کار پردرآمد رو با این 15 راهنمایی شکار کن!

تبصره ۲ :افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، میبایست در زمان ثبت نام، گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی می شوند، ضروری میباشد. ۳ -داوطلبان در انتخاب شهرستان بومی خود دقت لازم به عمل آورند، چنانچه به هر دلیل داوطلب بدون توجه به مصادیق بومی بودن مندرج در صفحه ۱ دفترچه، شغل محل بومی خود را انتخاب نماید، بعد از معرفی شدن و عدم تایید آن توسط دستگاه استخدام کننده، امتیاز بومی مکتسبه داوطلب حذف گردیده و با توجه به تکمیل سایر ظرفیت ها امکان جایابی مجدد صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت احتمالی امکان پذیر خواهد بود و صرفاً پس از فرایند اعلام نتایج نهایی، در صورت وجود سهمیه باقیمانده احتمالی از ظرفیت شغل محل های فاقد داوطلب و یا تکمیل ظرفیت نشده، مجدداً با توجه به انتخاب افراد فرایند تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد. سپس، طبق سنت، بعد از انجام این مراسم، با دستان خود به بیچارگان و فقرا قطعات ابریشم هدیه می­دهد؛ به عبارت دیگر می­توان گفت این جشن، مراسمی بسیار مهم است.


در عین حال، در مواردی که توضیحی را افزوده­ام با درج کلمه (محقق) در پرانتز مشخص کرده­ام. خطمشی مشارکت ویکتوریا، چهارچوبی برای دولت ارائه میکند تا زیرساختهای عمومی و خدمات فرعی مرتبط را ازطریق مشارکتهای عمومی خصوصی فراهم کند. به هرحال پذیرش نظریه قراردادی بودن استخدام با اشکالات و انتقادات حقوقی بسیاری مواجه بوده و از این رو حقوقدانان نظریات دیگری ارائه دادهاند. آزمون استخدامی برای رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. تبصره ۳ :مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون میباشد. پس از معرفی خود تلاش کنید اولین برخورد درخشانتان را با یافتن یک زمینه مشترک با مصاحبهکننده مستحکم کنید. شما هرگز نمیدانید که چه کسی آنها را میبیند، پس حساب کاربری توئیتر، اینستاگرام و لینکدین خود را با دقت بررسی کنید.


جذب نامناسب نیروی کار و البته نبود شغل متناسب با تخصص متقاضیان شغل، زمینۀ ایجاد بیکاری و متعاقب آن تبعات اقتصادی-اجتماعی ناشی از بیکاری را در جامعه رقم خواهد زد. تبصره ۴ :نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون کتبی با ضریب یک و چهار دهم (۴/۱ (محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد. در ردیف ۹ ،داوطلب بایدکد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول مندرج درصفحه ۸۹ مشخص و در این محل درج نماید. با توجه به نتایج جدول5، مشاهده می شود که میانگین ارزیابی کل مقیاس تدوین شده و نتایج حاصل در رابطه با ضوابط پذیرش، توانایی اولیه و علمی هنرجویان (79/2) می باشد که این مقدار از مقدار حداقل مطلوب (3) کمتر می باشد. همچنین برای مشاغلی که شرایط احراز آنها دیپلم می باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی همتراز دیپلم می باشد و امتیاز ذکر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی منتشره تخصیص خواهد یافت. ۲ - به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشند، صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاء هر سال سابقه خدمت در هر یک از دستگاه های اجرایی، دو درصد (هر سال ۲۰۰ امتیاز) و حداکثر تا بیست درصد ( ۲۰ %)نمره کل (حداکثر ۲۰۰۰ امتیاز) در هریک از حیطه های آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی آنان برای معرفی در مرحله مصاحبه اضافه خواهد شد .


۲ -با توجه به اینکه هر داوطلب می تواند تا سه شغل محل را انتخاب نماید، بنابراین ضریب بومی در شغل محل های انتخابی داوطلب صرفاً بر اساس شهرستانهایی در نظر گرفته خواهد شد که مشمول مصادیق بومی بودن مندرج در بند "ب" دفترچه باشند. ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ لغایت روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ انجام خواهد پذیرفت. در زمان ثبت نام، داوطلبان می توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل هایی که شرایط احراز آنها رادارند، به ترتیب اولویت، حداکثر سه (۳ (شغل محل اقدام نمایند. به کارگران به عنوان نگه دارندگان سرمایه با مهارت هایی که از طریق آموزشهای فنی و حرفهای کسب میکنند، مینگرد که ظرفیت سرمایه گذاری را در خودشان دارند. بر اساس مصوبه شماره ۱۳۷۳۶/۲۰۰ مورخ ۱۴/۰۶/۱۳۹۰ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه حافظان قرآن دارای درجات (۱ تا ۳ (برای حافظین قرآن در مشاغل مربی امور تربیتی مدارس، دبیری معارف اسلامی، کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس امور دینی لحاظ خواهد شد. پذیرش داوطلبان در هریک از شغل محل ها صرفاً بر اساس نمره مکتسبه آن ها و در رقابت با سایر داوطلبان ضمن در نظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل ها صورت خواهد پذیرفت.

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]