What Is Darkoliism?

تحلیل عاملی تاییدی ارتباط گویهها (سوالات پرسشنامه) را با سازهها مورد بررسی قرار میدهد. بنابراین پایایی پرسشنامه مطلوب ارزیابی گردیده است. نرخ ناسازگاری مقایسههای انجام شده 02/0 به دست آمده است که کوچکتر از 1/0 میباشد و بنابراین میتوان به مقایسههای انجام شده اعتماد کرد. هم­چنین نرخ ناسازگاری مقایسههای انجام شده 011/0 به دست آمده است که کوچک­تر از 1/0 میباشد و بنابراین میتوان به مقایسههای انجام شده اعتماد کرد. هر نه عامل شناسایی شده در تحلیل عاملی تاییدی مقدار ویژهای قابل قبول دارند بنابراین ساختار عاملی تحقیق تایید میشود. این گونه جلسات که حداقل نصاب تشکیل آنها دو نفر و حداکثرشان نامحدود است به مجلس وعظ بیشتر شباهت دارند تا جلسه درس. روشن است که هیچ کس منکر وجود این گونه افراد در حوزه های علمیه نیست بلکه منظور این است که باید فکری کرد و این نواقص را برطرف نمود تا نتیجه بسیار از این بیشتر باشد و طلاب به طوری پرورش یابند که مصادیق: (علماء این اُمّت برتر از پیامبران بنی اسرائل اند.) قرار گیرند و خدای نکرده برای امرار معاش در خطر از دست دادن معاد قرار نگیرند. اگر معلوم باشد که در جاهای دیگر چه جور به درجه استادی می رسند و مقامات علمی تا چه اندازه فارغ از همه چیز مشغول تدریس و تحقیق و تألیفند و همه چیز را برای ایشان مهیا کرده اند تا بتوانند بیندیشند و نیز اگر قدری به معلمین و أساتید بزرگ و علماء و محققین حوزه ها توجه شود و دانسته شود که غالبا در همه امورشان درمانده اند به خوبی این مطلب که در حوزه ها هیچ توجهی به اساتید نمی شود بلکه هیچ ملاک و معیاری در این زمینه وجود ندارد قابل فهم خواهد بود.


البته ناگفته نماند که معدود موسساتی هم وجود دارند که پس از جذب مدرس آنها را ملزم به شرکت کردن در دورهها و کارگاههای ویژه تدریس به کودکان و نوجوانان میکنند یا در پی استخدام معلمهای با تحصیلات آکادمیک و با تجربه و آموزش دیده برمیآیند. افرادی­که مدرک تحصیلی کارشناسی­ارشد و یا بالاتر دارند نیز 64 نفر میباشند. آنها ذهن مستعدی دارند، اما مسالهای که در اینجا وجود دارد این است که در صورتی این آموزشهای زیر ۷ سال بر روی بچهها تاثیرگذار خواهد بود که آنها از ۵ یا ۶ سالگی چندین سال به صورت پیاپی و بدون وقفه به زبانآموزی بپردازند؛ تنها و فقط در این صورت خواهد بود که موفق به یادگیری موثر زبان انگلیسی میشوند. شاید علت اصلی این که غالب مدارس حوزه ها از اساتید متخصص بی بهره اند همین بی توجهی به اساتید باشد; زیرا این بی أهمیتی به آنچه که اشاره شد محدود نمی شود و غالباً همراه مسائل دیگر است که مزید بر علت می شود. دروسی که اساتید حوزه ها شروع می کنند غالباً به درخواست عده ای از شاگردان انجام می گیرد. با چشم پوشی از عدّه ای که خودرو در این زمینه ها وارد شده و مطالعه می کنند و به مراحلی از فضل و کمال می رسند کس دیگری به سراغ این علوم پایه ای نمی رود و هیچ کس هم نمی پرسد که در این باره چه می دانید.

تلگرام

اگر این قدم برداشته شود و از دغدغه وسوسه کنندگان نجات یابد و به گروهی کارشناس و اهل اطلاع عرضه شود و با تأمل و بررسی روزهای ویژه ای برای وفات و میلاد پیشوایان دینی و تعطیلات هفتگی برگزیده شود از این نابسامانی نجات خواهیم یافت و تحولی خداپسندانه در حوزه رخ خواهد داد. آیا این که جوانان ما بعد از پذیرش کامل اصول حوزه را ا نتخاب می کنند و با قبول صددرصد اصول دین طلبه می شوند می تواند توجیه گر خط و مشی فعلی ما باشد و به کلی مباحث توحید و نبوت و معاد و امامت را به کنار بگذاریم و تمام همّ و غم خود را بر این نهیم که مطول و رسائل و مکاسب را خوب فهم کنیم؟ با تقسیم عدد حاصل بر تعداد معیارها (n) مقدار L بدست خواهد آمد. مسئلهای که در اینجا مطرح است این است که آمار رسمی و حتی غیررسمی از این موضوع نداریم که چه تعداد از معلمهایی که در آموزشگاهها برای تدریس به کودکان استخدام میشوند تحصیلات آکادمیک در این زمینه دارند، اما آنچه از پرس و جو از برخی آموزشگاههای زبان سطح شهر به دست آوردیم ایران پارس اس ام اسد که این روزها خیلیها به تدریس زبان انگلیسی مشغول هستند حتی آنهایی که هیچ آموزشی در زمینه تدریس به کودکان ندیدهاندمگر نه این است که بعد از آنان صدها بلکه هزارها دانشمند و عالم ظهور کرده اند و کتابهای بی شماری در رشته های گوناگون علوم به رشته تحریر درآورده اند و به طور قطع در میان این کتابها کتابهای بسیار مفیدتر و ارزشمندتر و شایسته تر برای تدریس وجود دارد؟ نویسندگان جنبش ادبی دارکولی از خودگذشتگی را بسیار مهم میدانند و در آثارشان اهمیت بالای آن را نمایش میدهند. نویسندگان جنبش ادبی دارکولی خود را قربانی بهتر شدن جهان میکنند. بسیاری از آثار درمبخش به موزههای معتبر جهان راه پیدا کردهاند. بدون شرح، دفتر خاطرات فرشتهها، کتاب کامبیز (در ایتالیا منتشر شد)، کتابهای مشترک طنزاندیشان امروز ایران، طنزاندیشان امروز ایران در خارج از کشور، میازار موری که دانهکش است، المپیک خنده، سمفونی خطوط، اگر داوینچی مرا دیده بود، نمونه این آثار هستند. و چه وحشتناک است اگر خیال کنند که روشها و کتابها و برنامه های حوزه ها کامل است و هیچ گونه نیازی به تغییر و جایگزینی ندارند! زیرا اگر دانشجو مجاز به ایراد اشکال و مذاکره در جلسه درس نباشد به یقین ابهامات زیادی برایش باقی می ماند و آن طوری که باید تحقیق انجام گیرد انجام نخواهد گرفت و بسیاری از نکته ها باقی خواهد ماند و چه زیانی از این بالاتر؟

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]