انجام این توصیهها ساختار داستان را به هم ریزد. در طول زمان خواندن رمان شما به قدری با شخصیتهای داستان همراه میشوید که به ناگاه خود را در میانه قصه پیدا میکنید. قرار نیست توصیههای دیگران را مو به مو اجرا کنید. هرچند، به معنای واقعی کلمه میتوان صنعت چاپ کتاب را یک صنعت صرف مادی دانست، اما مسائل اقتصادی شریان حیاتی هر بی اگر ی است و صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این حالت، تمامی انرژی و زمان نویسنده به هدر خواهد رفت و احتمالاً انتشارات مختلف نیز تمایلی به چاپ این کتاب نداشته باشند. منتها این اشکال وجود دارد که شاید نویسنده از بازار کتاب اطلاعی ندارد و مشابه کتاب وی و چه بسا قویتر از آن شاید قبلاً چاپ شده است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]