۱۲ خوراکی موثر در تقویت مو که زیبایی موهایتان را دو چندان می کنند

خواص ضد قارچی آن به تمیز کردن صورت و جلوگیری از آکنه کمک می کند. شیر مرطوب کننده است و برای نرم کردن و صاف کردن پوست مفید است و عسل حاوی مواد ضد میکروب است که آکنه را از بین میبرد. غلظت های بالایی از آن در بافت های همبند نرم و مایعات اطراف چشم یافت می شود. پژوهش ها نشان می دهند که بعضی از گیاهان در جلوگیری از ریزش مو تاثیر دارند. صبر زرد: صبر زرد مجله زیبایی صورت گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند. گیاه آلوئه ورا یا صبر زرد به مدت 2000 سال مورد استفاده قرار گرفته و از 300 سال قبل از میلاد مسیح به صورت سنتی مصرف می شد. کمبود پروتئین در رژیم غذایی باعث تقویت ریزش مو (منبع ۱Trusted) خواهد شد. دم اسبی: این گیاه حاوی ماده ای به نام «silica» است که با جوان سازی پیاز مو باعث رشد آن می شود.

 

علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب اپیدرم، مانع خشک شدن پوست می شود. آب گوجه فرنگی در تهیه بسیاری از کرم ها، لوسیون ها و فرآورده های آرایشی جهت لطافت، زیبایی، پاکسازی و تقویت پوست به کار رفته و از بروز چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند. بومادران برای تهیه کرم یا لوسیون های محافظ آفتاب به کار رفته و در ترکیب لوسیون های مخصوص رفع شوره سر از آن استفاده می شود. 3. پارچه مرطوب را روی محل آفتاب سوختگی قرار دهید. صورت خود را شسته و ماسک را با نوک انگشتان به صورت بمالید و ماساژ دهید. احتمالا شما هم با این جمله مو مجله زیبایی صورت هستید که هیچ چیزی به اندازه پوست درخشان در زیبایی تاثیر گذار نیست. این نوع غذاهای دریایی نیز منبع پروتئین های با کیفیت بالا هستند که برای حفظ قدرت و یکپارچگی پوست شما ضروری است.در نهایت، ماهی، روی را فراهم می کند - که ماده معدنی حیاتی برای کنترل التهاب، تولید سلول های پوستی جدید و سلامت کلی پوست است. همانطور که میدانید مواد خوراکی تاثیر بهسزایی در سلامت بدن بهویژه در زیبا شدن و جوانی پوست دارند. همچنین کاکائو بر بهبود زخم تاثیر فراوانی دارد.

 
مایکروسافت

همچنین با پر کردن فضای بین چربیهای بین سلولی موجب افزایش خواص محافظتی پوستتان میگردند. در ادامه با مجله آرایش یاب همراه باشید. در ادامه این مقاله از مجله گزنه، ۲۲ خوراکی را معرفی می کنیم که در افزایش نشاط و بهبود خلق و خو موثر هستند. گیاهان دیگری که مانع ریزش مو می شوند عبارتند از: شیرین بیان، همیشه بهار، گزنه، جعفری، رزماری، مریم گلی. کمبود ا مجله زیبایی صورت های چرب ضروری با ریزش مو ارتباط دارد. این ا مجله زیبایی صورت های چرب امگا ۳ بیشتر از نیمی از فیله (۱۷۸ گرم) ماهی قزل آلا است. هاماملیس: گیاهی است که در فرآورده های دارویی و آرایشی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و برای جلوگیری از بروز چروک و تقویت پوست به کار می رود. کرم ضدلک و روشن کننده گیاهی ترنجان غنی شده با عصاره شیرین بیان به عنوان کرم ضدلک گیاهی میباشد. در سال های اخیر به خاطر رویکرد مجدد مردم به مصرف داروهای گیاهی و عوارض جانبی کمتر آنها، تعادل مصرف به نفع داروهای گیاهی در حال رقم خوردن است. یکی دیگر از راههای مراقبت پوست خوردن فلفل دلمهای به صورت روزانه است. از طرفی خوردن کاکائو می تواند پوست را در مقابل اشعه ماوراء بنفش حفاظت کند. به صورت مجزا یا مخلوط با روغن کنجد برای تهیه کرم های مختلف مخصوص پوست های خشک به کار می رودسوسن: (سوسن سفید) پیاز سوسن برای جلوگیری از بروز چروک به کار می رود. این تونر باعث مرطوب شدن پوست و یک آبرسان طبیعی نیز می باشد . اسانس اکالیپتوس یک ترکیب ضد التهابی، ضد قارچ، ضد باکتری، ضعیف کننده و ضد ویروس است و هنگامی که به صورت موضعی استفاده شود، در بهبود خونرسانی موثر است. اصلاح رژیم غذایی می تواند در رویش و استحکام مو موثر باشد. تحقیقات همچنین نشان داده است که مصرف بیشتر بیوتین می تواند به بهبود رشد مو در افرادی که کمبود بیوتین دارند کمک کند. اغلب این گیاه به افرادی که از کم شدن مو رنج می برند، توصیه می شود. ویتامین C به تقویت تولید کلاژن کمک می کند ، که می تواند به تقویت رشته های مو کمک کند. می توان روغن آن را به طور مستقیم روی پوست سر مالید یا این که به صورت خوراکی، کپسول آن را مصرف کرد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]