مهمترین دانستنی ها برای پوست

یک بار در روز این مکمل ها را مصرف کنید تا مو و ناخان های قوی و زیبا داشته باشید. بجای استفاده از صابون ها و مواد شیمیایی موجود در بازار برای شستن پوست صورت و بدن خود از ترکیب طبیعی عسل ، روغن زیتون ، ماست و جوی دوسر استفاده کنید. روش های زیادی برای جوان ماندن پوست بدن وجود دارد که اکثر این روش های جوانسازی پوست و صورت نیاز به استفاده از مواد شیمیایی دارد، که موجب بروز حساسیت و بیماری های پوستی میشود. مرطوب سازی پوست نه تنها حس خوبی دارد بلکه پوست را صاف و لطیف می کند. یکی از راه های از بین بردن چرک بدن و جوانسازی پوست صورت ریلکس کردن در حمام با آب گرم میباشد. از مکمل های روغن ماهی برای جوان ماندن پوست بدن ، صورت و بهبود روحیه خود استفاده کنید. یکی از مهمترین عناصر صورت که در ایجاد زیبایی دخالت داد چانه است. هر چندوقت یکبار شما نیاز به ماسکی دارید که تنها روی لایه برداری تمرکز دارد تا پوست را از شر سلول های مرده که موجب بسته شدن منافذ و باعث ایجاد آکنه و جوش میشوند، رهایی دهند. اشتباه شمارهی ۱: استفاده از محصولات معطر شاید شما چندان به پوستتان توجه نکنید.


برای ضدعفونی کردن و مراقبت از پوست خود، استفاده از ماسک ماست را فراموش نکنید. بهترین محصولات آنتیباکتریال مراقبت از پوست، بنزیل پروک مجله زیبایی صورت ها هستند که برای چربی بیش از حد پوست نیز فوقالعاده موثر عمل میکنند. همچنین مواد غذایی مانند آجیل ، آووکادو ، گندم و غذاهایی با بتاکاروتن بالا مانند هویج، کدو تنبل، گوشت، سوسن، اسفناج و کلم بروکلی نیز حاوی ویتامین E بالایی هستند از پیری پوست شما جلوگیری میکنند. شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که چگونه بعد از ۳۰ سالگی جوان بمانیم ؟ میتوانید دو بار در روز از این ترکیب استفاده کنید تا چرک ، چربی و پوست های مرده صورت و بدن شما را از بین ببرد. از دست دادن آب بدن می تواند پوست شما را خشک و انرژی شما را کاهش دهد. همچنین میتوانید با ترکیب جو ، آب ، شیر و آب لیمو یک شوینده طبیعی برای از بین بردن چرک و چربی صورت خود بسازید. میتوانید با ریختن گیاهان طبیعی همچون مریم گلی ، رزماری ، نعنا ، بابونه و چای سبز خوردنی در آب گرم حمام به روند جوان سازی پوست و چرک زدایی کمک کنید. ماندن بیش از ۲۰ دقیقه در آب حاوی این ترکیبات موجب حساس شدن پوست شما میشود.


اینستاگرام

نوشیدن حداقل ۶-۸ لیوان آب در روز میتواند به جوانسازی پوست صورت شما کمک کند. 4. ماسک را با آب سرد از روی پوست پاک کنید و سپس صورت را با یک حولهی نرم و تمیز خشک کنید. موز بهتنهایی یک ماسک خانگی و طبیعی محسوب میشود و پوست را نرم میکند. روش های جوان ماندن پوست در عمل های زیبایی و مواد شیمیایی خلاصه نمیشد، زیرا روش های خانگی و طبیعی جوانسازی پوست مفید و کارساز تر هستند. روش استفاده: اجازه دهید این مخلوط به مدت یک ربع روی پوستتان بماند و به آرامی ماساژ دهید سپس بشویید. پس از آن، صورت خود را با آب سرد بشویید تا پوست شما سفت شود و منافذ پوست کوچک شود. سپس آنرا با آب گرم بشویید و با یک حوله خیس صورت خود را پاک کنید تا پوستتان جوان تر نشان داده شود. اگر پوست کم آب دارید، کرم های آبرسان توصیه می شوند.


اگر پس از انجام این کار پوست شما شروع به پوسته پوسته و خشک شدن کرد از انجام اینکار صرفه نظر کنید. چه اقداماتی انجام دهیم تا لکها دوباره ظاهر نشوند؟ ما در آی آر میکس ۲۹ روش متنوع و متفاوت برای درمان جوش زیرپوستی، سرسیاه و غیره را آموختیم.شما میتوانید با مصرف ویتامین ها مورد نیاز پوست و رژیم های غذایی سالم و سبک پوستی جوان و شاداب داشته باشید، در ادامه قصد داریم روش های طبیعی جوانسازی پوست صورت که شما را زیبا و جوان تر میکند آموزش دهیم. در پست امروز آی آر میکس میخواهیم ۱۴ روش طبیعی برای جوان ماندن پوست را به شما دوستان آموزش دهیم. میتوانید با مواد طبیعی همچون سفیده تخم مرغ و میوه هایی مانند توت فرنگی ، گریپ فروت و آووکادو ماسک های طبیعی بسازید که به جوانسازی پوست صورت شما کمک میکند. این میوه ها همچنین با مبارزه با رادیکالهای آزاد موجب روشن شدن پوست و جلوگیری از پیری آن میگردند. پوست شما ممکن است در بعضی از مناطق خشک و طبیعی و در بعضی مناطق مانند منطقه T (بینی ، پیشانی و چانه) چرب باشد در حالی که گونه ها خشک هستند.

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]