قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوب ۱۳۸۶

۳- دلیل شماره ۳: در مورد دلیل شماره ۳ کافی است به این نکته توجه شود که اگر در قسمت تذکرات مهم دفترچه راهنمای ثبتنام عبارت (به شرط موفقیت در دوره و تمدید استخدام) آمده باشد، این دلیل مورد نظر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در مورد موضوع شکایت مطرح در این رأی هیأت عمومی، موضوعا منتفی است. ۱۰ .با توجه به اینکه دستگاههای استخدام کننده اطلاعات خود اظهاری و مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت را پس از اعلام نتایج آزمون کتبی داوطلبان بررسی خواهند نمود، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاههای اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن)، مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبتنام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد. 10. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.


توییتر

۵- دلیل شماره ۵: در رأی مورد نظر در یادداشت حاضر، با استناد به رأی شماره ۲۲۴- 18/4/1385، آمده است که وضع قواعد آمره در باب شرایط استخدام افراد در واحدهای دولتی و عمومی از وظایف و اختیارات قوه مقننه یا ماذون از قبل قانونگذار است. داوطلبان با اطلاع از مقاطع و رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مندرج در دفترچه استخدامی سازمان تامین اجتماعی می توانند در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آزمون مذکور شرکت کنند و باید توجه داشته باشند که این اطلاعات به صورت کامل و مشخص، در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. داوطلبان در صورتی می توانند در این آزمون شرکت کنند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلی آنان بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی سال 1401 باشد. براساس قانون مدیریت خدمات کشوری کارکنان دولتی با 30 سال سابقه کار و حداقل 60 سال سن میتوانند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند. ۱-3- در سطح رویه: در رأی هیأتعمومی دیوان عدالت اداری بهشماره ۱۸۴۱- 20/9/1397 آمده است که وزارت آموزش و پرورش مجاز است به استناد بند (ز) ماده ۴2 قانون مدیریت خدمات کشوری و رعایت آییننامه اجرایی مربوط، معیارهای توانایی جسمی و شرایط فیزیکی مناسب برای استخدام مشاغل از جمله میزان قد داوطلبان برای مشاغل آموزشی را تعیین کند و رأی شماره ۱۳۱۲- 9/5/1397هیأت عمومی دیوان عدالت اداری موید این امر است.


در ادامه، تفاوت عملکردی سایر وزارتخانه ها بر مبنای همین قوانین و همچنین تبعیضات رفتاری در بین مستخدمین وزارت علوم تحقیقات و فناوری با استناد به محتویات سایت جذب و مصوبات هیات امناء بر شمرده می شود. همچنین استخدام افراد محکوم در اجرای قانون ر استخدام ها گی به تخلفات اداری، آراء قانونی مراجع ذی صلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی ممنوع است. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از همه اخبار مربوط به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطلع بشین. با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبتنام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه موخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند. با توجه به اتمام بازه زمانی اولیه مهلت مجددی جهت نام نویسی تا روز دوشنبه مورخ 7 شهریور ماه در نظر گرفته شده است.


عدم مراجعه پذیرفته شدگان تا پایان شهریور ماه به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در سال 1401 در بازه زمانی 31 مرداد ماه لغایت 6 شهریور امکان پذیر می باشد. وقت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هر سال متفاوت است و در بازه های زمانی مختلف انجام می پذیرد. زمانی که برای مستقل شدن آماده بودید، باید قراردادهای خود را آماده کنید تا در زمان کار با مشتریان از آنها استفاده کنید. سازمان تامین اجتماعی ایران، قدیمی ترین و بزرگترین سازمان بیمه گر کشور می باشد که به صورت یک ارگان عمومی و غیر دولتی فعالیت می کند. این سازمان جهت تامین نیروی انسانی و ارتقا کیفیت خدمات رسانی خود در بخش بیمه ای و درمانی، از افراد واجد شرایط در عناوین شغلی مختلف دعوت به همکاری می نماید. ث- تا پایان سال دوم اجرای قانون برنامه ششم قوه قضائیه تمهیدات قانونی لازم مربوط به موضوع مسؤولیت مدنی را پیشبینی نماید. پس از ورود به صفحه روبه رو بر روی منوی ” ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 1401 “ ضربه بزنید. بعد از ورود به این صفحه اطلاعات خود را در کادر های خالی مورد نظر وارد نموده و سپس بر روی ” تایید و ادامه “ ضربه بزنید

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]