اپل آیدی آمریکا - Apple ID

کاربران آیفون به خاطر مزایا و کاربردهایی که اپل آیدی دارند علاقهمند به داشتن آی دی انحصاری خود هستند. شرکت اپل به خاطر اعمال محدودیتهای فراوان و امنیت سیستمهای iOS خود معروف است. این موضوع به دلیل سخت گیری هایی است که در هنگام افتتاح حساب وریفای شده اعمال میشود. یک ایدی که برای استفاده از سرویس های نرم افزاری برای سخت افزارهای اپل استفاده میشود، به طور کل اگر اپل ایدی نداشته باشید با محدودیت های زیادی برخورد میکنید، با اپل آیدی تاپ در اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟ حالا که میدانید اپل آیدی چیست و چه کاربردهایی دارد، بهتر است با فرایند بازیابی یا بازنشانی رمز عبور هم آشنا شوید… پس درهنگام انتخاب میان ویزا کارت و مستر کارت، باید به بانک صادر کننده کارت توجه کنیم و اینکه چه امکاناتی را در ازای آن کارت اعتباری در اختبار ما قرار میدهد، مثلا خرید، برداشت و انتقال مانده حساب معامله یک سری از امکاناتیست که به مشتریان داده می شود.


سپس درخواست صدور مستر کارت و کارت های اعتباری مورد نیاز خود را در این وب سایت ثبت کنید. پسورد ایمیل اپل آیدی بسیار میتواند مهم باشد، از آنجایی که ممکن است روزی پسورد Apple ID خود را فراموش کنید یا بخواهید سوالات امنیتی Apple ID را ریست کنید نیازمند دریافت ایمیل از طرف اپل هستید. اپل آیدی دارای یک آدرس ایمیل و پسورد است. در ادامهی این مطلب در مورد راههای ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی که دارای آدرس آمریکایی نیستند صحبت میکنیم. در قسمت کشور یا منطقه (Country/ Region) باید کشوری را انتخاب کنید که با IP شما در زمان ساخت اپل آیدی همخوانی دارد. بعد از آن باید مجدداً بر روی دکمه Continue کلیک کنید. با ورود به برنامه آیتونز صفحه خوشآمدگویی برای شما میآید که باید روی گزینه Agree کلیک کنید. در مرحلهی بعدی و صفحه بعدی باید اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. در صفحهی بعدی زیر نام شما، اپل آیدی ذکر میشود و به علاوه اگر روی iTunes & App Store تپ کنید، در صفحهی بعدی اپل آیدی در بالای صفحه نمایش داده میشود. نکته دیگری که مطرح است این است که نام گیرنده کارت بر روی کارت نوشته شده است یا خیر.


اما درصورتیکه کد اشتباه باشد، گزینهای به نام Request new code وجود دارد. از اواخر سال 1978 “مستر شارژ” نام خود را به “مستر کارت” تغییر داد این شرکت در بین سال های 1899 تا 2011 بسیاری از شبگه های مالی بزرگ دنیا را خریداری و تصاحب کردند ابتدا مستر کارت شرکت “اکسس کارت” بریتانیا خرید ، 12 سال اقدام به خرید یورو پی کرد که یکی از دو شرکت بزرگ و موفق توزیع کارت اعتباری در اروپا بود ، 8 سال بعد در سال 2010 اقدام به خرید مطرح ترین و بزرگ ترین شرکت مالی بریتانیا یعنی دیتا کش کرد. در همین راستا در مقاله امروز تصمیم گرفتیم که با اپل آیدی آشنا شده، آن را معرفی کنیم، به شیوه ساخت apple id با گوشی و یا بدون شماره، خرید یا حتی تغییر رمز یا خود اکانت بپردازیم. در این مقاله تصمیم داریم با مفهوم، مزایا و کاربردهای اپل آیدی آشنا شویم. در ادامهی این مطلب بلاگ ایساج تصمیم داریم به نحوه آموزش ساخت اپل آیدی، نحوه ساخت اپل آیدی در ایران، هزینه ساخت اپل آی دی و غیره صحبت کنیم.


به این صورت، مراحل ساخت آیدی اپل با گوگل ویس برای شما به پایان میرسد. اگر مالک یکی از دستگاههای اپل مانند آیفون، مکبوک یا تبلتهای iOS هستید، داشتن اپل آیدی یکی از موارد ضروری برای استفاده بهینهی شما از این دستگاهها است. البته این را هم بدانید که برای داشتن مستر کارت پلاتینیوم لازم است که هزینه ی بیشتری بپردازید. نکته دیگری که باید در مورد آن آگاهی داشته باشید اینست که اپل ایدی هیچ نیازی به ویزا، مستر کارت، گیفت کارت و… تعدادی از کارت های اعتباری یا همان کردیت کارت های ویزا و مستر به دارندگان کارت جایزه می دهند. مکانیزم فعالیت این سایت بر اساس واحد های پولی دلارر و یورو می باشد. برای نصب اپل آیدی بر روی سیستم عاملهای ویندوز یا مک اولین کاری که باید انجام دهید، این است که این نرمافزار را روی سیستم عامل خود نصب کنید. بعد از پیداکردن نرمافزار آیتونز باید بر روی گزینه Get کلیک کنید.


توییتر

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]