دکتر پوست تهران

دکتر پوست تهران پزشکی است که دکترای پزشکی عمومی خود را گذرانده است و در زمینه پوست و مو و زیبایی تخصص گرفته است. هر کپسول هیربرست دارای اندازه استاندارد است و بهمنظور ر گروو ن به نتیجه مطلوب، باید 2 عدد از آن را در روز مصرف کنید. از ضدآفتاب مناسب استفاده کنید و هر دو ساعت یک بار تمدید کنید. همه ما میدانیم که روغن زیتون و سرکه سیب هر کدام چه خواص بیاندازه مفیدی در ترمیم و رشد ساختمان مو دارند؛ بنابراین برای استفاده از این ماسک معطل نکنید. خیار سرشار از ویتامین سی و آنتی اک گروو ان است و در برطرف کردن لکهای صورت و شادابی پوست تأثیر زیادی دارد. آنتی اک گروو ان اصلی موجود در چای سبز، اپی گالوتچین ۳ گالات (EGCG) است و تولید چربی پوست را کاهش میدهد و از رشد آکنه در پوستهای مستعد آکنه و جوش، جلوگیری میکند. در تهیه ماسک خانگی برای درمان سریع لک صورت با روغن درخت چای، ابتدا یک قاشق روغن درخت چای را با ۹ قاشق آب مخلوط کنید، پنبه ای تمیز را آغشته به این روغن کرده و روی لک و آکنه روی پوست صورت قرار دهید.
اینستاگرام

یک خیار را رنده کنید و توسط پنبه آب خیار را روی پوستتان بمالید و پس از 20 دقیقه با آب سرد شستشو دهید. استفاده از کمپرس سرد یک روش سرما درمانی است که به کاهش قرمزی و تورم ناشی از آکنه و لک کمک میکند. مقداری از خمیر را روی صورت بمالید و بعد از۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورتتان را با آب سرد شستشو دهید. آب پیاز را بر روی پوست سر خود بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی سر باقی بماند. ریزش موها اغلب قابل درمان است و در بسیاری موارد تنها با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم که سرشار از ویتامین هایی مشخص برای مقابله با ریزش موی سر است می توان این کار را انجام داد. ساعت مشخصی برای صبحانه و ناهار و شام در نظر بگیرید. اگر گاهی ناهار می خورید و یا ساعت مشخصی برای صرف غذا ندارید، احتمال بروز لک پوستی در شما زیاد میشود. بهترین زمان خواب ساعت 10 شب تا دو بامداد است که در زیبایی پوست تاثیر زیادی دارد. این محصول توان رقابت با برندهای گران قیمت خارجی را دارد.


بعد از استفاده از این محلول به پوست خود مرطوبکننده بمالید. تمام مواد را در یک کاسه مناسب بریزید و به خوبی مخلوط کنید و سپس آن را به صورت یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید . از استعمال آن در اطراف چشم خودداری کنید. اگر از بوی سرکهی سیب خوشتان نمیآید، مقدار کمی روغن به آن اضافه کنید. اگر لک تشکیل شد باید از ماسکهای خانگی که در این مقاله اشاره شد، مصرف شود و یا در صورت لزوم از پمادهای ضد لک حاوی ویتامین ث، هیدروکینون با درصد پایین استفاده شود. از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید دوری کنید. زمانی که چین و چروک و همچنین افتادگی صورت تشدید نیافته باشد با استفاده از طب سنتی می توان راهکار سودمندی را در نظر گرفت ولی از آنجا که در معرض روند پیری هستیم و با گذر سال ها به این دوره نزدیک می شویم حتی در صورتی که افتادگی صورت به طور کامل ترمیم نیز شود بعد از گذشت یک یا دو سال شاهد حضور چین و چروک های کوچک بر روی پوستمان خواهیم بود. 4. این کار را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود تکرار کنید. اگر این کار را دو هفته تکرار کنید تا تاثیر آن روی پوست خود ببینید.


برای به دست آوردن نتایج بهتر این کار را چندین بار در هفته تکرار کنید. بنابراین یکی از بهترین روغنها در از بین بردن لک صورت است. عسل و دارچین در مقابله با باکتریها، کاهش التهابات پوستی و کاهش لک صورت نقش مهمی دارد. سیلیکا با خاصیت مولکولی منحصر به فرد، نقش های متفاوتی در سلامت پوست ایفا می کند: از طرفی باعث انتقال بهتر مواد موثره ی موجود در محصول به سلول های پوستی گشته و از طرف دیگر، با ایجاد لایه ای محافظ روی پوست، هم از ازدست رفتن آب و رطوبت پوست جلوگیری می نماید و هم اجازه ی نفوذ عوامل بیگانه و آسیب رسان را به ساختمان پوست نخواهد داد. لک و کک و مک باید طولانی درمان شود و بعد از درمان با لیزر کیوسوئیچ، داروهای ضد لک انجام شد، مراقبت در برابر نور مهم ترین فاکتور برای جلوگیری بازگشت آن است. خاصیت ا گروو ی سرکه سیب روی پوست، باعث تعادل PH پوست میشود و از رشد باکتریها که باعث ایجاد آکنه در پوست هستند، جلوگیری میکند. گرمای پارچه در حدی نباشد که پوستتان دچار سوختگی شود. برای تهیه ماسک دست ساز خانگی برای لک صورت با چای سبز، ابتدا چای سبز را ۳ الی ۴ دقیقه بجوشانید و پس از خنک شدن توسط یک پنبه تمیز به پوست خود بمالید یا داخل بطری ریخته و روی پوستتان اسپری کنید و بعد از 20 دقیقه با آب خنک بشویید.

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]