مشکل این است، کُدبانو یا کَدبانو!

در ردیف ۲۶ ،داوطلب میبایست کد و عنوان استان و شهرستان و آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید. در ردیف ۹ ،داوطلب بایدکد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول مندرج درصفحه ۸۹ مشخص و در این محل درج نماید. در این آزمون، سوالات در حیطه عمومی در مواد آزمونی زیر و به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (۱ (بوده و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد. ۱ -در این آزمون داوطلبان بر اساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت های انتخابی و با توجه به ظرفیت های اعلام شده پذیرفته خواهند شد. است که در جامعۀ ما شرایط کاری را برای زنان با دشواریهای بیشتری همراه میکند. ۶ -داوطلب متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.


همچنین برای مشاغلی که شرایط احراز آنها دیپلم می باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی همتراز دیپلم می باشد و امتیاز ذکر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی منتشره تخصیص خواهد یافت. این مطالعه از حیث اثرگذاری شبکههای اجتماعی مجازی در ارتباطات میان افراد، مهم بوده و زمینهساز انجام پژوهش درخصوص ارتباط افراد خاص و علمیتر در شبکههای تخصصیتر میباشد. حتی اگر کسانی که میشنا استخدام ها مستقیما دربارهی استخدام خبری نداشته باشند این احتمال وجود دارد که آنها افراد دیگری را بشناسند که در این زمینه مطلع هستند. ۴ -پس از پایان ثبت نام و امکان ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده، امکان تغییر اولویت و یا درخواست جدید برای انتخاب های جدید وجود ندارد. تذکر (۳ :(با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. است. از این میان، تنها برخی مطالعات در خصوص علل ابتلا به فرسودگی شغلی است که شامل شرکت­کنندگانی از گروه­های شغلی متنوع یا شامل دوره­ای بیش از یک سال می­باشد.


همانگونه که در مباحث قبلی نیز عنوان شده بود 12 گویه ترجیحات شغلی پاسخگویان به چهار عامل کلی خلاصه گردید که با استفاده از تحلیل عاملی بهدستآمده بودند( نمودار شماره 1). در نمودار 3، اولویت بندی ترجیحات شغلی پاسخگویان مشاهده می­شود که بر این اساس دختران به ترتیب ابعاد ماهیت کار، بعد اقتصادی کار بعد تعادل کار و خانواده، بعد اجتماعی کار و پاسخگویان پسر بعد اقتصادی کار، بعد ماهیت کار، بعد تعادل کار و خانواده و بعد اجتماعی کار را مهم میداستند. در عناوین شغلی که از چند مقطع تحصیلی پذیرش انجام میشود، سطح مواد آزمون براساس پایینترین مقطع تحصیلی طراحی خواهد شد. در ردیف ۱۹ ،داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید. ضمناً لازم به توضیح است مواد آزمون براساس مقاطع تحصیلی (دیپلم، کاردانی، کارشناسی و بالاتر) طراحی خواهد شد.  واتساپ ۵ -حداقل مدرک تحصیلی لازم برای شرکت در مشاغل ستاد مرکزی دستگاه های اجرایی کارشناسی ارشد و بالاتر می باشد. قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند. این مستمری برای کارگران بیمهشده است و مبلغ و مدت زمان پرداخت آن با توجه به سابقه کاری، سابقه پرداخت بیمه، مجرد یا متأهل بودن و …


حقوق و مزایا برای دانشجویی با وضعیت مالی متوسط، در اولویتهای آخر است. در آزمون با ضریب یک و چهار دهم (۴/۱ ( محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد. ۲ -با توجه به اینکه هر داوطلب می تواند تا سه شغل محل را انتخاب نماید، بنابراین ضریب بومی در شغل محل های انتخابی داوطلب صرفاً بر اساس شهرستانهایی در نظر گرفته خواهد شد که مشمول مصادیق بومی بودن مندرج در بند "ب" دفترچه باشند. بوده و باقیمانده سهمیه مذکور در صورت عدم تکمیل ظرفیت برای مشمولین این بند قانونی محفوظ خواهد ماند. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت. پذیرش داوطلبان در هریک از شغل محل ها صرفاً بر اساس نمره مکتسبه آن ها و در رقابت با سایر داوطلبان ضمن در نظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل ها صورت خواهد پذیرفت. تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون محاسبه خواهد شد. عدم نهایی شدن اختصاص بودجه برای استخدام فرزندان ایثارگران به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری استخدام ها ، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حال حاظر موضوع استخدام فرزندان ایثارگران در کمسیون دولت در حال بررسی است و تایید نشده است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]