نحوه انتخاب فونت مناسب کتاب و مجله جهت صفحهآرایی

این مزایا باعث گردیده کتاب های الکترونیکی محبوبیت پیدا کنند. سال ۱۹۸۵، درحالیکه آمریکا جنگ ویتنام را برده و ریچارد نیکسون برای سومین بار رئیسجمهور شده، چند ابرقهرمان سابق تلاش میکنند تا راز قتل یکی از همکاران خود، را کشف کنند. تاریخ استفاده از رایانه در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی را میتوان به چند دوره نسبتاً مشخص تقسیم کرد: در دهه ۱۹۴۰ نخستین روشهای نیمه ماشینی ذخیره و بازیابی اطلاعات با استفاده از نظام برگهای لبه منگنه مورد توجه قرار گرفت. از آن دست کارها که احتیاج به چند بار خواندن دارد و خوانندهی دقیق با هر بار خواندن، به اندیشههای تازه برمیخورد. اگر به جادو و عناصر ماوراطبیعی علاقه دارید بدون شک از خواندن کتابهای فانتزی لذت خواهید برد. آیا کتاب هایی در یک سری خاص وجود دارند که دوست دارید بخوانید؟ پس چرا باید خواندنِ کتاب را قطع کنیم؟ پس از مدت کوتاهی گروه قانونگریز با توسل به اهرمهای زر و زور و تزویر جمعیت را به سوی توحش میکشند. البته تعیین نوع و اندازه فونت و دیگر خصوصیات آن با توجه به موضوع کتاب، محتوا، گروه سنی مخاطبان و با نظر طراح گرافیک صورت میگیرد.

فیسبوک

داستانی پر از خون و خونریزی دربارهی یک گروه از تبهکاران وحشی در جنوب غربی آمریکا. رمان پل سن لوئیس ری، درون مایهای فلسفی عرفانی دارد و یکی از برجستهترین موفقیتهای ادبیات داستانی آمریکا است. «پابهپای سرنوشت خانوادهای که جنگ مستقیم و غیرمستقیم بر بادش میدهد، مردی ناشناس برای زنی ناشناس به روایت داستانی سوررئالیستی نشسته است. یعنی خودتان جوری آن را بنوی بی اگر که بهترین نوع و نمونهی روایت آن داستان باشد. بهعلاوه یک مهندس مصالح را دستمایهی کار خود میکند، اما نویسنده با هیچ مواجه است یعنی کاغذ سفید. کدکس شکل امروزی کتاب است؛ یعنی صفحات پوست، پاپیروس و غیره که تا خورده و از یک محل به یکدیگر دوخته شده باشند. رمانی به سبک خیالپردازی حماسی که طی ۱۲ سال از ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ نگارش شدهاست. در سال ۲۰۰۵ نامزد جایزهی «من بوکر» و در سال ۲۰۰۶ نامزد جایزهی «آرتور سی کلارک» شد. دیوید لین نیز در سال ۱۹۸۴ فیلمی بر پایهی این زمان ساخت.


این رمان دربارهی پسر جوانی به نام دیوید است که در اوایل قرن بیستم در روستاهای یهودینشین شهر نیویورک زندگی میکند. کتاب روایتگر زندگی یک زوج خوشبخت است که در دههی پنجاه میلادی قرن بیستم در ایالت کانکتیکات (جاده رولوشنری) زندگی میکنند. این زوج به تدریج احساس میکنند که در زندگی زناشویی گرفتار شدهاند و شادمانی مورد نظرشان را نیافتهاند و… مککارتی با این رمان مورد توجه عموم خوانندگان قرارگرفت. این نوع صحافی به دلیل استحکام بیشتر در بین دانشجویان برای کتابها و پایان نامهها رواج دارد. ناشران با چاپ کتابهایی در حوزه های مختلف، علاوه بر اهداف فرهنگی، به دنبال ر بی اگر ن به شکوفایی اقتصادی هستند و به همین خاطر در پروسه نگارش و ویراستاری رمانها و منظومهها، آشفته نبودن جملات و انسجام ساختاری آثار اهمیت ویژه ای در فروش بیشتر آنها دارد. کیفیت چاپ و لیست قیمت های ما مقرون به صرفه تر از اکثر لیست قیمت چاپخانه های تهران و سایر شهر ها می باشد.


روند تولید کتابها به مراتب طولانی تر از آماده سازی نشریات و مجلات مختلف است. یکی با جلد قرمز که دربردارندهی زندگی سیاسی و سرخوردگیاش از کمونیسم است. او اکنون چهار دفتر یادداشت مختلف دارد: یکی با جلد سیاه که خاطرات سالهای گذشتهاش را در آن مینویسد. در بسیاری از خانهها کتابخانههای کوچک و بزرگی وجود دارد که چندین جلد کتاب در آن چیده شدهاند. ۱۲۳. فناوری رایانهای با توجه به این که از توانایی انباشت و آمادهسازی حجم بزرگی از اطلاعات برخوردار بود به کتابخانهها راه یافت و مورد استفاده قرار گرفت. انوکایِ پابهسنگذاشته، ناتوان و درمانده و فقیر بود و زن و بچهاش زندگی بخور و نمیری را میگذراندند. شاید یکی را فراموش کرده باشید، یا کسی که با شما زندگی می کند، دو کتاب خوب داشته باشد. کاتر، این رمان را براساس زندگی واقعی دو مبلغ مذهبی کاتولیک، اسقف لامی و دستیارش نوشته است. موضوع این رمان برتر دربارهی نخستین اسقف نیومکزیکو، ژانماریه لاتور و دستیارش ژوزف ویان در دههی ۱۸۵۰ میلادی است که با دو قاطرشان، آنجلیکا و کانتنو، سراسر سرزمین های غربی آمریکاـنیومکزیکو را برای تبلیغ و گسترش آیین مسیحیت جستوجو میکنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]