اخبار فوری فارکس و تحلیل بنیادی بازار ارز، طلا و نفت

شاخص دلار حدود 0.1 درصد کاهش یافت و به 104.64 رسید. اما دلار آمریکا در برابر ین قوی تر بود که پس از رسیدن به اوج دو هفته ای 127.5 دیشب، با 128.95 در هر دلار معامله شد. ارز واحد اروپا پس از کاهش معاملات در اوایل روز، 0.15 درصد قوی تر به 1.0395 دلار رسید. بیت کوین نیز بالاتر رفت و پس از سقوط TerraUSD، به اصطلاح استیبل کوین، به 30000 دلار رسید. قیمت نفت خام آمریکا با 1.28 درصد افزایش به 107.49 دلار در هر بشکه رسید و قیمت شاخص جهانی نفت خام برنت با 1.5 درصد افزایش به 109.06 دلار در هر بشکه رسید. هر اونس طلا که به پایین ترین حد سه ماه اخیر رسیده بود، با 0.23 درصد افزایش به 1825.86 دلار رسید. قیمت بیت کوین زیر حمایت اصلی 30000 دلار قرار گرفت. اتریوم 15 درصد کاهش یافت، XRP 25 درصد سقوط کرد. SOL و DOGE بیش از 26 درصد کاهش یافتند.

استعلام قیمت خودرو های صفر چگونه انجام میشود؟ قیمت تمامی خودروها به صورت روزانه توسط کارشناسان خودرو45 از نمایندگی ها و بازار استعلام و در سایت منتشر می شود. چگونه میتوان از میزان تغییرات قیمت خودروها مطلع شد؟ با کلیک روی مدل خودرو موردنظر در این صفحه و مشاهده نمودار قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته، میتوانید از میزان تغییرات روزانه قیمت خودرو مطلع شوید. لطفا بفرمایید منبع قیمت گذاری ماشین ها کجاست ؟ دوست گرامی این خودرو بسته به نتیجه کارشناسی، بین ۱۳۰ تا ۱۳۹ میلیون تومان قیمت دارد. سلام.قیمت لیفان X50 مدل ۹۵ بدون رنگ.دنده دستی چنده؟ سلام.قیمت لیفان X50 مدل ۹۵ بدون رنگ،دنده دستی چند؟ لطفا قیمت برلیانس h230دنده، پارس خودرو مدل ۹۷ چنده؟ قیمت روز بازار تارا دستی رو چرا نمی زنید؟ حتما قیمت روز این خودرو با توجه به نوسانات اخیر این مدل خودرو ارائه می شود. جسارتا شما پراید نمیخرید؟ برای فرشو خودرو پراید کارکردهتان با کارشناسان خودرو۴۵ در تماس باشید تا راهنماییهای لازم را برای نحوه درخواست فروش خودرو شما ارائه شود. چرا ماشین های کیا رو ندارید؟ قیمت ساینا ex دنده ای مدل ۱۴۰۰ شده ۱۵۰ میلیون ولی شما زدید ۱۴۷. با سلام دوست گرامی از توجه شما سپاسگزاریم. قیمت خودروها بر اساس قیمت روز ارائه می شود. <

? هیچ راه حل بی دردسری برای کاهش تورم وجود ندارد. فدرال رزرو نرخ بهره را 0.75 واحد درصد افزایش داد و نشان داد که احتمال افزایش بیشتر نیز وجود دارد، زیرا با تورمی که نزدیک به بالاترین حد 40 سال گذشته است مبارزه می کند. ? شاخص هزینه پرداخت شده توسط چین برای محصولات انرژی روسیه در ماه گذشته به میزان 8.3 میلیارد دلار رسید که تا کنون بیسابقه بوده است. چین که بزرگترین واردکننده انرژی در جهان حساب میشود، همچنان به گسترش اتکای خود به مسکو برای واردات نفتخام، محصولات نفتی، گاز و زغالسنگ ادامه میدهد. ? بر اساس آمار گمرک چین در روز سه شنبه، واردات ماه آگوست 68 درصد بیشتر از ماه مشابه در سال گذشته بوده و رکورد جدیدی از واردات زغال سنگ را نیز شامل میشود. این آمار مجموع واردات چین از روسیه را طی شش ماه اخیر (پس از جنگ) با 74 درصد افزایش، حدود 44 میلیارد دلار برآورد میکند.

باید اقتصاد را به سمت توسعهٔ صنعتی پیشرفتهتر با تکیه بر کاهش انتشار دیاکسیدکربن و تخصیص بهینهٔ منابع ملی به نوآوری و تحقیق و توسعه هدایت کند. دولت مرکزی چین اعلام کرده این اهداف جزو برنامهریزیهای کلان کشور است. بینالمللی شدن اقتصاد چین همچنان بر پیشبینیهای استانداردشدهٔ اقتصادی در این کشور که توسط شاخص مدیران خرید (شامخ) در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد تأثیر میگذارد. با رشد اقتصاد چین، رنمینبی یا پول رسمی این کشور مراحل لازم برای بینالمللی شدن را میگذراند. چین در سال ۲۰۱۵ مقدمات تأسیس بانک سرمایهگذاری زیربنایی آسیا را آغاز کرد. توسعهٔ اقتصادی شهر شنژن باعث شده آن را سیلیکونولی بعدی بنامند. در سال ۲۰۲۰، ۱۲۴ شرکت از ۵۰۰ شرکت برتر جهان از چین بودند. بر پایهٔ دادههای ۲۰۱۸ حدود ۲۷٪ مردم چین کشاورزند، صنعتگران ۲۹٪ و کارمندان و بازرگانان ۴۴٪ نیروی کار فعال این کشور در بخش خدمات را تشکیل میدهند. چین به سرعت توانسته افرادی که زیر خط فقر هستند را به بالای آن بکشد به طوری که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ بهطور میانگین سالانه ۱۳٫۷ میلیون را از خط فقر خارج کردهاست.


توییتر

 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]