چه کسی دیگری می خواهد درباره زیبایی پوست بیاموزد؟

اگر میخواهید نرمی و صافی موهایتان بعد از حمام هم باقی بماند، حتما از ماسک مو استفاده کنید. تنها محصولی که به عمق موهایتان نفوذ میکند و حتی پس از شستن موها هم اثرش باقی میماند، ماسک مو است. به دلیل تغییر سبک زندگی و افزایش آلودگیهای محیطی، موها آسیب پذیرتر شدهاند. از آنجا که گرما به مو آسیب می رساند ، خشک کردن هوا سالم ترین گزینه شماست. بلکه باعث آسیب های پوستی نیز میشود. بعضی از کارشناسان تغذیه پیشنهاد میکنند به کارگیری رژیم غذایی جگر گاو، ***های مخمر آبجو، گندم و روزانه ۲ قاشق سوپخوری از لسیتین دانه دانه شده، باعث “افزایش رشد مو”، استحکام و زیبایی مو میشود. با توجه به تنوع زیاد محصولات و برند ها، کارشناسان سوراو به شما مشاوره تخصصی رایگان می دهد. خانم ها و آقایان زیای به محصولات اصل و برند اهمیت می دهند. تمام محصولات برقی شخصی در سوراو تضمین اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت را دارند. برخی دیگر از عناصری که خاصیت مشابهی برای روشن کنندگی و از بین رفتن لکه های تیره و کک و مک دارند. جالب است بدانید کک و مک حتی اگر هم زمینه ژنتیکی داشته باشد در هنگام تولد ظاهر نمیشود و عادات اشتباه ما بهمرور آنها را نمایان میکند.


سرمها به یکدست و روشنشدن رنگ پوست هم بسیار کمک میکنند و بخشی از راز زیبایی پوست صورت زنان کره ای بهحساب میآیند. همراه داشتن لوازم برقی نظیر سشورا، اتومو، اصلاح بدن در منزل و هم در مسافرت ضروری است. همچنین فروشگاه سوراو در دست محصولات اصلاح (ژیلت، ژل و فوم اصلاح، موبر صورت و بدن، افتر شیو، اصلاح بدن بانوان، اصلاح بدن آقایان) را دارد. بهترین محصولات برقی سوراو، سشورار رمینگتون، اتوموی رمینگتون، برس برقی بابلیس، اصلاح بدن بانوان و آقایان و جدیدترین دستگاه لیزر خانگی رمینگتون می باشند. در دسته بهداشت شخصی بانوان (ژل و لیفت بدن بانوان، فوم و ژل بهداشتی بانوان، موبر بدن بانوان، روشن کننده نقاط حساس) را دارد. مانند شامپو، بهترین ماسک تقویت کننده موی سر نیز باید با توجه به نوع موی شما و نیازی که دارید انتخاب شود. همچنین شما می توانید پودر قهوه و حنا را با کمی آبلیمو و ماست مخلوط کرده و این ماسک را برای موهای سر بکار ببرید.


کمی صورت خود را ماساژ دهید و بعد با آب گرم شستشو دهید. چه ماسکی موثر تر از محصولی که کلکسیونی از ترکیبات جوانساز می باشد و می تواند به مرور زمان شما را از شر چروک های ریز صورت خلاص کند؟ اما در میکرونیدلینگ لایه های داخلی پوست تحت تاثیر قرار گرفته و با توجه به اینکه در این شیوه درمان گروو خون سریع می شود، سرعت بهبود و ترمیم سازی پوست نیز با سرعت بیشتری انجام می شود. موهای کراتینه به مراقبت بیشتری نیاز دارند، چون ممکن است در اثر شستشوی نامناسب یا حرارت بیش از حد، کراتین روی موها از یبین برود. کیفیت محصولات برقی بسیار اهمیت دارد چون به نسبت دیگر وسایل شخصی قیمت بالاتری دارند و می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. بعد آب آن را استخراج کنید اجازه دهید تا خنک شود و بعد یک قاشق غذاخوری آبلیمو یا سرکه سیب به آن بیافزایید. 4. اکنون که یک طرف موهای خود را کوتاه کرده اید ، از آن برای تعیین بلندی طرف دیگر استفاده کنید. از ماسک زرده تخم مرغ استفاده نمایید! همچنین در فروشگاه سوراو انواع شوینده و پاک کننده (میسلارواتر، تونر، شیرپاکن، ژل و فوم شستشو، پاک کننده آرایش چشم، اسکراب و پیلینگ)، ماسک های پوستی و پک حفاظت پوست اصل به فروش می رسد.


در دسته کرم های پوستی (کرم روز، کرم شب، کرم دور چشم، BBو CC و ِDD کرم، کرم مرطوب کننده و آبرسان و ضد آفتاب) را دارد. در دسته مراقبت بدن (ضد ترک بدن، کرم دست، لوسیون بدن، بادی باتر، ماست بدن، کرم ترک پا، اسکراب پا، وازلین، فرم دهنده بدن، روشن کننده بدن، روغن بدن) را دارد. برای موهای چرب، محصولات حاوی روغن درخت چای و بابونه را خریداری کنید. تمام محصولات آرایشی سوراو تضمین اصل بودن دارند و به لحاظ تاریخ انقضا و بچ کد مشکلی ندارند. همراهان گرامی، به خاطر داشته باشید که برای انجام این عمل جهت جوانسازی پوست صورت حتما باید از تجربه یک فرد متخصص در یک کلینیک پوست مجهز استفاده کنید. پس به هیچ عنوان توصیه نمی شود که این روش بازسازی پوست را در مکان هایی مانند آرایشگاه انجام دهید. مواد به دست آمده را به شکل خمیری صاف درآورید و سپس به صورتتان بزنی اینستاگرام 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]